.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محسن اسماعيلي هفته بسيج تمام شدني نيست(يادداشت)
محسن اسماعيلي(ادامه)
عکس/ وقتی دو نماینده در صحن علنی همدیگر را بغل می‌کنند!
ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس روز یک شنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس پس از ایراد نطق مورد استقبال دیگر نمایندگان قرار می گیرد.(ادامه)
بهنوش بختیاری به فحاشی های علیه مادرش در فضای مجازی واکنش نشان داد. خشم بهنوش بختیاری از فحاشی به مادرش
بهنوش بختیاری به فحاشی های علیه مادرش در فضای مجازی واکنش نشان داد.(ادامه)
مرگ مشكوك تازه داماد زير دوش حمام
تازه داماد در نبود همسرش به طور مرموزي در خانه‌اش به كام مرگ رفت. (ادامه)
اتاق جنگ روسیه +تصاویر
روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» تصاویری از اتاق جنگ مدرن چند میلیارد دلاری روسیه را منتشر کرده که به گفته مقامات روس از تأسیسات مرکز دفاعی پنتاگون بهتر است.(ادامه)
«بلبلِ خمینی» در جایی که باید باشد+عکس
حضور او در کنار «رزمنده‌گان «مدافع حرم» این نکته‌ی دل‌نشین و آرامش بخش را به ذهن می آورد که «بلبلِ خمینی» باز هم همان جایی است که باید باشد: در جمعِ «فرزندانِ حقیقی روح الله» (ادامه)
خرمالو و قسمت‌های مختلف این میوه معجزه آسا برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و عوارض مفید است.
معجزه‌های خرمالو را بهتر بشناسید
خرمالو و قسمت‌های مختلف این میوه معجزه آسا برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و عوارض مفید است. (ادامه)
اگر می‌خواهید کبد چرب نگیرید بخوانید
کبد چرب فقط مختص افراد چاق نیست. افراد لاغر هم ممکن است به علت تغذیه نادرست استرس زیاد و ورزش نکردن دچار کبد چرب شوند (ادامه)
سید احمد خمینی در پیاده روی اربعین/عکس
تصویری قدیمی از پیاده روی اربعین حجت‌الاسلام سید احمد خمینی را مشاهده می‌کنید.کانال تلگرام اربعین تصویری قدیمی از پیاده روی اربعین که سید احمد خمینی هم در آن حضور داشته را منتشر کرد.(ادامه)
معاون فرماندار شهرستان نکا معرفی شد
شمال نیوز: با حضور مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار نکا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان انجام گرفته است . (ادامه)
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، سید محمد محمدی تاکامی به سمت جانشین مدیرکل در حوزه های مسکن و شهرسازی و برنامه ریزی و بودجه منصوب شد.
جانشين مديركل راه و شهرسازی مازندران انتخاب شد
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، سید محمد محمدی تاکامی به سمت جانشین مدیرکل در حوزه های مسکن و شهرسازی و برنامه ریزی و بودجه منصوب شد. (ادامه)
کمیته اخلاق، پیگیر بازداشت سه فوتبالیست
انتشار خبر بازداشت سه بازیکن مطرح فوتبال در یک پارتی باعث شده کمیته اخلاق به این مسئله ورود کند. (ادامه)
خبری خوش به خریداران خودروی اقساطی
معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل‌ ۶۰ و ۹۰ روزه تعیین تکلیف شد،گفت: برای تحویل خودرو منتظر اعتبار بانکی هستیم که پیش‌بینی می شود طی دو روز آینده عملی شود.(ادامه)
تصادف باعث نجات دختر جوان از تجاوز شد
دختر جوان که توسط راننده خاور مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، با وقوع تصادف توانست از دست مرد شیطان‌صفت نجات پیدا کند. (ادامه)
تأیید خبر بازداشت پسر وزیر دولت اصلاحات و سردفتر متخلف ۸ میلیاردی / دستور رهبری درباره بورسیه‌ها / مرتضوی رها نشده است (خبر)
شمال نیوز: سخنگوی دستگاه قضا در هشتاد و هشتمین نشست خبری به سؤالات خبرنگاران درباره پرونده بورسیه‌ها، وضعیت سعید مرتضوی، پرونده‌های محیط زیست و دستگیری تیم‌های تروریستی پاسخ داد.(ادامه)
بخشدار جدید نارنحستان سوادکوه شمالی معرفی شد
(ادامه)
طرح آمریکا برای سرنگونی بشار لو رفت+تصاویر
شمال نیوز : یک سند محرمانه دولت آمریکا که در اوایل سال جاری میلادی از طبقه‌بندی خارج شد و در ماه می توسط یک موسسه حقوقی انتشار عمومی پیدا کرد، نشان می‌دهد که حکومت‌های غربی عامدانه با القاعده و سایر گروه‌های تکفیری همکاری دارند .....(ادامه)
شمال نیوز : محسنی اژه‌ای افزود: رئیس قوه قضائیه نامه ای خدمت مقام معظم رهبری فرستادند و پیشنهاد دادند که همان‌طور که اگر در محکمه ای حکمی ولو قطعی صادر شد و راه برای اعاده دادرسی باز است در بحث تصمیمات این کمیته نیز امکان تجدیدنظر باشد.

محسني اژه اي: موافقت رهبري با ارجاع شکايت بورسيه ها به ديوان عالي کشور(خبر)
شمال نیوز : محسنی اژه‌ای افزود: رئیس قوه قضائیه نامه ای خدمت مقام معظم رهبری فرستادند و پیشنهاد دادند که همان‌طور که اگر در محکمه ای حکمی ولو قطعی صادر شد و راه برای اعاده دادرسی باز است در بحث تصمیمات این کمیته نیز امکان تجدیدنظر باشد. (ادامه)
عکس: حمله موشکی روسیه به مواضع داعش
(ادامه)
عکس:مرتضی پاشایی در دوران سربازی
شمال نیوز : مرتضی پاشایی در لباس سربازی/1384(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای جنایات وحشیانه جریانهای تروریستی در سر بریدن و سوزاندن انسانها را نشانه بیگانگی کامل این جریانها از اسلام خواندند و تأکید کردند: این جنایات هیچ ربطی به اسلام ندارد.



رهبر انقلاب: این جنایات هیچ ربطی به اسلام ندارد/ محمداف: سخنان شما به به عنوان انسانی متفکر ارزش فراوانی برای ما دارد(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای جنایات وحشیانه جریانهای تروریستی در سر بریدن و سوزاندن انسانها را نشانه بیگانگی کامل این جریانها از اسلام خواندند و تأکید کردند: این جنایات هیچ ربطی به اسلام ندارد. (ادامه)
آیا دومین سفیر خانم هم در راه است؟
(ادامه)
معیارهای ارزیابی صلاحیت در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه معیارهای ارزیابی صلاحیت در شورای نگهبان و هیئت اجرایی یکی است، گفت: سازوکار انتخاباتی بر مبنای استفاده از اطلاعات معتمدین و مطلعین استوار است. (ادامه)
زائران کربلا این پیامک را مسدود کنند!
(ادامه)
پهپاد سقوط کرده داخلی بود
(ادامه)
تورم آبان ماه اعلام شد
(ادامه)
این رشته‌ها بیشترین بیکار را دارند
(ادامه)
ماموران قلابی پلیس در آمل دستگیر شدند
(ادامه)
برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی در ساری
(ادامه)
نامه اعضای کمیسیون عمران به رییس‌جمهور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.