.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ هواپیمای پوتین، هتلی کم نظیر
تصاویر زیر مربوط به فضای داخلی هواپیمای ویژه پوتین، رییس جمهور روسیه است. این هواپیما یک فروند ایلوشین 300-96 است.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
جنجال گرگانی‌ها، این بار در مشهد!
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دیداری پرحاشیه برابر میزبان خود، ثامن مشهد به پیروزی رسید. (ادامه)
کدام نمایندگان در مجالس هشتم و نهم استعفا کردند؟
درحالی نامه استعفا "مهدی کوچک زاده" امروز تحویل هئیت رئیسه مجلس شد که مجالس هشتم و نهم همواره خالی از اینگونه موضوعات نبوده اند.(ادامه)
در پی خبر استعفای وزیر صنعت، روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد:نعمت زاده با ریا دروغ تنبلی و شایعه خداحافظی کرده است.
ماجرای استعفای نعمت زاده چه بود؟
در پی خبر استعفای وزیر صنعت، روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد:نعمت زاده با ریا دروغ تنبلی و شایعه خداحافظی کرده است. (ادامه)
تصویر/ اقتدای حاج قاسم سلیمانی به محسن رضایی
اینستاگرام طرفداران سردار سلیمانی عکسی از اقتدای حاج قاسم به محسن رضایی را منتشر کرد. (ادامه)
فراکسیون "ضد رکود" در مجلس تشکیل شد+ اسامی اعضا
فراکسیون "ضد رکود" با هدف بررسی وضعیت رکود در اقتصاد کشور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد. (ادامه)
ایشان، تصمیمات و اقدامات مسکو در موضوع سوریه را موجب افزایش اعتبار منطقه‌ای و جهانی روسیه و شخص آقای پوتین برشمردند و افزودند: آمریکایی‌ها در نقشه‌ای بلندمدت، درصددند با تسلط بر سوریه و سپس گسترش کنترل خود بر منطقه، خلأ تاریخی تسلط نداشتن بر غرب آسیا را جبران کنند ...

آمریکا به‌دنبال تحقق اهداف ناکام خود در سوریه از راه سیاسی و مذاکره است/ باید جلوی این کار را گرفت/ پوتین: ایران، متحدی مطمئن و قابل تکیه
ایشان، تصمیمات و اقدامات مسکو در موضوع سوریه را موجب افزایش اعتبار منطقه‌ای و جهانی روسیه و شخص آقای پوتین برشمردند و افزودند: آمریکایی‌ها در نقشه‌ای بلندمدت، درصددند با تسلط بر سوریه و سپس گسترش کنترل خود بر منطقه، خلأ تاریخی تسلط نداشتن بر غرب آسیا را جبران کنند ... (ادامه)
شمال نيوز: با حضور استاندار و مسئولان استانی و بابرگزاری انتخابات،اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی استان مازندران انتخاب شدند.

کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان مازندران شد
شمال نيوز: با حضور استاندار و مسئولان استانی و بابرگزاری انتخابات،اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی استان مازندران انتخاب شدند. (ادامه)
هدیه پوتین به رهبر انقلاب/ تصاویر
«ولادمیر پوتین» رییس جمهور روسیه روز دوشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.(ادامه)
پوتین با چه هواپیمایی وارد تهران شد؟/ عکس
ولادیمیر پوتین دقایقی پیش برای شرکت در سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز با یک فروند هواپیمای"ایلوشین 96" وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.(ادامه)
تصویری از پژو 301 که به ایران می آید
تصویری می‌بینید از پژو ۳۰۱ که قرار است از سال آینده در ایران تولید شود.(ادامه)
 شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع این نمایندگان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد.
«جعفرزاده» رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع این نمایندگان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد. (ادامه)
مصرف ماده مضر جوهر قند در برخی نانوایی‌ها
(ادامه)
رتبه بندی واحدهای خبازی در محمودآباد
(ادامه)
هشدار قاضی به بابک زنجانی
(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در کشوری که مردم از گرسنگی براساس آمار 2 روز گذشته در مجلس به فحشا کشیده می‌شوند کدام بی شرافت به خود اجازه می دهد که 1700 تن سیب زمینی دفن شود.
فریادهای کوچک‌زاده در جلسه امروز مجلس: من استعفا می دهم / لاریجانی: استعفا بدهید، کسی نگرانی ندارد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در کشوری که مردم از گرسنگی براساس آمار 2 روز گذشته در مجلس به فحشا کشیده می‌شوند کدام بی شرافت به خود اجازه می دهد که 1700 تن سیب زمینی دفن شود. (ادامه)
سونامی خانه‌نشینی۴۰میلیونی ایرانی
(ادامه)
دلار دولتی به مرز 3 هزار تومان رسید
(ادامه)
بازداشت موقت بقایی دوباره تمدید شد
(ادامه)
بررسی لایحه بودجه 95 تا دو هفته آینده
(ادامه)
افزایش حق بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی
(ادامه)
آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سماح
(ادامه)
شمال نیوز : در این همایش دکتر ربیعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی , حفاظت و حراست نفس کار و صیانت از دانشگاه یاد کرد و دانشگاه بر محور آن استوار است . علمی ,پژوهشی,درمانی,و محور اصلی آن دانشجو و کارمند و هئیت علمی است و صیانت از این مجموعه حراست است ..... برگزاری دومین گرد همایی کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
شمال نیوز : در این همایش دکتر ربیعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی , حفاظت و حراست نفس کار و صیانت از دانشگاه یاد کرد و دانشگاه بر محور آن استوار است . علمی ,پژوهشی,درمانی,و محور اصلی آن دانشجو و کارمند و هئیت علمی است و صیانت از این مجموعه حراست است .....(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های سیمرغ از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند؛ جاده سیمرغ به بهنمیر و جویبار با توجه به دارا بودن کد ملی هنوز چشم‌به‌راه مرحله اجرای پروژه است و با اجرایی شدن آن علاوه بر توسعه سیمرغ٬ سوانح وحشتناک جاده‌ای کاهش می‌یابد..... «سیمرغ» دیگر تاب محرومیت ندارد !
شمال نیوز : جاده‌های سیمرغ از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند؛ جاده سیمرغ به بهنمیر و جویبار با توجه به دارا بودن کد ملی هنوز چشم‌به‌راه مرحله اجرای پروژه است و با اجرایی شدن آن علاوه بر توسعه سیمرغ٬ سوانح وحشتناک جاده‌ای کاهش می‌یابد.....(ادامه)
شمال نیوز : ابویی توسعه اشتغال مولد و کارآفرینی برای جوانان سرآمد رسالت این دانشگاه دانست و گفت :  مأموریت این دانشگاه در گستره ملی و منطقه ای عهده دار تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد در سطوح کاردان و کارشناس است که با ارائه خدمات آموزشی ، تربیتی و مهارتی در بهسازی و بازسازی نیروی انسانی شاغل در حوزه های صنعت ، خدمات و کشاورزی سهم عمده ای دارد و توسعه اشتغال مولد و کارآفرینی برای جوانان سرآمد رسالت این دانشگاه است ..... ابوئی : اشتغال مولد و کارآفرینی رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای است
شمال نیوز : ابویی توسعه اشتغال مولد و کارآفرینی برای جوانان سرآمد رسالت این دانشگاه دانست و گفت : مأموریت این دانشگاه در گستره ملی و منطقه ای عهده دار تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد در سطوح کاردان و کارشناس است که با ارائه خدمات آموزشی ، تربیتی و مهارتی در بهسازی و بازسازی نیروی انسانی شاغل در حوزه های صنعت ، خدمات و کشاورزی سهم عمده ای دارد و توسعه اشتغال مولد و کارآفرینی برای جوانان سرآمد رسالت این دانشگاه است .....(ادامه)
موتورسیکلتی که کاپیتان را پرسپولیسی کرد
هنوز داغ هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس تازه است. زخمی که هرچه می‌گذرد، نه سرد می‌شود و نه از یاد می‌رود. (ادامه)
دستگیری کلاهبردار استان‌های شمالی در جویبار
رئیس پلیس آگاهی مازندران از تعقیب و دستگیری کلاهبردار استان‌های شمالی در جویبار خبر داد. (ادامه)
تصویری از سیگار کشیدن دختران نوجوان در مشهد
باشگاه حبرنگاران جوان نوشت،سن سیگار کشیدن در جامعه هر سال پایین می‌آید. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.