.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«پرتقال‌ آلوده» و «نارگیل‌ تقلبی» در بازار؟
مدتی است که در شبکه‌های اجتماعی پیام‌هایی رد و بدل می‌شود مبنی بر اینکه گروهک تروریستی داعش با هدف بیمار کردن مردم ایران، اقدام به آلوده کردن مواد غذایی می‌کند که از راه عراق وارد ایران می‌شود. (ادامه)
تکه‌تکه شدن خرس قهوه‌ای با چاقوی شکارچیان غیرمجاز در کلاردشت
(ادامه)
رفسنجانی: ایران حامی مظلومین‌ است
(ادامه)
چرا بیشتر ایرانیان شغل دوم دارند؟
در حالی که رضایت نداشتن از شغل اول و ناکافی بودن درآمد از جمله علل گرایش افراد به شغل دوم عنوان می‌شود، بسیاری از کارشناسان بازار کار اصلی‌ترین دلیل دو شغله بودن افراد را مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌دانند(ادامه)
مرغ هورمونی نداریم
به هیچ‌ یک از مر‌غ‌هایی که در مرغداری‌های مجاز تولید می‌شوند هورمون تزریق نمی‌شود.(ادامه)
در خانه های مجردی دختران چه می گذرد؟!
افزایش تمایل برخی زنان و دختران به زندگی مجردی در طول سال های اخیر به دلیل زیر سوال بردن نهاد خانواده و مغایرت با ارزش های فرهنگی و اجتماعی چندان مورد پذیرش عرف جامعه نیست ...(ادامه)
تغییر موضع غربی ها از شب گذشته/ دبه کردن آمریکایی‌ها شروع شد
ظریف در پایان مراسم احیای شب قدر در وین گفت: توافقی را خواهانیم که عزت و کرامت ما را حفظ کند. وی ادامه داد: ما میز مذاکره را ترک نمی کنیم اما طرف مقابل، مواضع خود را تغییر داده است.(ادامه)
عکسی ویژه از پرسپولیس دهه ۶۰
عکس تیمی جالبی از پرسپولیس بدستمان رسیده که حیفمان آمد منتشرش نکنیم. (ادامه)
روایت سردارباقرزاده ازشناسایی شهیدغواص
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نحوه شناسایی پیکر این شهید دست بسته عملیات کربلای ۴ از نشانه‌ای سخن گفت که از شهید سید جلیل میری در مرحله اول شناسایی پیکر یقین آور شد. (ادامه)
مدیر‌عامل شرکت آبفای شهری مازندران از کمبود سفره‌های آب زیرزمینی در غرب مازندران خبر داد.
کمبود سفره‌های آب زیرزمینی در غرب مازندران
مدیر‌عامل شرکت آبفای شهری مازندران از کمبود سفره‌های آب زیرزمینی در غرب مازندران خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: فرماندار نوشهربا اشاره به درپیش بودن تعطیلات عید سعید فطر گفت : مرخصی مدیران ادارات خدمات رسان و روسای کمیته های ستاد ساماندهی سواحل دراین ایام لغو می شود.
در تعطیلات عید فطر حق استفاده از مرخصی را ندارید
شمال نیوز: فرماندار نوشهربا اشاره به درپیش بودن تعطیلات عید سعید فطر گفت : مرخصی مدیران ادارات خدمات رسان و روسای کمیته های ستاد ساماندهی سواحل دراین ایام لغو می شود. (ادامه)
مهدی مهدوی کیا به آمل رفت
مهدی مهدوی کیا و علی دوستی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از امکانات ورزشی شهر رینه آمل بازدید کردند. (ادامه)
شباهت عجیب فوتبالیست مازنی به مهاجم لیورپول
شباهت بسیار زیاد یکی از فوتبالیست های کشورمان به هافبک ولزی تیم لیورپول بسیار شگفت انگیز و جالب است. (ادامه)
سخنان سعید حدادیان درباره پایتخت، ماه عسل و خندوانه
یک ماه پیش با رامبد تماس گرفتم و گفتم به نظر من تو مجاهدی در راه خدا...اینکه یک نفر در جمهوری اسلامی به عنوان هنرمند، رسالتی بر دوشش است که زیر سایه اسلام می‌شود خندید، خنده‌ای که در آن گناه نباشد این خیلی ارزشمند است. (ادامه)
واکنش به «یک ایرانی را تهدید نکنید!» +عکس
در 24 ساعت گذشته رسانه‌ها به نقل از منابع آگاه خود چه اروپایی‌ها، چه روس‌ها و چه آمریکایی‌ها از بگو مگوها و فریادهایی صحبت کرده‌اند که در جلسه دوشنبه شب گذشته ایران و 1+5 میان ظریف و وزیران خارجه طرف مقابل و نیز موگرینی صورت گرفته است. (ادامه)
گره تازه در دقیقه نود مذاکرات هسته‌ای
روسیه از رویکرد برخی کشورهای 1+5 در مذاکرات هسته ای انتقاد کرد. انتقادی که دلیل به نتیجه نرسیدن مذاکرات در امشب -که ضرب الاجل مذاکرات به پایان می رسد- را نشان می دهد. (ادامه)
موگرینی: اگر تا چندین ساعت آینده تصمیم های مهم گرفته نشود، توافق حاصل نمی شود
شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک ایرانی و ایتالیایی مذاکراتی سرد داشته باشند، گاهی اوقان گفتگوها تند می شود. (ادامه)
پیروزی تیم پرسپولیس مقابل همنام قائم‌شهری
تیم فوتبال پرسپولیس پس از آغاز دور جدید تمرینات خود با ترکیب جدید در اولین بازی دوستانه به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر رفت. (ادامه)
یک مازندرانی معاون دادستان تهران شد
(ادامه)


شمال نیوز: پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: پدری از روی غفلت فرزند دو ساله اش را با خودروی نیسان در باغ شخصی خود زیر گرفت.

کودک 2 ساله مازندرانی زیر چرخ خودروی پدر جان باخت
شمال نیوز: پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: پدری از روی غفلت فرزند دو ساله اش را با خودروی نیسان در باغ شخصی خود زیر گرفت. (ادامه)
خطرات استفاده از بال مرغ را بدانید
استروئیدها دارای اثرات وحشتناكی بر روی بدن انسان هستند. (ادامه)
شمال نیوز : تقوی فرد از وضعیت امنیت استان مازندران و اقدامات دستگاه قضا گفت و تصریح کرد: پس از حضور بنده در استان مازندران و برخورد های جدی با مجرمین درصد وقوع جرم در استان کاهش یافته و الان کسی نمی تواند بگوید شرارت در استان مازندران به وقوع می پیوندد چون شر یعنی جرمی که پیگیری نشود و قانون از آن مجرم بترسد.... رسانه ها مانند دستگاه قضا باید مورد اعتماد مردم باشند
شمال نیوز : تقوی فرد از وضعیت امنیت استان مازندران و اقدامات دستگاه قضا گفت و تصریح کرد: پس از حضور بنده در استان مازندران و برخورد های جدی با مجرمین درصد وقوع جرم در استان کاهش یافته و الان کسی نمی تواند بگوید شرارت در استان مازندران به وقوع می پیوندد چون شر یعنی جرمی که پیگیری نشود و قانون از آن مجرم بترسد....(ادامه)
شمال نیوز : «رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران»افزود:«آنچه ایران عزیز را نسبت به سایر دولت های اسلامی متمایز می کند استقلال ، آزادی وتلاش برای ساختن دنیایی عاری از ظلم وستم وچپاول است که در این میان صهیونیسم جهانی نماد واقعی آن است وملت های آزاده در این روز متحد ویک صدا حذف این نمادهای آشکار را فریاد می زنند.» ملت های آزاده در روز قدس یک صدا حذف ظلم وستم را خواستار می شوند
شمال نیوز : «رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران»افزود:«آنچه ایران عزیز را نسبت به سایر دولت های اسلامی متمایز می کند استقلال ، آزادی وتلاش برای ساختن دنیایی عاری از ظلم وستم وچپاول است که در این میان صهیونیسم جهانی نماد واقعی آن است وملت های آزاده در این روز متحد ویک صدا حذف این نمادهای آشکار را فریاد می زنند.»(ادامه)
یکی از مهم‌ ترین اهرم های مسلمانان و حق طلبان دنیا در دفاع از مساله فلسطین و اتحاد مسلمین در مبارزه با دولت نامشروع اسراییل، «روز قدس» است..... بیانیه جهاد کشاورزی مازندران بمناسبت روز قدس
یکی از مهم‌ ترین اهرم های مسلمانان و حق طلبان دنیا در دفاع از مساله فلسطین و اتحاد مسلمین در مبارزه با دولت نامشروع اسراییل، «روز قدس» است.....(ادامه)
یک خواستگاری عجیب از بازیگر مطرح زن ایرانی!+عکس
(ادامه)
کشف گورستان اشکانی در منطقه وستمین کیاسر
(ادامه)
« پیش بینی وضع هوای استان مازندران »
(ادامه)
توقف طرح استیضاح شهردار
(ادامه)
برپایی سفره افطاری خیابانی در تالش+عکس
(ادامه)
همکاری اتاق اصناف ساری در خصوص "ساری کارت"
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.327 seconds.