.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وی با اعلام اهمیت زیاد دماوند به‌ لحاظ ملی، طبیعی، جهانی و محیطی، افزود: این قله منبع غنی انواع مواهب خدادادی است که باید همه در حفظ و حراست آن بکوشیم...... خطر تخریب در کمین « قله دماوند »
شمال نیوز : وی با اعلام اهمیت زیاد دماوند به‌ لحاظ ملی، طبیعی، جهانی و محیطی، افزود: این قله منبع غنی انواع مواهب خدادادی است که باید همه در حفظ و حراست آن بکوشیم......(ادامه)
شمال نیوز: دختر دیک چنی به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا که با لحنی کنایه‌آمیز به جمهوری‌خواهان گفته بود گویا اگر چنی با ایران توافق می‌کرد، همه چیز خوب بود، واکنش نشان داد.
واکنش دختر دیک‌چنی به اظهارات اوباما: پدر من هرگز این امتیازها را به ایران نمی‌داد
شمال نیوز: دختر دیک چنی به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا که با لحنی کنایه‌آمیز به جمهوری‌خواهان گفته بود گویا اگر چنی با ایران توافق می‌کرد، همه چیز خوب بود، واکنش نشان داد. (ادامه)
سرنوشت خودروها پس از پلاک ایران99
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی تعداد خودروهای نوشماره در سه ماهه نخست امسال، از درنظر گرفتن کد جدیدی برای خودروهای نوشماره پایتخت، پس از اتمام ظرفیت پلاک‌های ملی با کد «ایران ۹۹» خبر داد. (ادامه)
"خبر بازداشت مشایی صحت ندارد"
یک منبع نزدیک به رئیس جمهور سابق گفت: خبر بازداشت "رحیم مشایی" صحت ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : در این سازمان که کمتر از ده ماه است با مدیرعاملی عباس صالح زاده اداره می شود با یک تغییر غیرمنتظره همراه بود بدین صورت که در حالی که هیچ گونه اطلاعی داده شود و صرفا در قالب یک جلسه هیئت مدیره ، فرماندار معزول دولت در شهرستان بابل به عنوان سرپرست معرفی شد تا ادعای .... عزل و نصب از نوع قزاقستانی در مازندران !
شمال نیوز : در این سازمان که کمتر از ده ماه است با مدیرعاملی عباس صالح زاده اداره می شود با یک تغییر غیرمنتظره همراه بود بدین صورت که در حالی که هیچ گونه اطلاعی داده شود و صرفا در قالب یک جلسه هیئت مدیره ، فرماندار معزول دولت در شهرستان بابل به عنوان سرپرست معرفی شد تا ادعای ....(ادامه)
وضعیت کارآفرینی در مازندران مناسب نیست
(ادامه)
جدول/ جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی
(ادامه)
بیماری خاموش در کمین 40 ساله‌ها
(ادامه)
عروس سر داماد داعشی را برید!
یک منبع ارشد امنیتی در استان دیالی عراق از یافته شدن سر یک داعشی یک ساعت پس از ازدواج او خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: درگیری فیزیکی در این سازمان به حدی بالا گرفت که در نهایت با ورود نیروی انتظامی و بازداشت چند نفر از مسببین خاتمه یافت. گفته می شود یکی از معاونین سازمان مذکور نیز مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته است. درگیری و ضرب و شتم یک معاون در شهرداری مرکز استان
شمال نیوز: درگیری فیزیکی در این سازمان به حدی بالا گرفت که در نهایت با ورود نیروی انتظامی و بازداشت چند نفر از مسببین خاتمه یافت. گفته می شود یکی از معاونین سازمان مذکور نیز مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، میزان خسارات ناشی از سیلاب اخیر را به بخش برق بیش از ۱۰ میلیارد ریال بیان کرد.
خسارت یک میلیاردی سیل به برق مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، میزان خسارات ناشی از سیلاب اخیر را به بخش برق بیش از ۱۰ میلیارد ریال بیان کرد. (ادامه)
حقوق کارگران رسمی و پیمانکار یکسان شد
مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران ازهمترازی نیروهای پیمانکاری با نیروهای قراردادی و رسمی با بخشنامه جدید خبر داد و گفت:اجرای این بخشنامه احیای ماده ۳۸ قانون کار و مقاوله نامه شماره ۱۰۰ سازمان ILO بود. (ادامه)
10 روش موثر برای کاهش سریع وزن
(ادامه)
شمال نیوز: تعصب‌ های  بیش از حد اصول گرایانه باعث شده است تا بسیاری از نیروهای اجرایی و قدرتمند این گروه به جریان اصلاحات نزدیک شوند و جریان اصلاحات در زمانی که رهبرانش با محدودیت‌هایی روبرو هستند از این شکاف بهترین استفاده را کنند.
لطفا بر سر سفره اصلاح طلبان بنشینید
شمال نیوز: تعصب‌ های بیش از حد اصول گرایانه باعث شده است تا بسیاری از نیروهای اجرایی و قدرتمند این گروه به جریان اصلاحات نزدیک شوند و جریان اصلاحات در زمانی که رهبرانش با محدودیت‌هایی روبرو هستند از این شکاف بهترین استفاده را کنند. (ادامه)
مهرداد تیموری چرا اول حادثه بعد پیشگیری؟(يادداشت)
مهرداد تیموری(ادامه)
شمال نیوز: نماینده هلال احمر یک گزارش مجزا از میزان خسارت و آمار کشته ها و مجروحین می دهد و فرمانده پلیس راه و مسئولین آتش نشانی و ... گزارش متفاوتی دیگر ... سیلی که سرعتش از اخبار هواشناسی بیشتر است!/ نوشدارو پس از مرگ سهراب
شمال نیوز: نماینده هلال احمر یک گزارش مجزا از میزان خسارت و آمار کشته ها و مجروحین می دهد و فرمانده پلیس راه و مسئولین آتش نشانی و ... گزارش متفاوتی دیگر ...(ادامه)
 ناصر ایمانی مجلس یا شورای امنیت ملی؛ کدام یک توافق هسته ای را بررسی می‌کنند؟(يادداشت)
ناصر ایمانی(ادامه)
پیدا شدن اجساد 2 کشته سیل در جاده چالوس
وی خاطرنشان کرد که با پیدا شدن اجساد این دو جان باخته سیل، تعداد جان باختگان سیل اخیر در روستای سیجان در استان البرز به 8 نفر رسید. (ادامه)
استانی شدن انتخابات ازدستورکارخارج شد
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرد: طرح «استانی شدن انتخابات مجلس» به طور کامل از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد. (ادامه)
اگر می‌خواهید زنده بمانید، مسواک بزنید!
بیماری‌های لثوی در مراحل ابتدایی خود به صورت «ورم لثه» ظاهر می‌شود و ممکن است هنگام مسواک زدن خونریزی کند. اگر آن درمان نشود به شکل پیوره یا پیرادندان‌آماس (Periodontitis) یا همان بیماری بافت‌های اطراف دندان درمی‌آید.(ادامه)
همسر جان کری کیست؟ + عکس
تِرسا کری، همسر جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده که صاحب و مدیرعامل کمپانی بزرگ صنایع غذایی «هاینز» در آمریکاست. (ادامه)
وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران با ۶ کشور به ظاهر قدرتمند دنیا مذاکره می کند اما باج نمی دهد گفت: در مذاکرات اخیر هسته ای طرح صهیونیستی امنیتی سازی ایران فرو پاشید. در مذاکرات باج ندادیم/ برنامه موشکی و تسلیحاتی ایران به هیچکس ارتباطی ندارد(خبر)
وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران با ۶ کشور به ظاهر قدرتمند دنیا مذاکره می کند اما باج نمی دهد گفت: در مذاکرات اخیر هسته ای طرح صهیونیستی امنیتی سازی ایران فرو پاشید.(ادامه)
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... آقای استاندار ؛ برای شما متاسفم !
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... (ادامه)
نوبخت: اشتغال را بالا خواهیم برد
(ادامه)
عذرخواهي استاندار سابق از مردم
استاندار سابق از مردم فارس عذرخواهي كرد و حالا گزينه‌اي در ساختمان استانداري رياست خواهد كرد كه مطابق آنچه كه وزير كشور گفته است با برنامه‌هاي دولت هماهنگ است.(ادامه)
رازهای پنهان مذاکرات وین
در دو هفته مذاکره، بسیاری می‌پرسیدند آخرش چه می‌شود؟ توافق می‌کنند یا نه؟ اگرچه بسیاری از شواهد نشان‌دهنده این بود که این دور از مذاکرات با سرعت و چالاکی زیادی انجام می‌شود و امکان دستیابی به توافق، بسیار بیشتر از دوره‌های قبلی مذاکره است، ولی مذاکره‌کنندگان تأکید داشتند تا همه موضوعات حل نشود به هیچ توافقی دست نمی‌یابیم و حتی یک گام مانده به توافق و باقی‌ماندن تنها یک موضوع را هم برهم‌زننده توافق می‌دانستند. (ادامه)
2 انتصاب در سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران روسای ادارات صنعت،معدن وتجارت شهرستانهای آمل و بابلسر منصوب شدند.(ادامه)
چهار نوع میوه مجاز وارداتی را بشناسید
(ادامه)
مشکلات بیمه‌شدگان در مازندران به حداقل می‌رسد
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مشکلات بیمه‌شدگان در استان به حداقل می‌رسد.(ادامه)
رقم دارایی‌های مسدود شده ایران 150 میلیارد دلار است
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.786 seconds.