.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در مازندران
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرهای مازندران اعلام شد. (ادامه)
جاده گهرباران؛ یک سر و هزار سودا
(ادامه)
جرئیات آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش
(ادامه)
روشهای سوء استفاده داعش از زنان اسیر
(ادامه)
حمایت جانانه کوچک زاده از ظریف+عکس
بعد از انتشار خبر فریاد قاطع دکتر ظریف در میز مذاکرات 1+5، واکنش های حمایتی از عملکرد وزیر امور خارجه حتی از سوی منتقدان نیز برخواست. (ادامه)
اعلام خبر توافق در روز پنجشنبه
منابع ایرانی و غربی به «گرت پورتر»، روزنامه‌نگار، محقق و نویسنده آمریکایی گفته‌اند توافق هسته‌ای روز پنجشنبه اعلام می‌شود.(ادامه)
چرا افراد جذاب، همسر زشت دارند؟
شاید بارها دیده باشید که افراد نه چندان جذاب همسرانی فوق العاده جذاب و زیبا نصیبشان میشود. (ادامه)
ماجرای مسن ترین سرباز وظیفه ایران
سرباز وظیفه 45 ساله با 8 فرزند و 3 نوه مسن‌ترین سرباز آموزشی است که در یگان ویژه ناجا مشغول سپری کردن دوره آموزشی خدمت است. (ادامه)
حکم عزل رئیس شورای شهر صادر شد
شمال نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای گفت: حکم عزل «مرتضی علی‌عسکری» رئیس سابق شورای اسلامی شهر کلاچای صادر و عضو علی‌البدل جایگزین وی در شورا شد. (ادامه)
هاشمی: بازگشایی سفارت آمریکا غیرممکن نیست
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با روزنامه گاردین با بیان اینکه تابوی مذاکره مستقیم با آمریکا شکسته شده است، بازگشایی سفارت این کشور در تهران را «غیرممکن» ندانسته است. (ادامه)
خرید ماشین مدل بالا تنها استفاده‌ای نیست که پسران از مسئولیت پدران داشته‌اند‌؛ بیشتر آنها شغلی را هم که دارند، مدیون پدر هستند
آقازاده‌های ورزشی‌ چه ماشینی سوار می‌شوند؟
خرید ماشین مدل بالا تنها استفاده‌ای نیست که پسران از مسئولیت پدران داشته‌اند‌؛ بیشتر آنها شغلی را هم که دارند، مدیون پدر هستند (ادامه)
مذاکرات هسته ای ایران و تاثیر آن(ديدگاه)
(ادامه)
پیام مشترک امام جمعه و فرماندار محمودآباد بمناسبت روز قدس
حجت الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه و سیف الله فرزانه فرماندار شهرستان محمودآباد با صدور بیانیه مشترک، از مردم شهرستان محمودآباد دعوت کردند تا با مشت های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند. (ادامه)
فریاد ظریف در مذاکرات: هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید
مذاکره ای که یک سوی آن محمد جواد ظریف باشد هیچ وقت فارغ از حاشیه های جذاب نیست. این را دیپلمات هایی می گویند که او را در نشست های مختلف بین المللی دیده اند. (ادامه)
ناطق نوری اظهار داشت: آیا گذشتی که 35 سال قبل نسبت به هم داشتیم، اکنون داریم؟ آیا آن صلابت و احترام به ارباب رجوع که آن زمان در ادارات بود، اکنون وجود دارد؟ آیا مردم را مانند آن زمان تحویل می گیریم؟ در حالی که اینها همان مردم هستند. اوایل انقلاب کسی جرأت نمی کردرشوه بگیردوکارشکنی کند/اگردائما دسته دسته شویم توقع داریم که عزیزبمانیم؟/دعا کنیم خداکینه را ازدلهایمان بیرون
ناطق نوری اظهار داشت: آیا گذشتی که 35 سال قبل نسبت به هم داشتیم، اکنون داریم؟ آیا آن صلابت و احترام به ارباب رجوع که آن زمان در ادارات بود، اکنون وجود دارد؟ آیا مردم را مانند آن زمان تحویل می گیریم؟ در حالی که اینها همان مردم هستند.(ادامه)
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت روز جهاني قدس
(ادامه)
کنترل صوتی تلویزیون‌ با لهجه‌های زبان فارسی
شرکت کره‌ای سامسونگ در سازگارسازی تلویزیون هوشمند خود با بازار ایران،‌ ۴۱۰ دستور صوتی فارسی را به پیش‌فرض‌ دستورات این محصول اضافه کرده است. برای دقت تشخیص فرامین صوتی با لهجه‌های مختلف، دستورات در ۱۰ شهر ایران ضبط شده‌اند. (ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند که" ببینید اقا محسن از اول با ما بوده و الان هم هست و تا زمانی که ماهستیم ایشان با ما هست.." امروز که یکبار دیگر لباس پاسداری به تن کرده ام بیشتر به پیش بینی های اقا اعتقاد دارم.
ناگفته های محسن رضایی از جنگ، انتخابات و سپاه(خبر)
رهبر انقلاب فرمودند که" ببینید اقا محسن از اول با ما بوده و الان هم هست و تا زمانی که ماهستیم ایشان با ما هست.." امروز که یکبار دیگر لباس پاسداری به تن کرده ام بیشتر به پیش بینی های اقا اعتقاد دارم. (ادامه)
کشته‌ شدن ورزشکار معروف داعش+تصاویر
قهرمان 29 ساله جهان در رشته رزمی کیک بوکسینگ مدتی پس از پیوستن به گروه تکفیری داعش، در سوریه کشته شد. (ادامه)
وی تصریح کرد: سیستم پولی و مالی کشور باید اصناف را در در راستای نظام تولید و خدمات حمایت کنند. چرا که هزینه های تولید بالاست و اگر حمایت صورت نگیرد واردات همچنان پیشتاز خواهد بود و جوانان ما بیکار.
عدم حمایت از تولید مساوی با پیشتازی واردات و بیکاری جوانان
وی تصریح کرد: سیستم پولی و مالی کشور باید اصناف را در در راستای نظام تولید و خدمات حمایت کنند. چرا که هزینه های تولید بالاست و اگر حمایت صورت نگیرد واردات همچنان پیشتاز خواهد بود و جوانان ما بیکار. (ادامه)
وی تصریح کرد: اگر این مذاکرات به سرانجام مطلوب برسد شما خواهید دید که فرزندان دلاورتان در مصاف با قدرت های جهانی چگونه سخن گفتند.
روحاني: به فرزندان شجاع تيم هسته اي افتخار مي كنم(خبر)
وی تصریح کرد: اگر این مذاکرات به سرانجام مطلوب برسد شما خواهید دید که فرزندان دلاورتان در مصاف با قدرت های جهانی چگونه سخن گفتند. (ادامه)
دایی پیشنهاد ملوان را رد کرد
در مذاکرات انجام شده هیچ بحثی در مورد رقم قرارداد علی دایی نشد (ادامه)
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رفتار ما در حوزه ICT با دنیای کنونی، دارایِ شکاف 20 تا 30 سال است؛ گفت: قطعاً نیمی از برنامه 8 درصدی باید از حوزه دانش تامین شود و محرک آن ICT است.
فناوری ارتباطات ایران 30 سال از دنیا عقب است
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رفتار ما در حوزه ICT با دنیای کنونی، دارایِ شکاف 20 تا 30 سال است؛ گفت: قطعاً نیمی از برنامه 8 درصدی باید از حوزه دانش تامین شود و محرک آن ICT است. (ادامه)
چهره متفاوت حمید لولایی در یک عکس قدیمی
حمید لولایی را در این عکس قدیمی با چهره‌ای متقاوت ببینید. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیئت بوکس شهرستان قائم شهر با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت : زنده یاد پرویز کشوری حق زیادی به گردن ورزش استان خصوصا بوکس مازندران دارد و جامعه ورزش استان گرد هم می آید تا یاد و خاطره این بزرگ مرد ورزش مازندران را گرامی بدارند .... جامعه ورزش مازندران در سوگ « پرویز کشوری » گردهم می آیند
شمال نیوز : رئیس هیئت بوکس شهرستان قائم شهر با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت : زنده یاد پرویز کشوری حق زیادی به گردن ورزش استان خصوصا بوکس مازندران دارد و جامعه ورزش استان گرد هم می آید تا یاد و خاطره این بزرگ مرد ورزش مازندران را گرامی بدارند ....(ادامه)
کاهش 3 میلیونی قیمت تندر اتومات / جدول
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار آزاد بین 100 هزار تومان تا سه میلیون تومان کاهش یافته است.(ادامه)
آزادراه تهران ـ شمال مسدود است
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع ماشین‌های سنگین در محور کندوان، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه اعمال می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مسولیت رسانه استانی در قبال رشد قابلیت نیروهای مستعد در کشتی استان ما چیست؟آیا به صرف کسب درآمد و جذب اسپانسر و یا حتی جبران هزینه ها ،افتخارات نیم قرن کشتی مازندران را باید به حراج گذاشت؟....
وقتی یک برنامه « ورزشی » هم « تجاری » می شود !
شمال نیوز : مسولیت رسانه استانی در قبال رشد قابلیت نیروهای مستعد در کشتی استان ما چیست؟آیا به صرف کسب درآمد و جذب اسپانسر و یا حتی جبران هزینه ها ،افتخارات نیم قرن کشتی مازندران را باید به حراج گذاشت؟.... (ادامه)
شمال نیوز : در پی اظهار نظر عجیب یک مفتی سعودی در فضای مجازی در خصوص قرار داشتن قبر ابن ملجم در شمال تهران ، حجت الاسلام سید ولی هاشمی از نویسندگان برجسته دفاع مقدس و معاون حوزه هنری استان مازندران در پاسخی با متن عربی ، پاسخی کوتاه و دندانشکن به ادعای.... ایهاالشیخ الجاهل ؛ اُسکت اُسکت اُسکت!
شمال نیوز : در پی اظهار نظر عجیب یک مفتی سعودی در فضای مجازی در خصوص قرار داشتن قبر ابن ملجم در شمال تهران ، حجت الاسلام سید ولی هاشمی از نویسندگان برجسته دفاع مقدس و معاون حوزه هنری استان مازندران در پاسخی با متن عربی ، پاسخی کوتاه و دندانشکن به ادعای....(ادامه)
شمال نیوز : جمعیت امداد دانشجویی–مردمی امام علی (ع) در شانزدهمین سال برگزاری آیین کوچه‌گردان عاشق، بار دیگر جامعه را به کلام هشداردهنده وحی، درباره لزوم توجه به بحران فقر و گرسنگی جلب می‌کند.... همایش بزرگ رمضانی کوچه گردان عاشق مازندران
شمال نیوز : جمعیت امداد دانشجویی–مردمی امام علی (ع) در شانزدهمین سال برگزاری آیین کوچه‌گردان عاشق، بار دیگر جامعه را به کلام هشداردهنده وحی، درباره لزوم توجه به بحران فقر و گرسنگی جلب می‌کند....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.841 seconds.