.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آماده‌باش مدیران شهرستان نور برای دور دوم سفر تابستانی
فرماندار شهرستان نور با اشاره به نزدیکی دور دوم سفر تابستانی با آماده‌باش دستگاه‌ها و لغو مرخصی از مدیران دستگا‌ه‌ها خواست تا تقاضای مرخصی نکنند. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور کمتر از سه ماه دیگر به مازندران سفر می‌کند.
رئیس‌جمهور مهر ماه به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور کمتر از سه ماه دیگر به مازندران سفر می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز: مردم روستای لاملنگ گرگان تازه شب آخر فهمیدند که روحانی جوانی که 10 شب برای آنها سخنرانی کرد کسی نبود جز سید احمد خمینی فرزند حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی.
روحانی ناشناسی که ۱۰ شب در روستایی در گرگان منبر رفت که بود؟
شمال نیوز: مردم روستای لاملنگ گرگان تازه شب آخر فهمیدند که روحانی جوانی که 10 شب برای آنها سخنرانی کرد کسی نبود جز سید احمد خمینی فرزند حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی. (ادامه)
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ... بقایی در ۱۰ کشور سرمایه‌گذاری کرده است/فاجعه‌ای بزرگ‌تر از پرونده‌ زنجانی!؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ...(ادامه)
به‌ هیچ‌ وجه نگذارید افرادی که کلیدهای کار دستشان است به تشکل‌های انقلابی دانشجویی فشار وارد کنند.
مبارزه با استکبار بعد از مذاکرات هم ادامه خواهد داشت/برگزاری «کنسرت» در «دانشگاه» کار غلطی است/ هر دو وزیر مورد اعتمادند، اما مراقب زیردستان(خبر)
به‌ هیچ‌ وجه نگذارید افرادی که کلیدهای کار دستشان است به تشکل‌های انقلابی دانشجویی فشار وارد کنند. (ادامه)
توصیه اخلاقی آیت‌الله‌حائری به هاشمی
استاد اخلاق دولت دهم گفت: آقای هاشمی باید در انتقاد از احمدی نژاد حدود را رعایت کند. البته احمدی نژاد نمی‌دانست تبعات خانه نشینی اش موجب نگرانی‌ می‌شود.کمبود مشاور خوب در اطراف احمدی نژاد مشکل ساز شده بود. (ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس درتعطیلات
وی ادامه داد: تردد هر نوع وسیله نقلیه از ساعت 13.30 روز پنج شنبه 25 تیرماه الی سه بامداد روز جمعه 26 تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می‌شود.(ادامه)
انتصابات جدید در شهرداری رشت
شمال نیوز: حامد بشردانش به عنوان مدیرعامل زیباسازی شهرداری رشت و حامد عبداللهی به عنوان شهردار منطقه 5 منصوب شدند. (ادامه)
شمال نيوز: در حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد
شمال نيوز: در حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد.(ادامه)
ممنوع التصویری برخی بازیگران در تلویزیون
(ادامه)
آموزش مدل ریش داعش+عکس
(ادامه)
توزیع کلاه ایمنی رایگان در روستاهای ساری
(ادامه)
آغاز موج دوم سفرهای تابستانه در مازندران
(ادامه)
وزیر علوم به مجلس می‌رود
(ادامه)
دکتر صالحی راه گشای مذاکرات+عکس
(ادامه)
برنامه وزارت نیرو برای قیمت آب و برق
وزیر نیرو برنامه‌های این وزارتخانه برای اصلاح نظام تعرفه‌های آب و برق را تشریح کرد.(ادامه)
سرمایه گذاری معاون احمدی‌نژاد در 10 کشور؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند.(ادامه)
تامین و انتقال آب برای جلوگیری از خسارت به شالیکاران
(ادامه)
توضیح احمد خمینی پیرامون یک عکسش
(ادامه)
گرسنه ماندن 3 روزه دوقلوهای ایرانی +عکس
یک مادر با دو فرزند دوقولو، به خاطر زندانی شدن همسرش روزگار سختی را می گذرانند. او کمک نمی خواهد، فقط یک شغل می خواهد که بیمه داشته باشد.(ادامه)
مرد زنمایی که داعشی ها را سر کار گذاشت + عکس
تروریست های داعشی ساعاتی پیش با صدور بیانیه ای از تمام اعضای این گروه تروریستی درخواست کرد تا مردی به نام بیلی فورتیل را ذبح کنند (ادامه)
چه کسی نظر اوباما را برگرداند؟
از همان ابتدا میان جان کری وزیر امور خارجه و «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی اوباما بر سر موضوع حساس رفع تحریم های ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اختلاف وجود داشت. (ادامه)
جزئیات استخدام فرزندان فرهنگیان
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: ماده ۴۸ قانون مقررات مالی دولت می‌گوید؛ هر دستگاهی که می‌خواهد نیرویی جذب کند، موظف است؛ فرزندان شهدا، جانبازان ۲۵ درصد و آزادگان شاغل متوفی دستگاه خودش را در اولویت قرار دهد. (ادامه)
شمال نیوز :  مأموران وقتی عملیات تعقیب و مراقبت ویژه‌ای را برای بازداشت او انجام دادند پی بردند وی پس از آخرین دزدی به سمت بابلسر گریخته است.

... دستگیری دزد قوی هیکل و خوش سلیقه در سوادکوه !
شمال نیوز : مأموران وقتی عملیات تعقیب و مراقبت ویژه‌ای را برای بازداشت او انجام دادند پی بردند وی پس از آخرین دزدی به سمت بابلسر گریخته است. ...(ادامه)
شمال نیوز : رئیس بنیاد حفظ زبان و ادبیات فارسی با اشاره به فعالیت روشن سازمان صدا و سیما مبنی بر به تصویر‌کشیدن کشور‌های مورد تجاوز تصریح کرد: اصحاب رسانه مصداق بارز عمل به فرمایش امیرالمومنین مبنی بر یاور مظلوم شدن است..... مراسم تقدیر از خبرنگار شمالی در بغداد برگزار شد !
شمال نیوز : رئیس بنیاد حفظ زبان و ادبیات فارسی با اشاره به فعالیت روشن سازمان صدا و سیما مبنی بر به تصویر‌کشیدن کشور‌های مورد تجاوز تصریح کرد: اصحاب رسانه مصداق بارز عمل به فرمایش امیرالمومنین مبنی بر یاور مظلوم شدن است.....(ادامه)
شمال نیوز: در حالی سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران از انتخاب سرمربی خارجی این تیم خبر داد که توضیحات و بیشتر و کاملی در این خصوص ارائه نکرد ..... آیا « مربی خارجی »نساجی را لیگ برتری می کند ؟
شمال نیوز: در حالی سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران از انتخاب سرمربی خارجی این تیم خبر داد که توضیحات و بیشتر و کاملی در این خصوص ارائه نکرد .....(ادامه)
چه کسی نظر اوباما را برگرداند؟
(ادامه)
دلیل حضور رضایی با یونیفرم سپاه در روز قدس
(ادامه)
نامه سرگشاده زیباکلام به شریعتمداری
(ادامه)
توافق در مذاکرات به زودی حاصل می‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.714 seconds.