.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کمبود امکانات ورزشی در دانشگاه مازندران
مدیر روابط عمومی دانشگاه در گزارشی با بیان این مطلب که دانشگاه از لحاظ فضاهای استاندارد و مناسب ورزشی از جمله دانشگاههای محروم کشور است گفت(ادامه)
جشنواره طبخ آبزيان در گرگان برگزار مي‌شود
اولين جشنواره طبخ آبزيان و ششمين نمايشگاه عرضه محصولات آبزي از سوي اداره‌كل شيلات گلستان در گرگان برگزار مي‌شود. به گزارش شمال نیوز ، دبير اين جشنواره روز سه‌شنبه، هدف از برگزاري جشنواره و نمايشگاه را ترويج افزايش سرانه مصرف آبزيان و آشنايي مردم با فعاليتهاي شيلات عنوان كرد.(ادامه)
تشييع پيكر پاک يك شهيد در رشت
پيكر پاك يك جانباز دوران دفاع مقدس پس از شهادت در رشت تشييع شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، شهيد محمدرضا حسابي‌فر كه از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود به علت عارضه شيميايي (ادامه)
احداث پالايشگاه نفت در منطقه چپکرود جويبار
پالايشگاه نفت با ظرفيت توليد روزانه240 هزار بشکه نفت در منطقه چپکرود جويبار احداث مي شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، ابوطالب شفقت - استاندار مازندران(ادامه)
کشف بيش از 2300 ليتر مشروب در گرگان
معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان گفت: بيش از 2300 ليتر مشروبات الكلي با تلاش مأموران اطلاعات شهرستان گرگان كشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد استان گلستان، محمد (ادامه)
در حمايت از دستاوردهاي هسته‌اي دانشمندان كشورمان زنجيره انساني 28 هزار دانش آموز مازندراني در شهرهاي غرب استان به استان گيلان و در سواحل شرق مازندران به استان گلستان ... زنجيره انساني دانش آموزان مازندراني
در حمايت از دستاوردهاي هسته‌اي دانشمندان كشورمان زنجيره انساني 28 هزار دانش آموز مازندراني در شهرهاي غرب استان به استان گيلان و در سواحل شرق مازندران به استان گلستان ...(ادامه)
تجلیل از نخبگان جوان استان مازندران
(ادامه)
انتخاب واحد اينترنتي در دانشگاه گرگان
رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان از انتخاب واحد دانشجويان اين دانشگاه در نيمسال دوم ‪ ۸۶- ۸۵‬بصورت اينترنتي خبر داد. (ادامه)
رئیس جمهور به تنهائی نمی تواند معجزه کند
فرماندار بابلسر در جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت با اعلام این مطلب گفت: یکی از هنرهای رئیس جمهور اینست که حرفش با عملش یکی است به گزارش شمال نیوز ، محمدرضا نادری گفت: نباید انتظار داشته باشیم (ادامه)
دفترنخبگان جوان درمازندران راه اندازي میشود
مسئول سازمانهاي مردمي نهاد سازمان ملي جوانان مازندران بااعلام اين خبر گفت: اين مركز با تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي در استفاده صحيح و مناسب از ظرفيتهاي علمي , استعداد ها و نيروي سرشار جوانان در مسير جنبش نرم افزاري و توليد علم تاسيس مي شود.به گزارش شمال نیوز به (ادامه)
رابطه پنهانی آرزو راز قتل نادر جوان را فاش کرد
رابطه پنهانی آرزو و خلیل راز قتل نادر جوان را فاش کرد . سرهنگ کوهکن سرکلانتر انتطامی شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت : در غروب روز سه شنبه 26 دی ماه 85 شخصی به نام رضا ساکن روستای جهان آباد به ماموران کلانتری استرآباد شمالی مراجعه و گفت : فرزندش به نام نادر 18 ساله دارای قد بلند ، لاغر اندام و کاپشن مشکی از ساعت 3 بعد از ظهر از منزل خارج و به خانه مراجعه ننموده است . وی گفت : ماموران تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز تا اینکه در ساعت 9 صبح روز بعد یعنی چها ر شنبه 27 دی ماه 85 شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمود جسدی در زمینهای کشاورزی اطراف روستا افتاده که سریعاً ماموران به محل اعزام و مشاهده نمودند تمامی لباسها و بدن جسد سوخته شده و قسمت سر جسد نیز احتمالا با یک جسم سخت ضربه خورده است . سرکلانتر انتظامی شهرستان گرگان گفت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جسد همان نادر می باشد که شب گذشته مفقود شده بود . پس از اطلاع خانواده وی ماموران تحقیقات و بررسی های خود را جهت شناسایی قاتل یا قاتلین جنایت آغاز نمودند . سرهنگ کوهکن گفت : ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول متاهل بوده و همسرش به نام آرزو قبلا دارای خواستگاری بوده که شدیدا به وی علاقه داشته است. سرکلانتر گرگان در ادامه به نحوه دستگیری قاتل این جنایت اشاره کرد و گفت : در ادامه تحقیقات پرینت مکالمه تلفنی خواستگار آرزو به نام خلیل و آرزو گرفته شد و پس از اطلاع از موضوع ماموران خلیل 22 ساله به همراه آرزو 18 ساله را دستگیر که در بازجویی بعمل آمده خلیل اعتراف نمود که با همدستی آرزو مقتول را به زمینهای کشاورزی اطراف کشانده و وی را به قتل رسانیده و جسد وی را آتش زدم . سرهنگ کوهکن در پایان گفت : متهمان پس از بازجویی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند . (ادامه)
انهدام باند متعرض به دختران جوان در گلستان
رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: اعضاي يك باند شش نفره از خلافكاران در سطح استان و شهرستان گرگان شناسايي و دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
افتتاح اولین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور درگیلان
به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نخستین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور روز شنبه در گیلان افتتاح شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هدف از برپائی این نمایشگاه را ارایه استعدادها (ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
کشف مواد سوختي غير مجاز در شهرستان کلاله
ماموران مديريت اطلاعات شهرستان کلاله روز گذشته جمعه 13 بهمن موفق به کشف يک تن مواد سوختي غير مجاز در اين شهرستان شدند. .(ادامه)
تركيب شوراي شهر رودبار تغيير كرد
نتايح حاصل از سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر رودبار از سوي هيئت عالي نظارت تغيير يافت. (ادامه)
اولین جشنواره نشاط و گردشگری در مازندران
ثبت نام برای حضور در اولین جشنواره نشاط و گردشگری که با تلاش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و همکاری استانداری مازندران به مناسبت (ادامه)
محور هراز به مدت 4 شب مسدود است
محور هراز به منظور عملیات تکمیلی سیستم نصب و راه اندازی روشنایی و کنترل هوشمند داخل تونل وانا از امروز تا 17 بهمن ماه از 20 شب تا 6 صبح مسدود است. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
اقامه دعوي خانه كارگر گيلان عليه وزارت كار!
دبير اجرايي خانه كارگر گيلان گفت‌‏: برگزاري انتخابات كانون عالي شوراهاي اسلامي كار توسط وزارت كار خلاف قانون است وعليه اين اقدامات وزارت كار اقامه دعوي خواهيم كرد.(ادامه)
مرد سیاهکلی از درخت خانه‌اش حلق‌آويز شد
جنازه حلق‌آويز شده مردي بر روي درخت حياط منزلش در سياهكل كشف شد. به گزارش شمال نیوز(ادامه)
مرد قائمشهری دختر معلول خود را به قتل رساند
جسد دختر عقب مانده ذهني 41 ساله قائم‌شهري كه توسط پدرش به طرز فجيعي به قتل رسيد .به دنبال تماس تلفني خانوده‌اي با پليس 110 مبني بر وقوع قتل در محل حادثه ...(ادامه)
افزايش طلاق در استان گستان
به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره‌کل ثبت احوال استان، در اين مدت ولادت چهار هزار و ‌٦١٤ نوزاد دختر و چهار هزار و ‌٧٣٣ نوزاد پسر در ادارات ثبت احوال استان ثبت شده‌است. (ادامه)
كشف گوشت اسب از يك رستوران در گیلان
از صاحبان يك رستوران بين راهي در رضوانشهر گیلان ، مقادیری گوشت غيرمجاز اسب كشف و ضبط شد.ماموران انتظامي این شهر در پي كسب خبري مبني بر ذبح گوشت اسب ...(ادامه)
25درصدشبكه آب شرب گلستان فرسوده است
بيست و پنج درصد شبكه‌هاي آب شرب گلستان فرسوده هستند و براي اصلاح آن 35 ميليون تومان اعتبار نياز است.به گزارش شمال نیوز ،عسگري (ادامه)
افزايش سرقت در شبكه برق مازندران و گلستان
مدير عامل برق منطقه‌‏اي مازندران و گلستان از بهره برداري از58 پروژه برق در ايام دهه مبارك فجر در اين دو استان خبر داد. (ادامه)
توقف‌ نمايندگان‌ مازندران‌ در رقابتهاي‌ فوتسال‌ لیگ‌ برتر
هفته‌ پاياني‌ مسابقات‌ فوتسال‌ ليگ‌ برتر باشگاههاي‌ کشور با دو ديدار در شهرهاي‌ ساري‌ و رستمکلاي‌ مازندران‌ پي‌ گيري‌ شد ‌.به‌ گزارش‌ شمال نیوز به نقل (ادامه)
 آيت الله «نورالله طبرسی» نماينده ولی فقيه در استان مازندران و «ابوطالب شفقت» استاندار مازندران طی پيام مشتركی خطاب به مردم شريف و انقلابی استان مازندران در طليعه بيست و هشتمين بهار ...
پيام نماينده ولی فقيه و استاندار مازندران بمناسبت دهه فجر
آيت الله «نورالله طبرسی» نماينده ولی فقيه در استان مازندران و «ابوطالب شفقت» استاندار مازندران طی پيام مشتركی خطاب به مردم شريف و انقلابی استان مازندران در طليعه بيست و هشتمين بهار ... (ادامه)
تجمع كارگران كارخانه "كنف‌سنگر" رشت در مقابل استانداری
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، كارگران كنف‌كاري كه چندين ماه است حقوق معوقه خود را دريافت نكرده‌اند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشتند: حدود 8 ماه است كه حقوق نگرفته‌ايم و از ارديبهشت امسال نيز بيمه بيكاري ما قطع شده و با مشكلات زيادي دست‌ به‌ گريبان (ادامه)
احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.(ادامه)
ادامه تحصن كارگران "ساريت" مازندران
طي چند روز گذشته هيات مسوولان استاني با كارگران متحصن شركت "ساريت" ديدار و گفت و گو كردند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.038 seconds.