.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ببخشید که با حجابتان کردیم! +عکس
روزنامه ايران كه عكس چند بازيگر زن بدحجاب يكی از سريال‌های شبكه نمايش خانگي را در شماره سه‌شنبه هفته پيش اصلاح كرده بود، در دو شماره بعد به خاطر اين عمل عذرخواهي كرد تا سبك و ترازي تازه از «روزنامه‌نگاري و قانونمداري» را به جامعه مطبوعات آموزش بدهد!(ادامه)
زمان آغاز ثبت نام انتخابات مجلس دهم
(ادامه)
احتمال فرار مرتضوی وجود دارد
(ادامه)
بحران برف بنام غرب مازندران اما به کام دیگران
(ادامه)
آسمان مازندران صاف و نيمه ابري
(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام ابوطالب حبیبی نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی، پس از تحمل سال‌ها بیماری، در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری دار فانی را وداع گفت..... نماینده 2 دوره مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی درگذشت
شمال نیوز : حجت‌الاسلام ابوطالب حبیبی نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی، پس از تحمل سال‌ها بیماری، در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری دار فانی را وداع گفت.....(ادامه)
انفجار گاز در قائمشهر
(ادامه)
مشاجره وکیل زنجانی و نماینده دادستان
(ادامه)
علیرضا قلی زاده سخنی مجدد با فرماندهی انتظامی مازندران(يادداشت)
علیرضا قلی زاده(ادامه)
آزادسازی نرخ بلیت هواپیما تا پایان سال
(ادامه)
عفو بين الملل:ترکيه جان پناهجويان را به خطر مي اندازد
عفو بين الملل ترکيه را به بازداشت خودسرانه پناهجويان سوري و به خطر انداختن جان اين پناهجويان با اخراج کردن آنها متهم کرد. (ادامه)
نجات خلبان روس از توان فزاينده عملياتي ايران حکايت دارد
خبرنگار سی ان ان گفت اگر حضور ایران در فرایند عملیات نجات خلبان روس درست باشد این مسئله از توان فزاینده عملیاتی ایران در تحولات داخل سوریه حکایت دارد. (ادامه)
نفت در دست ما امانت است
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: نفت در دست کشور، امانت است و دولتها باید با سیاستگذاریهای صحیح، حداکثر تلاش خود را برای صیانت و حفاظت از این امانت خدادادی به کار بندند.(ادامه)
زمان آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
(ادامه)
زمینه سازی سلامت اجتماعی در برنامه ششم
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دولت تیمی را برای برنامه ریزی درزمینه سلامت اجتماعی در برنامه ششم توسعه با هدف کنترل و مدیریت آسیبها فراهم کرده است.(ادامه)
هشدار اردوغان به روسیه: با آتش بازی نکن!
(ادامه)
رامین: با احمدی‌نژاد ارتباطی ندارم
(ادامه)
ویزای عراق برای زائران لغو نمی‌شود
(ادامه)
اختلاس در ايران به شوخي تبديل شده
(ادامه)
نامه آیت‌الله مکارم درباره ‌پیگیرى فاجعه منا
جان یک مسلمان محترم است(ومن أحیاها فکانما احیانا الناس جمیعا) تا چه رسد به جان هزاران مسلمان آن هم هنگام اداى فریضه بزرگ حج. آیا نباید براى حل این مشکل و تبعات آن و مسائل مربوط به حال و آینده چاره‌اى اندیشید؟(ادامه)
تصاویر/ وداع با شیرخدا
زائران حرم امام علی (ع) پس از زیارت با ایشان وداع کرده و راهی دیار کربلا می شوند.(ادامه)
موافقت ۲۸ خانواده با دفن جانباختگان در مکه
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ۲۸ خانواده با دفن جان باختگان حادثه منا در مکه موافقت کرده اند، گفت: سفارت ایران در عربستان و سازمان حج پیگیر پرداخت غرامت جان باختگان هستند. (ادامه)
شمال نیوز : حبیب حسین زادگان با اشاره به ورزش های زیر مجوعه این هیئت افزود : ورزش های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی ، از جمله ورزش هایی است که مورد علاقه و توجه خانواده هاست و همانطور که شاهدیم استقبال خوبی هم از سوی مردم از این رشته ها می شود .... بزرگترین هیئت ورزشی مازندران « هیئت رئیسه » خود را شناخت
شمال نیوز : حبیب حسین زادگان با اشاره به ورزش های زیر مجوعه این هیئت افزود : ورزش های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی ، از جمله ورزش هایی است که مورد علاقه و توجه خانواده هاست و همانطور که شاهدیم استقبال خوبی هم از سوی مردم از این رشته ها می شود ....(ادامه)
شمال نیوز : معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: امسال استانداری مازندران 150 میلیون تومان اعتبار برای هدیه روز خبرنگار درنظر گرفته که مسئولان و دست‌اندرکاران خانه رسانه های مجازی و مطبوعات می‌توانند با طی روال قانونی نسبت به دریافت اعتبار و توزیع آن بین خبرنگاران اقدام کنند. زارع : اعتبار هدیه «روز خبرنگار» خبرنگاران مازندران دریافت شد
شمال نیوز : معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: امسال استانداری مازندران 150 میلیون تومان اعتبار برای هدیه روز خبرنگار درنظر گرفته که مسئولان و دست‌اندرکاران خانه رسانه های مجازی و مطبوعات می‌توانند با طی روال قانونی نسبت به دریافت اعتبار و توزیع آن بین خبرنگاران اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه استاندار مازندران از تخصیص 5 برابری اعتبار در سفر دولت به استان خبر داده است، گفت: تخصیص این مقدار اعتبار در سفر دولت به مازندران نسبت به استان‌های دیگر صحت ندارد. سوال بودجه ای شجاعی کیاسری از استاندار مازندران
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه استاندار مازندران از تخصیص 5 برابری اعتبار در سفر دولت به استان خبر داده است، گفت: تخصیص این مقدار اعتبار در سفر دولت به مازندران نسبت به استان‌های دیگر صحت ندارد.(ادامه)
جان باختن ۴۵۲ نفر در حوادث رانندگی مازندران
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی از جان باختن ۴۵۲ نفر در حوادث رانندگی خبر داد. (ادامه)
پیکر شهید استواریکم سید محمد عبدی پاشاکلایی از ماموران فرماندهی انتظامی بابلسر که بامداد پنجشنبه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، صبح روز جمعه ششم آذر ماه با حضور جمهی از پرسنل نیروی انتظامی و خانواده آن شهید در بابلسر تشییع شد. استواریکم عبدی‌پاشاکلایی بامداد پنج‌شنبه در پی اطلاع یک شهروند بهنمیری مبنی بر مزاحمت برای وی و فرزندانش توسط چند نفر و در پی شلیک یکی از مزاحمین به وی، به شهادت رسید. تصاویر/ تشییع پیکر مامور انتظامی در بابلسر و ساری(خبر)
پیکر شهید استواریکم سید محمد عبدی پاشاکلایی از ماموران فرماندهی انتظامی بابلسر که بامداد پنجشنبه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، صبح روز جمعه ششم آذر ماه با حضور جمهی از پرسنل نیروی انتظامی و خانواده آن شهید در بابلسر تشییع شد. استواریکم عبدی‌پاشاکلایی بامداد پنج‌شنبه در پی اطلاع یک شهروند بهنمیری مبنی بر مزاحمت برای وی و فرزندانش توسط چند نفر و در پی شلیک یکی از مزاحمین به وی، به شهادت رسید.(ادامه)
شمال نیوز: ظهر پنجشنه اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ساری با احمد حسین زادگان سرپرست فرماندار ی مرکز استان دیدار کردند. تصاویر/ دیدار روسای اتحادیه های ساری با فرماندار(خبر)
شمال نیوز: ظهر پنجشنه اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ساری با احمد حسین زادگان سرپرست فرماندار ی مرکز استان دیدار کردند. (ادامه)
اگر می خواهید پیر نشوید بخوانید
حتماً ضرب المثل معروف «هر روز یک عدد سیب بخور تا کارت به دکتر نیفتد» را زیاد شنیده اید. (ادامه)
هدیه عجیب پوتین به روحانی چه بود؟
هدیه معناداری که «پوتین» به «روحانی» داد (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.