.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شورای اصلاح طلبان ارائه ليست انتخاباتي را ممنوع کرد!
روابط عمومي شوراي عالي سیاستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان فهرست‌هاي انتخاباتي منتشره براي حوزه انتخابيه تهران و ساير حوزه‌ها در زمان حاضر را فاقد اعتبار عنوان كرد.(ادامه)
پیام محسن رضایی به داعش و آل سعود! + عکس
صفحه منتسب به محسن رضایی تصاویری از حضور وی در مبارزات برای پیروزی انقلاب و صحنه های نبرد 8 سال دفاع مقدس را منتشر کرد.(ادامه)
رکورد جالب توجه علی دایی در لیگ برتر
(ادامه)
تسهیل بازنشستگی مشاغل سخت
یکی از دغدغه های کارگران در مشاغل سخت، وقفه افتادن در واریز حق بیمه‌ها است. چرا که در گذشته اگر کارگری 200 روز وقفه در حق بیمه خود داشت، شرایط وی از متوالی به متناوب تغییر می‌کرد. اکنون میزان غیبت غیرموجه به 365 روز رسیده است که به نفع نیروی کار است.(ادامه)
تصویر جعلی از دجال آخرالزمان (۱۸+)
هر چند وقت یک‌بار ادعای تولد «دجال» به عنوان یکی از نشانه‌های آخرالزمان مطرح می‌شود.(ادامه)
عروس خیانتکار عامل اصلی قتل خانوادگی
اختلافات خانوادگی زوج جوانی که تنها یک سال از زندگی مشترک شان گذشته بود، با قتل داماد و مادربزرگ به پایان رسید. (ادامه)
تصویر جعلی از احمدی‌نژاد بر پیراهن نظامیان زن رژیم صهیونیستی
تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کند نظامیان رژیم صهیونیستی پیراهن‌هایی با عکس محمود احمدی‌نژاد پوشیده‌اند.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
هشدار حسین شریعتمداری به اصولگرایان
(ادامه)
خودکشی زن جوان، با همسریابی درفضای مجازی
نیلوفر 24 ساله چندی پیش با پسر یکی از آشنایان نامزد شد. اما به علت اختلاف‌هایی که دو خانواده پیدا کردند رابطه آنها شکر آب شد و جدا شدند. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید.
بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید(خبر)
رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید. (ادامه)
تصاویر/ حاج مهدی بصیر که در راه کربلا بال گشود
و این‌بار رحلت عارفانه آقامهدی بصیر، فرزند رزمنده حاج‌بصیر در راه کربلا، هم او که با پای ارادت در مسیری قدم نهاده بود که رزمندگان برای گشودنش در هنگامه تعقیبات نماز، آن را از خداوند طلب می‌کردند، خون‌ها نثار کردند و زخم‌ها به جان خریدند.(ادامه)
وقوع روزانه یک زلزله در مازندران
(ادامه)
حمله به محیط‌بان میانکاله با وانت نیسان
(ادامه)
10 تسکین گردن‌ درد پس ازخوابیدن
اگر اغلب روزها با درد گردن از خواب برمی‌خیزید، با انجام کارهایی می‌توانید دردتان را تسکین دهید. رعایت این توصیه‌ها به شما در انجام این کار کمک می‌کند: (ادامه)
شمال نیوز: دانشجویان زمین شناس در حالی از خطر مرگ رهایی یافته بودند که به دلیل برودت هوا بشدت دچار سرما زدگی شده بودند و اگر مدت زمان بیشتری از حضورشان در آن منطقه می‌گذشت احتمال صدمات جدی و مرگ برایشان وجود داشت. جدال 11 دانشجو با مرگ در آبشار یخی آمل
شمال نیوز: دانشجویان زمین شناس در حالی از خطر مرگ رهایی یافته بودند که به دلیل برودت هوا بشدت دچار سرما زدگی شده بودند و اگر مدت زمان بیشتری از حضورشان در آن منطقه می‌گذشت احتمال صدمات جدی و مرگ برایشان وجود داشت.(ادامه)
استقرار رایزن بازرگانی ایران در آستراخان روسیه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: به‌زودی رایزن بازرگانی ایران در آستراخان روسیه مستقر می‌شود. (ادامه)
اعزام 150 هزار سرباز پوتین به سوریه
وب‌سایت اکسپرس مدعی شد، رئیس جمهور روسیه قصد دارد برای نابودی کامل عناصر داعش 150 هزار نیروی زمینی به سوریه اعزام کند. (ادامه)
آخرین خبر درباره آزمون استخدامی بانک ملت
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک ملت اعلام شد.(ادامه)
سرنوشت «حماسه سازان ملبورن»
نسل فوتبال ملی ما در سال 76 به قدری قدرتمند و باصلابت و البته غیرتمند بود که فوتبال ایران تا سال‌های سال از حضور آن‌ها سود برد و وجود بازیکنان آن نسل در فوتبال ایران منشاء اثرهای مفید و ماندگاری بود.(ادامه)
قیمت دلار باز هم رکورد شکست
هم‌اکنون دلار در بازار ۳۶۷۰ تومان به فروش می‌رسد، این در حالی است که امروز نرخ دلار به ۳۶۸۰ تومان هم رسید. (ادامه)
مراسم سخنرانی یک اصلاح‌طلب دیگر ناتمام ماند
فردی شت تریبون رفت شروع به شعار دادن کرد که خانم منصوری با دیدن این وضعیت از سالن خارج شد و با کمک نیروهای حراست دانشگاه از ساختمان دانشکده علوم انسانی بیرون آورده شد. (ادامه)
شایعه کشف حجاب دختر «الله کرم»
اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند. (ادامه)
عکس/ ماساژ صلواتی زائران اربعین
(ادامه)
عکس/ اتاق کار متفاوت از نماینده پرکار مجلس
تصویر زیر، دفتر کار نادر قاضی‌پور نماینده پرکار مردم ارومیه در مجلس را نشان می‌دهد. این دفتر، خارج از راهروی دفتر کاری سایر نمایندگان و در مقابل آسانسور طبقات قرار دارد که بدون هیچگونه تشریفاتی فقط یک مسئول دفتر در آنجا حضور دارد. مساحت این دفتر زیاد نیست و دو میز کار به صورت T شکل در آن تعبیه شده و در گوشه آن نیز کمی با فاصله از دیوار، چند قفسه برای کتاب قرار داده شده است.این نماینده مجلس اکثر شب‌ها در مجلس می‌خوابد و در دفتر کارش یک اتاق کوچک درست کرده‌ است.(ادامه)
 جواد صحرایی‌رستمی «پای ارادت»؛ مهدی برای دیدن حرم تاب نیاورد(يادداشت)
جواد صحرایی‌رستمی(ادامه)
چهره جدید کیا سراتو 2016/تصاویر
کیا سراتو در موطن خود، کره جنوبی با نام K3 شناخته می‌شود.این سدان جمع‌وجور به‌زودی یکی از به‌روزرسانی‌های عمده و فیس‌لیفت خود را دریافت می‌کند.(ادامه)
متلک به روحانی از بلندگوی حرم امام علی/ ما میریم کربلا تو برو لندن
بعد از نماز ظهر و عصر در بلندگوها صدا زده شد آقای حسن روحانی، آقای حسن روحانی، ما میریم کربلا تو برو لندن که این موضوع برای چند لحظه موجب تعجب زائران ایرانی شد. (ادامه)
جزییات جنجال همسرموقت عضو ورزشی شورا
همسر موقت این عضو شورا که قصد ورود به صحن علنی شورا را داشته بلافاصله از طریق یکی از روسای دفاتر که در جریان اتفاق قرارگرفته بوده و با قول برطرف کردن مشکل به وجود آمده به یکی از اتاق‌های طبقه دوم انتقال داده می‌شود تا کار به صحن علنی شورا کشیده نشود! طبق پیگیری‌های صورت گرفته این عضو شورا که سابقه درگیری فیزیکی و کتک‌کاری با راننده شخصی خودش را نیز در پرونده دارد، ظرف کمتر از بیست‌وچهار ساعت قرارداد منزل مسکونی را به نام همسر موقت خودش سند می‌زند(ادامه)
شایعه قطع یارانه خریداران خودروی قسطی
معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رد شایعه حذف یارانه اقشاری که از تسهیلات خرید خودرو استفاده کرده‌اند، گفت: افرادی که برای بار دوم نسبت به حذف یارانه خود اعتراض کرده‌اند، منتظر تماس باشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.