.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افتتاح بزرگترین سالن اجلاس در شمال کشور
بزرگترین سالن اجلاس شمال کشور صبح امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم و با نام «غدیر» در استانداری گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران، مسئولان و نمایندگان استان گیلان افتتاح شد.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، در این مراسم استاندار گیلان گفت: وجود چنین مکانی در استان گیلان (ادامه)
ساختمان های ساری شناسنامه دار میشوند
به همت واحد طرح تفصيلي شهرداري ساري, طرح تفضيلي ساماندهي و تشكيل شناسنامه ساختماني آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، شهرداري ساري اولين شهرداري در استان مازندران است كه اقدام به چنين برنامه‌‏اي كرد و به زودي مشخصات (ادامه)
استاندار مازندران رئيس ستاد مسابقات ووشوي جام رياست جمهوري شد
طي حكمي از سوي محمد علي آبادي ، رئيس سازمان تربيت بدني، استاندار استان مازندران به عنوان رئيس ستاد عالي مسابقات جام رياست جمهوري ووشو منصوب شد .به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا ، طي حكمي ابوطالب شفقت،‌‏استاندار استان مازندران به عنوان رئيس ستاد عالي مسابقات بين المللي ووشو جام (ادامه)
حکم شلاق برای مرد هوسباز بهشهری
حکم شلاق مردى كه اقدام به برقرارى ارتباط نامشروع با زنان شوهر دار در شهرستان بهشهر مى کرد، اجرا شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رسانى پليس، ماموران انتظامى شهرستان "بهشهر "در پى شکايات متعدد توسط چند نفر متوجه شدند فردى به .(ادامه)
عدالت محوری در آموزش و پرورش مازندران !!
جمعی از معلمان و فرهنگیان مازندرانی ضمن ارسال شکوائیه ای به سایت شمال نیوز نسبت به بی عدالتی در آموزش و پرورش مازندران انتقاد کردند آنها گفتند با وجود آنکه سازمان آموزش و پرورش مازندران شعار التزام ...(ادامه)
اخراج 28 كارگر از شرکت سيمين بافت گیلان
مديريت شركت نساجي" سيمين بافت" در آستانه اشرفيه به دليل كاهش توليد , 28 تن از كارگران رسمي خود را اخراج كرد‌‏! به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, از مركز رشت , كارگران اخراجي با ارايه شكايتي به اداره كار آستانه اشرفيه خواستار بازگشت به كار خود شده اند . (ادامه)
قلب و كليه‌هاي قهرمان كوچك كشتي مازندران اهدا شد
در يك عمل انسان دوستانه از سوي خانواده صباغيان، قلب و كليه‌هاي قهرمان كوچك كشتي مازندران پس از مرگ مغزي به بيماران نيازمند اهدا شد. شهرام 12 ساله كه به ...(ادامه)
ساخت مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گلستان آغاز شد
كلنگ احداث مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استاني به زمين زده شد. اين مجتمع در فضايي به مساحت ‪ ۶۱‬هزار و ‪ ۷۷۳‬مترمربع در كيلومتر چهار بزرگراه گرگان آق‌قلا و مقابل فرودگاه بين‌المللي گرگان ساخته مي‌شود. (ادامه)
معارفه فرمانده جدید انتظامي ساري
صبح دیروز با حضور سردار توكلي فرمانده انتظامي مازندران ،مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي پيشين و جديد ساري برگزار گردید. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،فرمانده انتظامي مازندران ، با تاكيد بر جلب مشاركت مردم در ايجاد امنيت پايدار گفت: امنيت پايدار تنها با تعامل و مشاركت آحاد مردم و مسوولين تحقق مي‌يابد. (ادامه)
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري  انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... 




گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... (ادامه)
اختصاص 200ميليون تومان اعتبار براي توسعه IT در مدارس مازندران
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام كرد: امسال براي فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان آموزش و پرورش مازندران 200 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافت.به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، سيد نصرت‌‏اله فاضلي، رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران، از تجهيز هزار و 440 مدرسه به فناوري (ادامه)
حفظ محيط زيست عامل توسعه مازندران است
استاندار مازندران رفع محدوديت‌هاي زيست محيطي را از مهم‌ترين مصوبه‌هاي دولت در استان برشمرد و گفت: با حفظ محيط زيست به دنبال توسعه مازندران هستيم تا توليد صنعتي افزايش يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت افزود: تاكنون جز استان‌هاي توسعه نيافته در بخش صنعت بوده‌ايم كه با اجراي تمامي مصوبات (ادامه)
دستگیری توزيع کننده موادمخدر در گلستان
با تلاش ماموران انتظامي "آزادشهر" گلستان يکي از افرادي که در امر خريد و فروش موادمخدر فعاليت داشت، دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران کلانتري "آزادشهر" استان گلستان با کسب خبري مبني بر اينکه فردي به نام "احمد" ساکن نوده در زمينه خريد و فروش موادمخدر فعاليت دارد، تحقيقات خود را براي دستيابي به صحت و سقم موضوع آغاز کردند. (ادامه)
انتقاد استاندار مازندران از ندادن طرح براي ايجاد شهرك دامپروري
استاندار مازندران باانتقاد از برخي بي‌برنامگي‌ها در كارهاي عمراني گفت : در هشت ماه گذشته براي ايجاد شهرك دامپروري در اين استان فرياد مي زنم ولي تاكنون طرحي در اين زمينه از سوي مسوولان كشاورزي ارايه نشده‌است. (ادامه)
ابلاغ ۱۴۳‬مصوبه سفر هيات دولت به مازندران
استاندار مازندران گفت : از مجموع ‪ ۱۶۷‬مصوبه سفر رييس جمهوري و هيات دولت تاكنون ‪ ۱۴۳‬مصوبه رسما به دستگاههاي اجرايي اين استان ابلاغ شده‌است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،"ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت به مازندران (ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
احداث يك مرکز گردشگري در کنار سد لفور
استاندار مازندران به طور سرزده از قسمت‌هاي مختلف بخشداري "شيرگاه" بازديد و با جمعي از مراجعه‌کنندگان و کارکنان گفت‌وگو کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، "شفقت" در اين بازديد از اهتمام جدي استانداري براي فعال شدن شهرداري‌ها خبر داد و گفت: با توجه به وظيفه خدمات عمراني شهر که بر عهده شهرداري‌هاست، از شوراي شهر و شهرداري انتظار مي‌رود بيش از پيش در راستاي خدمات‌رساني به مردم فعال باشند. (ادامه)
 هيئت وزيران، سازمان تربيت بدني را موظف به اختصاص 5 ميليارد ريال اعتبار براي مطالعه احداث دهكده ورزشي كشورهاي اسلامي در استان مازندران كرد. ایجاد دهكده ورزشي كشورهاي اسلامي در مازندران
هيئت وزيران، سازمان تربيت بدني را موظف به اختصاص 5 ميليارد ريال اعتبار براي مطالعه احداث دهكده ورزشي كشورهاي اسلامي در استان مازندران كرد.(ادامه)
دستگيري باند صيد غيرمجاز ماهيان در گيلان
فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات گيلان از دستگيري يک باند صيد غيرمجاز ماهيان در استان گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ حميد پير قديمي در اين‌باره گفت: اين باند غير مجاز با اجير کردن 4 نفر کارگر و ساخت کومه صيادي در کنار (ادامه)
دستگيری قاتلين پيرمرد و پيرزن چابكسري
دو نفر به اتهام قتل يک زوج کهنسال در "چابکسر" دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس گيلان، ماموران دايره آگاهي شهرستان "رودسر" در پي كسب اطلاع از وقوع يك فقره قتل در (ادامه)
انهدام یک باند بزرگ موادمخدر در استان گلستان
با انهدام يک باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان آق قلا، 80 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت پلیس ،سرهنگ محمد تقي فرومدي فرمانده انتظامي شهرستان آق قلا گفت : ماموران انتظامي شهرستان آق قلا در (ادامه)
نکات اصلی قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران(بخوانيد)
(ادامه)
99 درصد مردم رودبار به بانك‌ها بدهكارند
فرماندار رودبار گفت: 99درصد مردم شهرستان رودبار به دليل زلزله خرداد 69، به بانك‌ها بدهكار هستند و اين مساله مشكل ايجاد كرده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ناصر مردان‌پور گفت: بايد مشكلاتي كه در قوانين اعطاي تسهيلات وجود دارد حل شود. متاسفانه مشكلي كه (ادامه)
انتقاد آیت الله طبرسی از افزایش گرانی ها
آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای (ادامه)
جذب 328میلیارد ریال تسهیلات توسط فعالان صنعتي مازندران
طي شش ماهه اول سال جاري، فعالان بخش صنعت و معدن در استان مازندران، تسهيلاتي به ارزش 328 ميليارد و 712 ميليون ريال از شعب بانك ملي دريافت كردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, شعب اين بانك در استان مازندران در حالي ظرف مدت مذكور مبلغ دو هزار و 281 ميليارد و 428 ميليون ريال(ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
کشف بيش از 4 کيلو ترياک در گلستان
ببيش از 4 کيلو گرم ترياک طي يک عمليات توسط ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان نوکنده کشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ساعت 14 و سي دقيقه دوشنبه چهارم دي ماه مأموران کلانتري 12 شهرستان نوکنده مستقر در پليس راه به فردي که در جاده فرعي در حال پرسه زدن بود مشکوک و سريعا آنرا متوقف کردند.(ادامه)
عدم تحويل سوخت به راکبان فاقد کلاه ايمني در مازندران
مسئولان جايگاه هاي سوخت مازندران برابر تصميم شوراي تامين استان به راكبان موتورسيكلت هاي فاقد كلاه ايمني سوخت تحويل نخواهند داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ،پايگاه اطلاع رساني پليس، جلسه شوراي تامين استان مازندران به منظور ساماندهي به وضعيت موتورسواران دراستان مازندران تشكيل شد .(ادامه)
گيلان 35 واحد بحران زده دارد
نماينده كارگران شركت" ايران الكتريك" رشت از تعطيلي3 ساله اين واحد وبلاتكليفي 544 كارگر انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، علي نعمتي گفت: كارگران اين واحد حدود 55 ميليارد ريال از شركت طلب دارند . (ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.799 seconds.