.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دکان های بی مشتری در کوچه پس کوچه های گیلان
استاندار گیلان گفت: دیدن دکان‌های بی‌مشتری در کوچه پس کوچه‌های گیلان من را ناراحت می‌کند. (ادامه)
برخوردار مدیر عامل شرکت دخانیات ايران شد
شمال نیوز: مدیر عامل شرکت دخانیات ضمن تایید انتصاب خود در این سمت، برنامه‌های آتی این شرکت را تشریح کرد. (ادامه)
اتفاقات غیرمنتظره در پایان «پایتخت ۴»
مخاطبان سریال «پایتخت ۴» در قسمت‌های پایانی خود با اتفاقات غیرمنتظره‌ای در داستان سریال مواجه می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز: در ابتدای کار از من خواسته شد که به لهجه مازندرانی صحبت کنم ولی من به دلیل حساسیتم به لهجه گرگانی نپذیرفتم و در نهایت با لهجه خودم نقش را اجرا کردم. علی رغم تاکید کارگردان بر لهجه مازندرانی،حاضر نشدم غیر از گویش گرگانی حرف بزنم
شمال نیوز: در ابتدای کار از من خواسته شد که به لهجه مازندرانی صحبت کنم ولی من به دلیل حساسیتم به لهجه گرگانی نپذیرفتم و در نهایت با لهجه خودم نقش را اجرا کردم.(ادامه)
عکسی جالب از دوران دانشجویی چند بازیگر
چهار تن از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان در دوران دانشگاه، در عکسی یادگاری که بیژن بنفشه‌خواه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، دیده می‌شوند. (ادامه)
دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم رشت گفت: نمایندگان اهرم‌های قدرت بسیاری در اختیار دارند و استعفا از مقام نمایندگی به‌عنوان اهرم فشار٬ منطقی به‌نظر نمی‌رسد....

با استفاده از استعفا به‌ عنوان اهرم فشار مخالفم
شمال نیوز: نماینده مردم رشت گفت: نمایندگان اهرم‌های قدرت بسیاری در اختیار دارند و استعفا از مقام نمایندگی به‌عنوان اهرم فشار٬ منطقی به‌نظر نمی‌رسد.... (ادامه)
ضابطه جدید برای طرح استیضاح وزرا
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز گذشته (یکشنبه) هیات رئیسه مجلس از تعیین ضوابط جدید برای طرح استیضاح وزراء در جلسات علنی مجلس خبر داد.(ادامه)
خانواده ۱۱ نفره ایرانی با ۶ معلول ذهنی!
«علی درخشی» واکسی ۶۸ ساله است که با درآمد پر برکت خود خانواده ای ۱۱ نفره را اداره می کند. اما در کنار همه مشکلات ریز و درشت زندگی، شش نفر از این خانواده یازده نفره با مشکل معلولیت مواجه هستند.(ادامه)
تصاویر/ داعش ۹کودک را"زنده زنده"سوزاند
اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش چهار زن و ۹ کودک عراقی را به اتهام خودداری از پرداخت جزیه زنده زنده در آتش سوزاند.(ادامه)
آمادگی وزارت کشور برای جشن هسته ای
(ادامه)
یک نماینده: اعدام هم برای رحیمی کم است!
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی دیروز در صحن علنی مجلس با بیان اینکه "حکم اعدام هم برای مهدی هاشمی و رحیمی کم است"، گفت: فساد اقتصادی، عین موریانه کشور را از درون نابود می‌کند و اعتماد عمومی به مسئولان را سلب می‌کند.(ادامه)
مذاکرات هسته‌ای علت تاخیر در واریز یارانه
(ادامه)
تجمیع فعالیت ها موجب تقویت دانشگاهها می شود
(ادامه)
تقویت سیگنال مودم‌های Wi-Fi با چند راهکار ساده
شاید بارها پیش آمده هنگامی که با گوشی هوشمند و یا لپ تاپ خود به شبکه وایرلس اینترنت متصل و در حال انجام کار مهمی هستید، به دلایل مختلف قدرت سیگنال وای‌فای مودم شما متغیر ، قوی و ضعیف شود. (ادامه)
فائزه هاشمی:زنان به خودشان رأی نمی‌دهند
(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به ....
برگزاری نخستین همایش راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به .... (ادامه)
بیکاری گیلان به رتبه 18 کشور رسید
(ادامه)
شمال نیوز : شود،با توجه به شرایط مطلوب تاسیسات اعم از خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاها از نظر فنی هیچ مشکلی در تامین و توزیع آب تاکنون وجود نداشته.... لایروبی و تجهیز چاه آب شرب منطقه لاله آباد بابل عملیاتی شده است
شمال نیوز : شود،با توجه به شرایط مطلوب تاسیسات اعم از خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاها از نظر فنی هیچ مشکلی در تامین و توزیع آب تاکنون وجود نداشته....(ادامه)
تاثیر شبکه های اجتماعی در بروز طلاق و مسئولان نظاره گر !
(ادامه)
قیمت خودرو پس از تحریم های اقتصادی
ماراتن مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در حالی به خط پایانی نزدیک می‌شود که امید به توافق و رفع تحریم‌ها قوت می‌گیرد در همین حین توقع مشتریان خودرو نیز نسبت به کاهش قیمت خودرو افزایش می‌یابد. (ادامه)
گزارش CNN از سند 100 صفحه‌ای وین
شبکه ی سی ان ان ضمن ابراز خوش بینی درباره گفتگوهای هسته ای ایران به نقل از یک مقام ایرانی اعلام کرد: ما در وین اتریش نشانه ی دیگری یافته ایم که نشان می دهد گفتگوهای هسته ای ایران احتمالا درحال رسیدن به نقطه ای مهم است.(ادامه)
سوء‌استفاده رسانه‌ها از سخنان وزیر کشور!
(ادامه)
اولين پول کاغذی ايران + عکس
وقتي که گيخاتوي مغول به فرمانروايى ايران رسيد به سبب آن که از مرض شفا يافته بود، فرمان آزاد کردن زندانيان را صادر کرد و از خزانه‏ ي مملکت،آنچه که در دستش رسيد، در بين تهي ‏دستان و درباريان تقسيم نمود. (ادامه)
استاندار: مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان را ترک نکنند
استاندار گیلان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به ورود انبوه مسافران در تعطیلات عید فطر گیلان را ترک نکنند. (ادامه)
فرمانده شهیدی که با نارنجک، 25 تانک دشمن را در عملیات رمضان منهدم کرد(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این شهرستان مشخص شدند.
ترکیب هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ساری مشخص شد
شمال نیوز: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این شهرستان مشخص شدند. (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل منصوب شد.


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل منصوب شد. (ادامه)
طرح استیضاح وزیر کشور تقدیم مجلس شد
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: اگر هیئت دولت با گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای استانداری این استان موافقت کند، طرح استیضاح وزیر کشور و استعفای نمایندگان استان فارس را اجرایی خواهیم کرد. (ادامه)
شمال نیوز: در نشستی که عصر امروز با حضور استاندار برگزار شد، مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری معرفی شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری معرفی شد
شمال نیوز: در نشستی که عصر امروز با حضور استاندار برگزار شد، مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری معرفی شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.913 seconds.