.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...(ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان
نماينده مردم گرگان در مجلس شوراهاي اسلامي و رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان گفت: پس از بحث و تبادل نظر ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان براي انتخابات شوراهاي شهر مشخص شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،‌سبحان حسيني گفت: از بين 15 گروه موجود در شهر گرگان پس از (ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ... انتظاری که صدا و سیما برآورده نکرد
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ...(ادامه)
حل مشكل كمربندي تنكابن با اقدامي انقلابي
رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم. فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است. (ادامه)
"رایحه مهر ورزی" در مازندران منتشر شد
همزمان با سفر احمدی نژاد به مازندران "رایحه مهر ورزی" ویژه نامه سفر رئیس جمهوری منتشر شد . به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، این ویژ ه نامه در 4 صفحه رنگی با مضامین متعددی چون شمارش معکوس برای استقبال از ریاست جمهوری ، نگاهی (ادامه)
برنامه اعزام وزراء به شهرهای مازندرن در اولین روز سفر
در جریان سفر ریاست جمهوری به استان مازندران برنامه استقرار وزراء در اولین روز سفر به شهرهای ذیل اعزام شدند.(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
محمد تیموری مازندران در انتظار بهار عدالت(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
صدور مجوز اكتشاف نفتي در درياي مازندران
وزارت نفت مجوز انجام طرح‌هاي اكتشاف و توسعه بلوك هاي ‌٦ و ‌٢٩ درياي مازندران را دريافت كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، شوراي اقتصاد در جلسه ‌١٣ آبان ماه ‌٨٥، درخواست شماره ‌١٥/١-14092 مورخ ‌١٥ شهريور ‌٨٥ وزارت نفت در خصوص صدور مجوز اجراي طرح اكتشاف و توسعه بلوك‌هاي ‌٦ و ‌٢٩ درياي مازندران را به روش بيع متقابل به استناد بند «ه» ماده ‌١٤ قانون برنامه چهارم توسعه مورد بحث و بررسي قرار دارد و پس از بحث و تبادل نظر ضمن تاييد توجيه فني و اقتصادي طرح مذكور، با انجام آن مشروط به رعايت موارد زير موافقت كرد: (ادامه)
افتتاح دفترحمايت ازحقوق شهروندي زندانيان در گیلان
مدير كل زندانهاي گيلان گفت : واحد حمايت از حقوق شهروندي زندانيان در استان افتتاح شده‌است. (ادامه)
اهالي روستا جامخانه ساري كه صبرشان از بي توجهي مسئولين در جلوگيري وكاهش تصادفات جاده اي ومرگ ومير عزيزانشان در اين محور لبريز شد با تجمع چند ساعته وبستن جاده محور مواصلاتي ساري گرگان خواستار... پل زيرگذرخواسته ما دركاهش مرگ و میرراهها
اهالي روستا جامخانه ساري كه صبرشان از بي توجهي مسئولين در جلوگيري وكاهش تصادفات جاده اي ومرگ ومير عزيزانشان در اين محور لبريز شد با تجمع چند ساعته وبستن جاده محور مواصلاتي ساري گرگان خواستار...(ادامه)
ميرزا كوچك جنگلي از مفاخر ايران است
نماينده مردم رشت گفت: ميرزا كوچك جنگلي از مفاخر ايران و مايه مباهات مردم استان گيلان است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،هاجر نيك‌صفت امروز در كنگره دانش آموزي ميرزا كوچك خان جنگلي در سالن خاتم‌الانبياء رشت در آغاز بزرگداشت 85 (ادامه)
حسين كلاني انتخابات و درك پيام مردم(ديدگاه)
حسين كلاني(ادامه)
تشييع پیکر دو شهيد حادثه سقوط هواپيماي سپاه در چالوس
پيكر پاك پاسداران شهيد " علي‌اكبر جعفرنژاد " و " حسين فرج پور " از شهداي مازندراني نيروي دريايي سپاه روز چهارشنبه در شهر چالوس تشييع شد. اين دو شهيد نيروي دريايي سپاه روز دوشنبه بر اثر سقوط هواپيماي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرودگاه مهرآباد تهران به شهادت رسيدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از ایرناا، مراسم تشييع شهيد" جعفرنژاد" با حضورفرماندار، فرماندهان نظامي و انتظامي، خانواده‌هاي معظم شهدا و (ادامه)
راه اندازی مركزهنرمندان بسيجي درمازندران
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران راه اندازي مركز هنرمندان بسيجي در مازندران را براي مقابله با ناتوي فرهنگي يك گام مهم در راستاي توسعه فرهنگي خواند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد اسماعيل امام زاده امروز در آيين تجليل از بسجيان نمونه فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: براي مقابله با ناتوي (ادامه)
برگزاری هشتمین مانور زلزله درمدارس مازندران
رئیس ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده مازندران از برگزاری هشتمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،بهزاد پورمحمد : این مانور با هماهنگی ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده استان و همکاری سازمان آموزش و (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ... فعالیت ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ...(ادامه)
اصلاح‌‏طلبان گيلان با ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند
احزاب اصلاح‌‏طلب عضو جبهه اصلاحات گيلان سرانجام پس از رايزني‌‏هاي مختلف به ائتلاف رسيدند و با يك ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند. اسحاق راستي،‌‏ عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌‏طلبان استان گيلان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: با وجود اينكه هيات نظارت در گيلان مانند برخي از استان‌‏ها برخورد مناسبي با كانديداهاي اصلاح‌‏طلب نداشته است و بسياري از چهره‌‏هاي شناخته‌‏شده سياسي و فرهنگي معتقد به جمهوريت و اسلاميت را (ادامه)
راه‌‏اندازي صندوق صوتي در سازمان صنايع و معادن مازندران
صندوق صوتي در سازمان صنايع و معادن مازندران راه‌‏اندازي شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, در طرح تكريم ارباب رجوع و به منظور ارتباط مستقيم و بدون واسطه شهروندان با مهدي نژاد, رييس سازمان صنايع(ادامه)
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه  با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود... مازندران در اندوه آلاله هاي سرخ
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود...(ادامه)
دستگيری پدر سنگدلی كه بدن فرزندش را مي‌سوزاند
پدر معتادي كه بعد از هربار مصرف ترياك بدن فرزند 5 ساله اش را به وسيله سيخ داغ مي سوزاند با تلاش مراجع قضايي بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، راز كودك آزاري اين پدر سنگدل زماني فاش شد كه همسرش پس از مدت ها اين مسئله را به اطلاع اعضاي شوراي حل اختلاف رساند.(ادامه)
افزایش بيماري كليوي در استان گيلان
رئيس كميته بيماران خاص گيلان از افزايش آمار بيماران مزمن كليوي به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي آب شهري در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اكبر درزي در رشت افزود: آمار بيماران مزمن كليوي كه هنوز به مرحله دياليز شدن نرسيده‌اند، در گيلان رو به افزايش است و از اهم دلايل آن استفاده از آبهاي آلوده و سنگين مخصوصاً به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي شهري و نيز عفوني شدن بدن در اثر بيماري‌هاي مختلف است. (ادامه)
انجام اولین پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان
اولين پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان در بيست وچهارم آذرماه امسال به عربستان انجام مي‌گيرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علي‌محمد شاعري در جمع خبرنگاران افزود: يك هزار و 578 نفر از حجاج گلستاني جهت حج تمتع از فرودگاه گرگان اعزام مي‌شوند. (ادامه)
از مجموع تعداد 16 هزار و 605  ثبت نام کنندگان در سومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ، تعداد 777 نفر  رد صلاحیت شدند که 180 نفر مربوط به حوزهای شهری و 597 نفر مربوط به حوزه های ... آمار نهایی تایید و ردصلاحیت نامزدهای شورا در مازندران
از مجموع تعداد 16 هزار و 605 ثبت نام کنندگان در سومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ، تعداد 777 نفر رد صلاحیت شدند که 180 نفر مربوط به حوزهای شهری و 597 نفر مربوط به حوزه های ...(ادامه)
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. 
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. 
اعزام 4 هزار و 556 زائر مازندرانی به خانه خدا
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. (ادامه)
کشف۲۰۹‬بطري مشروبات الكلي دررضوانشهر
دادستان رضوانشهر اعلام كرد: ‪۲۰۹‬بطري مشروبات الكلي يك ليتري از نوع ويسكي توسط ماموران نيروي انتظامي رضوانشهر كشف و ضبط شد و در اين رابطه پنج نفر دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،رضا رحماني افزود: اين مشروبات كه ساخت كشور اسكاتلند است از مرزهاي غربي وارد كشور مي‌شوند.(ادامه)
300كشته ومجروح درتصادفات هفته گذشته گيلان
رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي پليس گيلان گفت: در طول هفته گذشته براثر ‪ ۱۹۶‬فقره انواع تصادف درمعابر درون وبرون شهري استان ‪ ۳۳۶‬نفراز هموطنان كشته و مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا سرهنگ محمد ستيري افزود: ازاين تعداد ‪ ۲۶‬نفر كشته شدند و بقيه مجروح هستند. وي يادآورشد:‪ ۴۳‬درصد از كل مجروحين ومصدومين حادثه را موتورسوران تشكيل مي‌دهند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.697 seconds.