.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: طی روزهای اخیر شایعه ای در فضای مجازی مجددا قوت گرفته است مبنی بر این که اسفندیار رحیم مشایی از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور گذشته دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد. آیا اسفندیار رحیم مشایی هم دستگیر شد ؟
شمال نیوز: طی روزهای اخیر شایعه ای در فضای مجازی مجددا قوت گرفته است مبنی بر این که اسفندیار رحیم مشایی از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور گذشته دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد.(ادامه)
ظهور یک شغل کاذب در بیمارستان‌ ها
دستمزد یک شب همراه مریض ماندن - که دیگر خودش به یک شغل تبدیل شده - چقدر است؟ (ادامه)
چرا داعش عروس و داماد فلوجه را اعدام کرد؟
داعشی‌ها یک زن و مرد عراقی از اهالی شهر فلوجه را به دلیل عدم پیروی از قوانین داعش در ثبت عقد ازدواج، اعدام کردند. (ادامه)
پاسخ های جالب بازیگر نقش همسر نقی معمولی
ریما رامین فر که به دعوت برنامه زنده رود به اصفهان سفر کرده بود در این برنامه پاسخ های جالبی به مجری برنامه در مورد زندگی خصوصی و همچنین وضعیت سریال پایتخت داد.(ادامه)
فتوای ۳ مرجع تقیلد به ارتداد رییس فرقه انحرافی حلقه +تصاویر
حکم ارتداد رییس فرقه انحرافی حلقه پس از ارسال جزوات، آثار سمعی و بصری، سی‌دی‌ها و مدارک موجود برای مراجع تقلید صادر شد. مراجع تقلید با بررسی جزوات و سی‌دی‌های موجود از رییس فرقه انحرافی حلقه با ارائه توضیحاتی او را مرتد اعلام کردند. (ادامه)
دستور وزیرکشور درباره قتل یک پزشک
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حادثه ناگوار به وقوع پیوسته در اردبیل ضمن ایجاد تاثر و تالم در بین هموطنان، بار دیگر ضرورت التزام به رعایت قانون و پرهیز از خشونت برای ایجاد امنیت روانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد. (ادامه)
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است..... آنچه البته به جايي نرسد فرياد است!
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است.....(ادامه)
شمال نیوز: سیل و توفان آمد، مردم قربانی شدند، مسؤولان توجیه کردند و بر زخم مردم نمک ریختند و حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم نکردند ولو آن که دستکم 15 نفر به دلیل بی لیاقتی شان جان خود را به دردناک ترین وضع ممکن از دست دادند. چرا نمک بر زخم قربانیان می پاشید؟!
شمال نیوز: سیل و توفان آمد، مردم قربانی شدند، مسؤولان توجیه کردند و بر زخم مردم نمک ریختند و حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم نکردند ولو آن که دستکم 15 نفر به دلیل بی لیاقتی شان جان خود را به دردناک ترین وضع ممکن از دست دادند.(ادامه)
معرفی اولین امام جمعه منطقه صلاح الدین کلای نوشهر
حجت الاسلام اصغرموسی زاده به عنوان نخستین امام جمعه منطقه صلاح الدین کلای شهرستان نوشهر معرفی و امروز نماز جمعه این منطقه را اقامه می کند. (ادامه)
ازدواج چهارم بازیگرمعروف بادختر22ساله! +عکس
نامزد 22 ساله تام کروز در عرصه مد و لباس فعالیت می کند. (ادامه)

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبری در انقلاب محور بوده است، گفت: تضعیف مقام معظم رهبری، تضعیف امنیت، اقتدار و وحدت ملی است.
نباید برای وزیر خارجه فرانسه فرش قرمز پهن کرد / هنوز وضعیت توافق مشخص نیست عده ای علاقه دارند مک‌دولاند آمریکایی در ایران شعبه باز کند(خبر)
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبری در انقلاب محور بوده است، گفت: تضعیف مقام معظم رهبری، تضعیف امنیت، اقتدار و وحدت ملی است. (ادامه)
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت.... اگرجلیلی نیامده بود احتمال برداصولگرایان بود
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت....(ادامه)
خودکشی دختر نوجوان بعد از اعلام نتایج کنکور
یک دختر نوجوان اهل بوکان بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری دست به خودکشی زد. (ادامه)
مسمومیت 22 مسافر سعودی و بحرینی در مشهد
(ادامه)
اصول گرایان معتدل فاتح مجلس دهم خواهند بود
گر رد صلاحیت ها گسترده باشد و اجازه حضور به اصلاح طلبان ندهند نمی توانیم شاهد تغییر فاحش در ترکیب مجلس باشیم .(ادامه)
سمیرا رحیم نژاد قصه تکراری سیل در مازندران و خواب‌ مسئولین(يادداشت)
سمیرا رحیم نژاد(ادامه)
شمال نیوز: شهردار چالوس درباره احتمال استیضاح گفت: من از استیضاح نمی ترسم زیرا فعالیت های زیربنایی و عمرانی خوبی را در شهر استارت زدم و مردم قاضی خوبی برای عملکرد من خواهند بود. کارت زرد شهردار چالوس به شورا/ از استیضاح نمی ترسم
شمال نیوز: شهردار چالوس درباره احتمال استیضاح گفت: من از استیضاح نمی ترسم زیرا فعالیت های زیربنایی و عمرانی خوبی را در شهر استارت زدم و مردم قاضی خوبی برای عملکرد من خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز: دراین میان عده ای از سپرده گذاران معتقدند اقدام زود هنگام وی در اعلام حل و فصل مشکلات صندوق مهر اعتماد آریا و دادن امیدواری کاذب به سپرده گذاران خسته و نگران ،تنها یک ژست تبلیغاتی برای انتخابات آینده بوده است. سپرده گذران چشم انتظار و وعده ای که عملی نشد !
شمال نیوز: دراین میان عده ای از سپرده گذاران معتقدند اقدام زود هنگام وی در اعلام حل و فصل مشکلات صندوق مهر اعتماد آریا و دادن امیدواری کاذب به سپرده گذاران خسته و نگران ،تنها یک ژست تبلیغاتی برای انتخابات آینده بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حکم آیت‌الله جنتی در گیلان معرفی شدند.
رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات گیلان معرفی شدند
شمال نیوز: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حکم آیت‌الله جنتی در گیلان معرفی شدند. (ادامه)
سرقت از یک دفتر رسانه‌ای در مازندران ‌
شب گذشته دفتر یک خبرگزاری در استان مازندران مورد سرقت قرار گرفت. (ادامه)
شروط سیروس مقدم برای ساخت پایتخت 5
سیروس مقدم در نشست خبری سریال «پایتخت ۴» شرایط ساخت سری پنجم این سریال را اعلام کرد. (ادامه)
قتل ‌پزشک سرطان‌شناس توسط همراه بیمار‌
پلیس این پرونده را مورد پیگیری قرار داده تا بیشتر علل و عوامل این سوء قصد پزشک متخصص اصغر پیرزاده معلوم شود (ادامه)
امام جمعه جدید آستانه اشرفیه معرفی شد
شمال نیوز: معارفه امام جمعه جدید آستانه اشرفیه با حضور حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لحظاتی پیش در آستانه اشرفیه برگزار شد. (ادامه)
سفرهای استانی احمدی‌نژاد ادامه دارد
شهري كه نخستين مقصد رييس دولت‌هاي نهم و دهم پس از توافق وين است، يقينا حرف‌هايي براي شنيدن دارد (ادامه)
دستگیری کلاهبردار ۸ میلیاردی در رشت
(ادامه)
شیوع بالای میگرن در خانم ها
(ادامه)
ماجرای دفاع جانانه ظریف از سپاه در مذاکرات
(ادامه)
قلعه‌نویی: بدون یک ریال به انزلی آمده‌ام
سرمربی ملوان می‌گوید یکی از قدرتمندترین تیم‌های ملوان را امسال خواهید دید.(ادامه)
کار تیم هسته ای باعث غرور ایرانیان شد
رییس جمهوری روز چهارشنبه در نشستی صمیمی با اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و خانواده های آنان، مذاکرات هسته ای و دستاورد آن را کاری پیچیده و بزرگ در تاریخ کشور دانست و اظهارداشت: تیم هسته ای ایران در این مذاکرات در برابر همه قدرتها ایستاد و موفق شد از حقوق ملت ایران قدرتمندانه دفاع و پاسداری کند.(ادامه)
شمال نیوز : این موضوع به اندازه‌ای دارای اهمیت است که در جلسات مختلف عنوان می‌شود و با وقوع سیل اخیر در غرب استان و اتفاقات غیرمترقبه‌ای که در این بخش از مازندران می‌افتد، اهمیت فرمانداری ویژه مشخص می‌شود..... فرمانداری های ویژه مازندران ؛ فقط یک تابلو !
شمال نیوز : این موضوع به اندازه‌ای دارای اهمیت است که در جلسات مختلف عنوان می‌شود و با وقوع سیل اخیر در غرب استان و اتفاقات غیرمترقبه‌ای که در این بخش از مازندران می‌افتد، اهمیت فرمانداری ویژه مشخص می‌شود.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.287 seconds.