.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انهدام يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار
پليس گيلان از متلاشي شدن يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل فارس ، مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام کرد:در پي گزارشات مردمي از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110(ادامه)
90درصد كيوي كشور در مازندران توليد مي‌شود
مدير باغباني جهاد كشاورزي مازندران گفت: 90 درصد از محصول كيوي مصرفي كشور در باغات مازندران توليد مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،حبيب رادفر اظهار داشت: پيش‌بيني مي‌شود 70 هزار تن كيوي از باغات كيوي اين استان در سال جاري برداشت شود. (ادامه)
بر اساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش ، سازمان  آموزش و پرورش مازندران  در ارزیابی عملکرد سازمانهای کشور در سال 84 با کسب رتبه چهاردهم، آخر شد و  استان گلستان بعلت عدم کسب  هیچ رتبه ای ... آموزش و پرورش مازندران آخر شد
بر اساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش ، سازمان آموزش و پرورش مازندران در ارزیابی عملکرد سازمانهای کشور در سال 84 با کسب رتبه چهاردهم، آخر شد و استان گلستان بعلت عدم کسب هیچ رتبه ای ...(ادامه)
شمال نیوز: با بهبود یافتن کیفیت زندانها در استان مازندران، رسیدگی و توجه افکار عمومی نسبت به حل مشکلات زندانیان ، اخیرا عده ای سودجو ، بی خانمان و کارتن خواب که فاقد روحیه تلاش و کار هستند  با ... زندان یا پانسیون ؟!
شمال نیوز: با بهبود یافتن کیفیت زندانها در استان مازندران، رسیدگی و توجه افکار عمومی نسبت به حل مشکلات زندانیان ، اخیرا عده ای سودجو ، بی خانمان و کارتن خواب که فاقد روحیه تلاش و کار هستند با ...(ادامه)
حضور كشتي‌گير مازندراني در مسابقات قطر
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: فدراسيون كشتي امروز تركيب تيم ملي كشتي آزاد براي شركت در مسابقات آسايي دوحه قطر را اعلام كرد كه اسامي ملي پوشان همان تركيب تيم ملي در مسابقات جهاني چين بوده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،علي اعظم مهدي‌پور گفت: تقي داداشي در وزن 55 كيلو گرم،(ادامه)
25 درصد دستگیریها در مازندران ، در ارتباط با مواد مخدر است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : حدود 25 درصد کل زندانیان مازندران در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده اند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر،محمد اسماعیل امامزاده در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخد(ادامه)
شهرستان بابل،بالاترین میزان ثبت نام داوطلبان شوراها
مهدی نوری با بیان اینکه بابل دارای بالاترین میزان ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراها در استان مازندران است، گفت: انتخابات شوراها در 7 حوزه شهری بابل با 500 شعبه اخذ رای و تعداد 12 هزار نفر عوامل اجرایی برگزار می شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،فرماندار بابل افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید (ادامه)
تشکیل کارگروه مبارزه بارشوه در استان گلستان
معاون استاندار گلستان گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه های دولتی و بانک ها کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوه در استان گلستان تشکیل شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سید محمد موسوی اظهار داشت: این کارگروه بر اساس مصوبه هیئت دولت با حضور جمعی از مدیران دستگاه های (ادامه)
مدير كل حفاظت محيط زيست استان مازندران در بازديد  از قله هاي 4800 و 4850 متري حفاظت شده علم كوه و تخت سليمان در منطقه كلاردشت با ابزار تأسف از تخريب غيرقابل جبران دامنه هاي آن ،خواستار توقف ... تخريب وسيع قله علم كوه غيرقابل جبران است
مدير كل حفاظت محيط زيست استان مازندران در بازديد از قله هاي 4800 و 4850 متري حفاظت شده علم كوه و تخت سليمان در منطقه كلاردشت با ابزار تأسف از تخريب غيرقابل جبران دامنه هاي آن ،خواستار توقف ...(ادامه)
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام ....
رقابت‌هاي كشتي آزاد جام موحدو حبيبي درجويبار
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام .... (ادامه)
شهربانو  بعد از 17 سال زندگی در میان دختران ،بخاطر دو جنسیتی بنا به نظر پزشکان و بعد از انجام چند عمل جراحی پسر شد و نام حسین بر خود گذاشت.
به گزارش شمال نیوز، خانواده این فرد از کودکی متوجه ... یک دختر بابلی نام حسین را بر خود گذاست
شهربانو بعد از 17 سال زندگی در میان دختران ،بخاطر دو جنسیتی بنا به نظر پزشکان و بعد از انجام چند عمل جراحی پسر شد و نام حسین بر خود گذاشت. به گزارش شمال نیوز، خانواده این فرد از کودکی متوجه ...(ادامه)
مهاجرت كاكايي‌‏ها از سیبری به تنكابن
با سرد شدن هوا در مناطق سيبري, مهاجرت كاكايي‌‏ها به تنكابن آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ،محتشم اميري رييس محيط زيست تنكابن گفت: كاكايي نوعي پرنده است كه در 5 نوع بنام‌‏هاي كاكايي‌‏هاي بزرگ(ادامه)
عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: تعطيلي‌هاي زياد و موجب آسيب رساندن به اقتصاد ملي در كشور است و اعلام تعطيلي‌هاي پي‌درپي كارشناسانه نيست. و  ‌اين تعطيلي‌ها زماني رخ داده كه كشور در معرض ... تعطيلي‌هاي پي‌در‌پي به اقتصاد ملي آسيب مي‌زند
عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: تعطيلي‌هاي زياد و موجب آسيب رساندن به اقتصاد ملي در كشور است و اعلام تعطيلي‌هاي پي‌درپي كارشناسانه نيست. و ‌اين تعطيلي‌ها زماني رخ داده كه كشور در معرض ...(ادامه)
آتش سوزی درخوابگاه صنايع شهيد بصيربابل
خوابگاه سربازان صنايع شهيد بصير بابل در آتش سوخت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، روابط عمومي آتش نشاني بابلاعلام کرد، در اين آتش سوزي كليه وسائل حدود 20 سرباز اين مجتمع در آتش طعمه (ادامه)
استاندار گلستان گفت: سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان بزرگ‌ترين رويداد در سال 84 بوده كه اين سفر براي استان 100 مصوبه داشت و تاكنون 60 درصد پروژه‌هاي مصوب سفر ... 60درصد پروژه‌هاي مصوب سفر رئيس‌جمهور به استان گلستان عملياتي شده است
استاندار گلستان گفت: سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان بزرگ‌ترين رويداد در سال 84 بوده كه اين سفر براي استان 100 مصوبه داشت و تاكنون 60 درصد پروژه‌هاي مصوب سفر ...(ادامه)
راه اندازی اتوبوس دريايي در شمال كشور
نماينده مردم آستانه اشرفيه از صدور مجوز راه‌اندازي اتوبوس دريايي خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،كيانوش صادق‌دقيقي افزود: مجوز اتوبوس دريايي از آستارا تا گرگان گرفته شد و بايد از سوي سازمان گردشگري براي (ادامه)
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند... 141 نفر از اعضاي شركت‌هاي هرمي در‌ ساري دستگیر شدند
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند...(ادامه)
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد... بازدیداستاندارازستادانتخابات شهرستان ساري
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد...(ادامه)
قاتلان پيرمرد بابلي امروز اعدام میشوند
دادستان شهرستان بابل اعلام كرد: دو قاتل كه پيرمردي را در سال 1382 در منزلش به قتل رسانده بودند روز پنجشنبه مجازات مي‌شوند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،فضل‌الله وكيلي‌راد گفت: قاتلان پيرمرد بابلي (ادامه)
مربی مطرح کشتی مازندران بازداشت شد
محمدحسین دباغی مربی مطرح کشتی مازندران و ملی پوش سابق کشتی ایران با شکایت هیات کشتی استان مازندران بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، به دنبال درگیری که هفته گذشته در مسابقات انتخابی کشتی(ادامه)
معامله بيش از717هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 717 هزار و 66 سهم به ارزش بيش از 6 ميليارد و 749 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. (ادامه)
قتل دختر گيلاني در موسسه آموزش زبان
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس يك دختر جوان در آموزشگاه زبان تازه تاسيس در رشت به قتل رسيد. معصومه دختر جواني كه در يك موسسه زبان تازه تاسيس به كار مشغول شده بود روز پنجشنبه 20 مهر(ادامه)
شركت مخابرات مازندران زمانبندي واگذاري ‪ ۱۱۴‬هزار سيم‌كارت را در مازندران اعلام كرد.تمامي اولويتهاي مهرماه تا خرداد پنج شهر بابل، آمل، قائمشهر، نكا و اميركلا واگذار مي‌شود... اولویت واگذاري‪ ۱۱۴هزار سيم‌كارت درمازندران
شركت مخابرات مازندران زمانبندي واگذاري ‪ ۱۱۴‬هزار سيم‌كارت را در مازندران اعلام كرد.تمامي اولويتهاي مهرماه تا خرداد پنج شهر بابل، آمل، قائمشهر، نكا و اميركلا واگذار مي‌شود...(ادامه)
شكوفه پاییزی درختان مركبات در مازندران
به علت وضعيت مناسب آب و هوايي، درختان مركبات در باغات چند شهر مازندران به ويژه شهرستان آمل شكوفه دادند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،در حالي كه هنوز برداشت مركبات از باغات استان مازندران آغاز نشده (ادامه)
محمد تیموری خیابان فرهنگ و معضل فرهنگی(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
راهیابی تیم هندبال ساحلی آمل به مسابقات باشگاههای آسیا
دبیر هیات هندبال مازندران گفت: تیم هندبال ساحلی آمل به نمایندگی از کشورمان در مسابقات جام باشگاههای آسیا که بهمن ماه سال جاری در کشور عمان برگزار می شود ، شرکت می کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری،خسرو ابراهیم زاده افزود : تیم هندبال بیسکویت نل آمل،دردانی کرد.(ادامه)
انتقاد نماينده ساري از کندی پروژها در مرکز استان
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طولاني شدن انجام پروژه‌هاي كمربندي شمالي و جنوبي شهر ساري گفت: افتتاح نشدن اين پروژه‌ها باعث افزايش مشكلات مردم مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدحسن شجاعي كياسري، امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي شهرستان ساري اظهار داشت: اگر اين پروژه‌ها (ادامه)
زلزله تركمنستان، شرق مازندران و شمال گلستان را لرزاند
مسئول ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران اعلام كرد: با وقوع زمين‌لرزه شب گذشته در تركمستان، شهرهاي شرق مازندران و شمال گلستان، مقارن با ساعت 20 و 38 دقيقه‌ ديشب لرزيد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس بهزاد پور محمد گفت: اين زلزله در حوالي خليج (قره بغاز) كشور تركمستان (ادامه)
آغاز صيد ماهيان استخواني در آبهاي گلستان
مديركل شيلات استان گلستان گفت: صيد انواع ماهيان استخواني از درياي خزر در آب هاي استان گلستان آغاز شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ولي الله جعفري امروز در جلسه صيد ماهيان استخواني در اين استان افزود: يك هزار و 393 صياد در قالب 20 (ادامه)
هشدار دادستان آستارا به شركت‌هاي هرمي
دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.072 seconds.