.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پرداخت وام 30 هزار میلیارد تومانی
اگر بخواهید 10 میلیون تومان وام از بانک بگیرید، با داشتن دو ضامن معتبر، چک بانکی، چندین روز دوندگی و البته حساب پول چایی کارکنان، در نهایت در مرحله آخر باید دست به دعا شوید تا بلکه فرجی شود و دل مسوولان بانکی به حالتان بسوزد.(ادامه)
طرح حمله علیه سایت های هسته‌ای ایران
در صورت شکست دیپلماسی در قبال ایران،کاخ سفید بکارگیری طرح مهار و بازدارندگی را با استفاده از بمب‌های عظیم مد نظر دارد هرچند که توان هسته‌ای ایران نابود شدنی نیست.(ادامه)
قیمت سکه و ارز روز شنبه +جدول
(ادامه)
۱۲توصیه رهبرانقلاب برای بهره بهتر از لیالی قدر(يادداشت)
(ادامه)
جزییات بازنشستگی با کمتر از 10 سال سابقه
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی شرایط بازنشستگی با کمتر از 10 سال سابقه کار را تشریح و اعلام کرد: تاکنون ۲۰ هزار نفر با استفاده از این قانون بازنشسته شده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: در پی درج خبری پا عنوان " آب در نوشهر جیره‌بندی شد " در پایگاه خبری شمال نیوز، جوابيه اي از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران صادر شد.
پاسخ شرکت آبفار مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری پا عنوان " آب در نوشهر جیره‌بندی شد " در پایگاه خبری شمال نیوز، جوابيه اي از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران صادر شد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نزدیک به ۶۰ درصد تولیدات مازندران از آن شهرستان آمل است، اضافه کرد: برخلاف دیگر استان‌ها که مراکز صنعتی آن در مرکز استان جای دارد، ولی در مازندران این شهرستان از قطب‌های بزرگ صنعتی محسوب می‌شود..... نماینده آمل هم عقب ماندگی صنعتی مرکز استان را پذیرفت !
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نزدیک به ۶۰ درصد تولیدات مازندران از آن شهرستان آمل است، اضافه کرد: برخلاف دیگر استان‌ها که مراکز صنعتی آن در مرکز استان جای دارد، ولی در مازندران این شهرستان از قطب‌های بزرگ صنعتی محسوب می‌شود.....(ادامه)
برخی نمایندگان مجلس یارانه می‌گیرند
رییس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه تاکنون تاکنون یک ریال یارانه و کوپن دریافت نکرده‌ام، گفت: برخی نمایندگان مجلس و مدیران همچنان یارانه می‌گیرند. (ادامه)
شمال نیوز: بنده به عنوان یک بسیجی خاک پای ایران شهادت می‌دهم امروز دولت جز خیر مردم، انقلاب و کشور را نمی‌خواهد و همه بایستی یکپارچه پشتیبان آن باشیم. به عنوان یک بسیجی شهادت می‌دهم دولت جز خیر مردم، انقلاب و کشور را نمی‌خواهد
شمال نیوز: بنده به عنوان یک بسیجی خاک پای ایران شهادت می‌دهم امروز دولت جز خیر مردم، انقلاب و کشور را نمی‌خواهد و همه بایستی یکپارچه پشتیبان آن باشیم. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران خواستار همکاری بانک‌های استان با فعالان اقتصادی استان شد و گفت: باید ضوابط حمایت از تولید در استان حاکم شود و ستاد تسهیل برای رفع مشکلات تولید اقدام کنند.

استاندار:بانکهای مازندران با فعالان اقتصادی همکاری کنند/رئیس دادگستری:نگاه بانکها به صنعت بایدتغییر کند/محمدپور:ایجاد13هزارشغل درمازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران خواستار همکاری بانک‌های استان با فعالان اقتصادی استان شد و گفت: باید ضوابط حمایت از تولید در استان حاکم شود و ستاد تسهیل برای رفع مشکلات تولید اقدام کنند. (ادامه)
مقاوم‌سازي اقتصاد با حرف و عمل(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: عبدی در جمع خبرنگاران به مناسبت راه‌اندازی دهیاری در کشور اظهار کرد: فعالیت دهیاری در استان از سال 86 شروع شد و از زمان راه‌‌اندازی تاکنون یک‌هزار و 916 دهیار در مازندران تأسیس شد. درخواست راه‌اندازی 244 دهیاری در مازندران
شمال نیوز: عبدی در جمع خبرنگاران به مناسبت راه‌اندازی دهیاری در کشور اظهار کرد: فعالیت دهیاری در استان از سال 86 شروع شد و از زمان راه‌‌اندازی تاکنون یک‌هزار و 916 دهیار در مازندران تأسیس شد.(ادامه)
رهبر انقلاب سیاست بازی را سمِّ محیطهای علمی خواندند و با ابراز تأسف از اینکه در موضوع بورسیه ها به عده ای ظلم شد، بیان داشتند: سیاسی کاری به کار اصلی دانشگاهها یعنی تلاش و پیشرفت علمی ضربه می زند.
دانشگاه را از سیاست‌بازی دور نگه دارید/ در مسئله بورسیه‌ها به خیلی‌ها ظلم شد(خبر)
رهبر انقلاب سیاست بازی را سمِّ محیطهای علمی خواندند و با ابراز تأسف از اینکه در موضوع بورسیه ها به عده ای ظلم شد، بیان داشتند: سیاسی کاری به کار اصلی دانشگاهها یعنی تلاش و پیشرفت علمی ضربه می زند. (ادامه)
جوان 24 ساله همسر 14 ساله اش را کشت!
پیکر بی‌جان دختر 14 ساله‌ای به نام «سمانه» صبح روز چهارشنبه گذشته به یکی از مراکز درمانی انتقال یافت. (ادامه)
آشنایی با گوشی HTC One 801e
(ادامه)
خانم ها این شماره پیامک را به خاطر بسپارند
شماره پیامکی ۱۰۱ برای دریافت پیامک های مخاطبین و اعلام مطالبات زنان از سراسر کشور به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اختصاص یافت. (ادامه)
شرط معافیت مالیاتی اعلام شد
معاون سازمان مالیاتی گفت: مودیانی که مطابق قانون مکلف به ثبت نام برای دریافت شماره اقتصادی شده اند، در صورت عدم ثبت نام تا پایان تیرماه، از کلیه معافیت ها و بخشودگی جرایم قانونی محروم می شوند. (ادامه)
روحانی ۴ مَرد اقتصادی دولت را به خط کرد
شمال نیوز: رییس جمهوری در نامه مهمی به دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید برنامه جامع اصلاح نظام بانکی و توسعه بازار اولیه سرمایه تدوین شود، رونق بخشی به اقتصاد در چارچوب اقتصاد مقاومتی را ضرورت ملی دانست. (ادامه)
قاتل آبی ها استقلالی می شود؟
بازیکن گلزنی که عامل حذف استقلال از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بود احتمالا پیراهن آبی این تیم را بر تن خواهد کرد. (ادامه)
زیباکلام: برای جشن هسته‌ای آماده باشید
صادق زیباکلام پیشنهاد داد مردم ایران خود را از هم اکنون برای جشن هسته‌ای در عید فطر آماده کنند. (ادامه)
یک پرسپولیسی، گزینه استقلال برای جانشینی جاسم کرار!
مسئولان استقلال در صورت عدم توافق با جاسم کرار به دنبال جذب بازیکن سابق پرسپولیس خواهند بود. (ادامه)
اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در 13 استان تعیین شد
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: ترکیب هیئت نظارت بر انتخابات حدود ۱۳ استان تعیین و احکام اعضای آنها نیز صادر شده است. (ادامه)
سخنان لاریجانی در واقع هشداری بود به جریان اصول گرایی که چشمان خود را باز کنند و ببیند با چه کسانی پشت یک میز می‌نشینند و دم از وحدت می‌زنند. به نظر او پایداری‌ها جریان قابل اعتمادی نیست و لاریجانی نشان داده است که سیاستمداری نیست که تخم مرغ‌های خود را در سبد کارشکن‌ها بچیند. علی لاریجانی لباس رزم پوشيد/ او می خواد با هر شکل ممکن مهمانی وحدت اصول گرایان را به هم بریزد
سخنان لاریجانی در واقع هشداری بود به جریان اصول گرایی که چشمان خود را باز کنند و ببیند با چه کسانی پشت یک میز می‌نشینند و دم از وحدت می‌زنند. به نظر او پایداری‌ها جریان قابل اعتمادی نیست و لاریجانی نشان داده است که سیاستمداری نیست که تخم مرغ‌های خود را در سبد کارشکن‌ها بچیند.(ادامه)
تازه‌ترین خبرها از «پایتخت4» / استرس به پایان رسید
حسن وارسته - مشاور فیلمنامه سریال «پایتخت» - درباره روند تصویربرداری این مجموعه در شمال کشور اعلام کرد: چند شبی که «پایتخت» به خاطر شب‌های قدر به روی آنتن نمی‌رود، فرصت خوبی برای گروه سازنده است تا با فراغ بال و به دور از شتابزدگی کارشان را دنبال کنند. (ادامه)
شهاب مرادی: خدا پدر "نقی معمولی" را بیامرزد
شمال نیوز: رئیس سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: باز خدا پدرِ نقی معمولیِ پایتخت را بیامرزد که بعضا روابط درست زن و شوهری را به تصویر می‌کشد هر چند گاهی نقی دعوا هم می‌کند. (ادامه)
خاطره روحانی ازجلسه هسته‌ای با احمدی‌نژاد
آقای احمدی‌نژاد گفت: هزینه‌های آژانس در سال چقدر است؟ گفتم نمی‌دانم. مثلاً چند صد میلیون دلار. گفتند شما همین حالا به البرادعی زنگ بزنید و بگویید ما کل مخارج آژانس را پرداخت می‌کنیم. گفتم اولاً آژانس نمی‌تواند بپذیرد، چون برای مخارج آژانس و...(ادامه)
بقایی برای خانواده‌اش ویزا گرفته بود
(ادامه)
مشاوره 1269 نفر در واحدهای ارشاد مازندران
هزار و 269 نفر در واحد های ارشاد و معاضدت قضایی مازندران طی خرداد ماه مشاوره شدند (ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
تصاویر بسیار جذاب از خطای دید‌
خطای دید یا خطای باصره، خطای بصری، خطای چشم‌، به احساس دیدن تصاویری گفته می‌شود که فریبنده یا گمراه کننده هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.475 seconds.