.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آتش سوزی درخوابگاه صنايع شهيد بصيربابل
خوابگاه سربازان صنايع شهيد بصير بابل در آتش سوخت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، روابط عمومي آتش نشاني بابلاعلام کرد، در اين آتش سوزي كليه وسائل حدود 20 سرباز اين مجتمع در آتش طعمه (ادامه)
استاندار گلستان گفت: سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان بزرگ‌ترين رويداد در سال 84 بوده كه اين سفر براي استان 100 مصوبه داشت و تاكنون 60 درصد پروژه‌هاي مصوب سفر ... 60درصد پروژه‌هاي مصوب سفر رئيس‌جمهور به استان گلستان عملياتي شده است
استاندار گلستان گفت: سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان بزرگ‌ترين رويداد در سال 84 بوده كه اين سفر براي استان 100 مصوبه داشت و تاكنون 60 درصد پروژه‌هاي مصوب سفر ...(ادامه)
راه اندازی اتوبوس دريايي در شمال كشور
نماينده مردم آستانه اشرفيه از صدور مجوز راه‌اندازي اتوبوس دريايي خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،كيانوش صادق‌دقيقي افزود: مجوز اتوبوس دريايي از آستارا تا گرگان گرفته شد و بايد از سوي سازمان گردشگري براي (ادامه)
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند... 141 نفر از اعضاي شركت‌هاي هرمي در‌ ساري دستگیر شدند
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند...(ادامه)
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد... بازدیداستاندارازستادانتخابات شهرستان ساري
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد...(ادامه)
قاتلان پيرمرد بابلي امروز اعدام میشوند
دادستان شهرستان بابل اعلام كرد: دو قاتل كه پيرمردي را در سال 1382 در منزلش به قتل رسانده بودند روز پنجشنبه مجازات مي‌شوند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،فضل‌الله وكيلي‌راد گفت: قاتلان پيرمرد بابلي (ادامه)
مربی مطرح کشتی مازندران بازداشت شد
محمدحسین دباغی مربی مطرح کشتی مازندران و ملی پوش سابق کشتی ایران با شکایت هیات کشتی استان مازندران بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، به دنبال درگیری که هفته گذشته در مسابقات انتخابی کشتی(ادامه)
معامله بيش از717هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 717 هزار و 66 سهم به ارزش بيش از 6 ميليارد و 749 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. (ادامه)
قتل دختر گيلاني در موسسه آموزش زبان
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس يك دختر جوان در آموزشگاه زبان تازه تاسيس در رشت به قتل رسيد. معصومه دختر جواني كه در يك موسسه زبان تازه تاسيس به كار مشغول شده بود روز پنجشنبه 20 مهر(ادامه)
شركت مخابرات مازندران زمانبندي واگذاري ‪ ۱۱۴‬هزار سيم‌كارت را در مازندران اعلام كرد.تمامي اولويتهاي مهرماه تا خرداد پنج شهر بابل، آمل، قائمشهر، نكا و اميركلا واگذار مي‌شود... اولویت واگذاري‪ ۱۱۴هزار سيم‌كارت درمازندران
شركت مخابرات مازندران زمانبندي واگذاري ‪ ۱۱۴‬هزار سيم‌كارت را در مازندران اعلام كرد.تمامي اولويتهاي مهرماه تا خرداد پنج شهر بابل، آمل، قائمشهر، نكا و اميركلا واگذار مي‌شود...(ادامه)
شكوفه پاییزی درختان مركبات در مازندران
به علت وضعيت مناسب آب و هوايي، درختان مركبات در باغات چند شهر مازندران به ويژه شهرستان آمل شكوفه دادند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،در حالي كه هنوز برداشت مركبات از باغات استان مازندران آغاز نشده (ادامه)
محمد تیموری خیابان فرهنگ و معضل فرهنگی(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
راهیابی تیم هندبال ساحلی آمل به مسابقات باشگاههای آسیا
دبیر هیات هندبال مازندران گفت: تیم هندبال ساحلی آمل به نمایندگی از کشورمان در مسابقات جام باشگاههای آسیا که بهمن ماه سال جاری در کشور عمان برگزار می شود ، شرکت می کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری،خسرو ابراهیم زاده افزود : تیم هندبال بیسکویت نل آمل،دردانی کرد.(ادامه)
انتقاد نماينده ساري از کندی پروژها در مرکز استان
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طولاني شدن انجام پروژه‌هاي كمربندي شمالي و جنوبي شهر ساري گفت: افتتاح نشدن اين پروژه‌ها باعث افزايش مشكلات مردم مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدحسن شجاعي كياسري، امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي شهرستان ساري اظهار داشت: اگر اين پروژه‌ها (ادامه)
زلزله تركمنستان، شرق مازندران و شمال گلستان را لرزاند
مسئول ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران اعلام كرد: با وقوع زمين‌لرزه شب گذشته در تركمستان، شهرهاي شرق مازندران و شمال گلستان، مقارن با ساعت 20 و 38 دقيقه‌ ديشب لرزيد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس بهزاد پور محمد گفت: اين زلزله در حوالي خليج (قره بغاز) كشور تركمستان (ادامه)
آغاز صيد ماهيان استخواني در آبهاي گلستان
مديركل شيلات استان گلستان گفت: صيد انواع ماهيان استخواني از درياي خزر در آب هاي استان گلستان آغاز شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ولي الله جعفري امروز در جلسه صيد ماهيان استخواني در اين استان افزود: يك هزار و 393 صياد در قالب 20 (ادامه)
هشدار دادستان آستارا به شركت‌هاي هرمي
دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير(ادامه)
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد.
لاهیجان شهر نمونه گردشگری، طبیعی و تاریخی جهان اسلام خواهد شد
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد. (ادامه)
 با نام نویسی13نفر دیگر تعداد ثبت نام کنندگان  انتخابات مجلس خبرگان دراستان مازندران به18نفر رسید.اسامی کاندیداها افرادی چون آیت الله طبرسی ، توکل ، جباری ، کریمی ، لاریجانی ،سیدحسن شجاعی ، ابراهیمیان ... 
18 نفر داوطلب چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در استان مازندران
با نام نویسی13نفر دیگر تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس خبرگان دراستان مازندران به18نفر رسید.اسامی کاندیداها افرادی چون آیت الله طبرسی ، توکل ، جباری ، کریمی ، لاریجانی ،سیدحسن شجاعی ، ابراهیمیان ... (ادامه)
داد و ستد بيش از 466 هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 466 هزار و 773 سهم به ارزش بيش از 3 ميليارد و 642 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز،در روز دو‌‏‌‏شنبه مورخ 17/7/85 ، تعداد 178 هزار و 412 سهم به ارزش 2 ميليارد و 5 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس اوراق بهادار مازندران خريدار(ادامه)
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ... حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ...(ادامه)
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و (ادامه)
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان رژه موشها در شهر ساری!!
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان (ادامه)
در نیمه اول امسال بيش از 20 هزار نوزاد در مازندران متولد شدند
مديركل ثبت احوال استان مازندران اعلام كرد:طي 6 ماه گذشته در مازندران 10 هزار و 582 نوزاد پسر و 10 هزار و 108 نوزاد دختر به دنيا آمده‌اند كه در مجموع 20 هزار و 690 ولادت،اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته،5/6 درصد كاهش را نشان مي‌دهد . (ادامه)
سالانه 12 ميليون گردشگر از مازندران بازديد می‏كنند
رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, ‌‏گفت: اين استان از نظر اكوتوريسم، در كشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا،دلاور بزرگ‌‏نيا, رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, گفت: سالانه به طور متوسط 12 ميليون (ادامه)
واگذاری غیرقانونی52هكتار از اراضي جنگلي نوشهر
52هكتار از اراضي جنگلي نوشهر بصورت غيرقانوني به برخي افراد واگذار شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل ازکیهان،حجت الاسلام والمسلمين محمود امامقلي پور مديركل سازمان بازرسي مازندران با اعلام اين خبر افزود: اين اراضي كه در روستاي علي آباد عسگرخان (ادامه)
مشاور جوان کجاست؟
در آخرین جلسه مشاوران جوان تمامی سازمانها و ارگانهای دولتی که در تهران و با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد، از استان مازندران تنها یک نماینده حضور داشت که مایه تعجب حاضرین و روشن کننده بسیاری از مسائل بود. (ادامه)
70 درصد مراجعات به استانداري مازندران در خواست اشتغال است
70 درصد افراد مراجعه كننده به استانداري مازندران، خواستار اشتغال خود و فرزندانشان هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، 10 درصد مراجعات نيز در حوزه عمراني و 10 درصد برنامه ريزي اداري و مالي و بقيه(ادامه)
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع  هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند... شکست ازدواج پنجم مرد 60 ساله بابلی
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند...(ادامه)
تاكيد نماينده گرگان به تلاش همه جناح ها براي پيشرفت استان
نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي ضمن تاكيد خواستار تلاش جدي همه جناح ها براي توسعه و پيشرفت استان گلستان شد. دكتر محمد عباسي كه درمراسم گراميداشت هشت سال دفاع مقدس در سازمان جهادكشاورزي گلستان سخن مي گفت ضمن تشريح پايمردي رزمندگان (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.142 seconds.