.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ماجرای "بابک زنجانی دوم" چیست؟
شمال نیوز: معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ماجرای «بانک زنجانی دوم» را تحلیل کرد و وزیر نفت هم در حضور اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه به توضیح در این خصوص پرداخت.(ادامه)
جاده چالوس باز شد
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشایی جاده چالوس و هراز، از ترافیک نیمه سنگین در بخش‌هایی از جاده هراز، آزادراه کرج قزوین و اتوبان تهران کرج خبر داد.(ادامه)
نجات 10 کوهنورد داخلی و خارجی از ارتفاعات دماوند
(ادامه)
آیفون ۷ بدون سیم کارت خواهد بود!
(ادامه)
تاریخ دیدار رفت و برگشت دربی اعلام شد
(ادامه)
خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی مازندران
(ادامه)
آمار وزیر کشاورزی از خسارت سیل اخیر
(ادامه)
کواکبیان: احمدی‌نژاد باید محاکمه شود
(ادامه)
ارتباط مستقیم تلفن ‌همراه با افسردگی
(ادامه)
ظریف: ایران مذاکره می‌کند اما باج نمی‌دهد
وزیر امور خارجه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که جهانیان از این توافق به عنوان پیروزی عقلانیت و منطق بر جنگ طلبی استقبال کردند.(ادامه)
میانه‌روها تعیین‌کننده نتیجه انتخابات مجلس دهم خواهند بود. این را از فعالیت‌های انتخاباتی دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌توان فهمید. دو رقیب از هم‌اکنون همه تلاش خود را می‌کنند تا در مصاف پیش رو سهم بیشتری از بهارستان را نصیب خود کنند. از همین رو تلاش‌ها برای ائتلاف‌ها آغازشده است.
دلایل تمایل جریان‌های سیاسی به حضور میانه‌روها در لیست‌های انتخاباتی
میانه‌روها تعیین‌کننده نتیجه انتخابات مجلس دهم خواهند بود. این را از فعالیت‌های انتخاباتی دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌توان فهمید. دو رقیب از هم‌اکنون همه تلاش خود را می‌کنند تا در مصاف پیش رو سهم بیشتری از بهارستان را نصیب خود کنند. از همین رو تلاش‌ها برای ائتلاف‌ها آغازشده است. (ادامه)
شمال نیوز: سایت سازمان سنجش نفرات برتر هر یک از گروه های ازمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ را اعلام کرد.
دو مازنی در جمع نفرات برتر کنکور سراسری +عکس
شمال نیوز: سایت سازمان سنجش نفرات برتر هر یک از گروه های ازمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ را اعلام کرد. (ادامه)
فاز نهايي پروژه مهار آبهاي سطحي در ساری
معاون فني و عمراني شهرداري ساري با اشاره به تشكيل يك نشست مهم براي آغاز فاز نهايي پروژه مهار آبهاي سطحي گفت: بنا به تاكيد مهندس عبوري اين فاز را بسرعت آغاز خواهيم كرد تا ديگر هيچ نقطه ...(ادامه)
جرئیات اموال توقیف شده ایران در آمریکا
با به پایان رسیدن مذاکرات هسته‌ای موضوع آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور به بحث داغ این روزها تبدیل شده است. (ادامه)
پیام آیت الله طبرسی به مناسبت ارتحال والده شهید سلیمانی فرد
شمال نیوز: حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران بمناسبت درگذشت مرحومه بی بی موسوی والده شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد پیامی صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: پس از توافق وین درباره برنامه هسته ای ایران یک گام مهم دیگر در راستای اجرای برجام برداشته شد. چه امتیازانی در قطعنامه ۲۲۳۱ نصیب ایران شده است؟
شمال نیوز: پس از توافق وین درباره برنامه هسته ای ایران یک گام مهم دیگر در راستای اجرای برجام برداشته شد.(ادامه)
عکس تاریخی متکی از اولین هیات رییسه مجلس
وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در پست اخیر صفحه اینستاگرامش عکسی از اولین هیات رییسه مجلس شورای اسلامی منتشر کرد. (ادامه)
واکنش فرمانده سپاه به پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت
سرلشکر جعفری تاکید کرد: هر قطعنامه‌ای که در تضاد با خطوط قرمز کشورمان باشند، هیچ اعتباری ندارد و امیدواریم شورای امنیت سازمان ملل وقت خود را برای تصویب چنین پیش‌نویسی به بطالت نگذراند. (ادامه)
بارش باران عصر یکشنبه باعث طغیان رودخانه تالار شهرستان سوادکوه و جاری شدن سیل در این منطقه شد.
تصاویر/ طغیان رودخانه تالار در سوادکوه (خبر)
بارش باران عصر یکشنبه باعث طغیان رودخانه تالار شهرستان سوادکوه و جاری شدن سیل در این منطقه شد. (ادامه)
آخرین وضعیت سیل در سوادکوه
در منطقه سوادکوه در مازندران از روز گذشته خسارت‌های سیل هنوز ادامه دارد، به طوری که ساعاتی پیش ساختمان 6 طبقه‌ای در شهر زیراب سوادکوه بر اثر فشار جریان سیل فرو ریخت. (ادامه)
شورای امنیت سازمان ملل، هفت روز پس از تدوین متن نهایی برنامه جامع اقدام مشترک، قطعنامه لغو تحریم‌های ایران را با ۱۵ رأی موافق و بدون رأی مخالف تصویب کرد.
تصویب قطعنامه لغو تحریم‌های ایران در شورای امنیت/ بیانیه جمهوری اسلامی ایران پس از تایید برجام در شورای امنیت(خبر)
شورای امنیت سازمان ملل، هفت روز پس از تدوین متن نهایی برنامه جامع اقدام مشترک، قطعنامه لغو تحریم‌های ایران را با ۱۵ رأی موافق و بدون رأی مخالف تصویب کرد. (ادامه)
تصاویر/ استقبال‌ پرفسور سمیعی از معاون مرکل
این نخستین هیئت اقتصادی اروپایی است که پس از اعلام جمع بندی گفتگوهای هسته ای در وین به تهران سفر می‌کند. (ادامه)
دو کارگر چینی آزادراه شمال کشته و مفقود شدند
یک مقام مسئول با بیان اینکه هیچ آب بندی در کارگاه‌های آزادراه تهران -شمال وجود ندارد که باعث سیلاب شود، گفت: در پی سیل و طوفان دیروز، دو تبعه کشور چین کشته و مفقود شدند. (ادامه)
پایتخت ۵ ساخته می‌شود ؟
(ادامه)
شمال نیوز: امید میرفت در صورت بروز چنین حوادثی اینبار سازمان هواشناسی با درایت بیشتری این بحران را اطلاع رسانی کند اما متاسفانه همچنان شاهد عملکرد ضعیف آن در طی طوفان روز گذشته بودیم.
هواشناسی باز هم جام ماند/نمایندگان مجلس تنها به دادن تذکر اکتفا نکنند
شمال نیوز: امید میرفت در صورت بروز چنین حوادثی اینبار سازمان هواشناسی با درایت بیشتری این بحران را اطلاع رسانی کند اما متاسفانه همچنان شاهد عملکرد ضعیف آن در طی طوفان روز گذشته بودیم. (ادامه)
انسداد سه محور شمالی کشور
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، از انسداد محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه (منطقه ورسک و دوآب) خبر داد. (ادامه)
انصراف نمایندگان از استیضاح وزیر کشور
عضو مجمع نمایندگان استان فارس از انصراف نمایندگان این استان برای استیضاح وزیر کشور خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: یوسفیان‌ملا توضیح داد که پول‌های ایران در خارج از کشور بر سه قسم است «دسته اول پول‌هایی است که ما بابت تضمین گذاشته‌ایم یعنی مثلا می‌خواستیم قطعه‌ای را خریداری کنیم که برای تضمین پولی را گذاشتیم که به این اقدام ال‌سی هم می‌گویند».

جزئیات پول های بلوکه شده در نامه سیف به روحانی
شمال نیوز: یوسفیان‌ملا توضیح داد که پول‌های ایران در خارج از کشور بر سه قسم است «دسته اول پول‌هایی است که ما بابت تضمین گذاشته‌ایم یعنی مثلا می‌خواستیم قطعه‌ای را خریداری کنیم که برای تضمین پولی را گذاشتیم که به این اقدام ال‌سی هم می‌گویند». (ادامه)
شمال نیوز: تعدادی از نمایندگان مجلس خطاب به رؤسای قوای مقننه و مجریه نامه ای در مورد قطعنامه لغو تحریم ها نوشته اند.

چون توافق هنوز به تصویب ما نرسیده، حق هرگونه تحفظ و شرط در خصوص قطعنامه محفوظ خواهد بود
شمال نیوز: تعدادی از نمایندگان مجلس خطاب به رؤسای قوای مقننه و مجریه نامه ای در مورد قطعنامه لغو تحریم ها نوشته اند. (ادامه)
پاسخ قاطع ظریف به تهدید نظامی ایران
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت کسانی که پس از توافق در وین همچنان از کاربرد زور سخن می گویند، ظرفیت و توانایی لازم برای مدیریت ، پیشبرد و تثبیت دیپلماسی را ندارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.767 seconds.