.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طبق اعلام سخنگوی دولت افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

علت عزل وزیر جهاد کشاورزی مشخص شد
طبق اعلام سخنگوی دولت افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود. (ادامه)
طبق اعلام سخنگوی دولت افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

علت عزل وزیر جهاد کشاورزی مشخص شد
طبق اعلام سخنگوی دولت افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود. (ادامه)
سخنگوی دولت اعلام کرد: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، مسئولانی هستند که از هیات دولت کنار گذاشته شدند. میرکاظمی و ساداتی نژاد از تیم دولت کنار گذاشته شدند / تازه نفس های کابینه چه کسانی هستند؟
سخنگوی دولت اعلام کرد: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، مسئولانی هستند که از هیات دولت کنار گذاشته شدند.(ادامه)
در ادامه با تفاوت‌های کلیدی و مهمی آشنا می‌شویم که روند پیری پوست را در میان زنان و مردان متفاوت می‌کنند. چرا زنان زودتر پیر می‌شوند؟
در ادامه با تفاوت‌های کلیدی و مهمی آشنا می‌شویم که روند پیری پوست را در میان زنان و مردان متفاوت می‌کنند.(ادامه)
سخنگوی دولت تاکید کرد: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است.

تغییرات جدید و مهم در دولت رئیسی / جزئیات خبر شبانه سخنگوی دولت
سخنگوی دولت تاکید کرد: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۱ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تغییرات قیمت ارز و کاهش ارتباط اروپایی‌ها با آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد. قیمت جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد / پژو ۲۰۶ تیپ ۳، ۲۲۴ میلیون شد؛ پژو پارس ELX بیش از ۲۵۹ میلیون تومان و کوییک S بیش از ۲۲۵ میلیون تومان/ میانگین افزایش قیمت محصولات این دو شرکت ۲۹ درصد(خبر)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد.(ادامه)
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است. با خستگی بهاری چه کنیم؟
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است.(ادامه)
ویتامین D از جمله ویتامین‌های ضروری برای سلامت بدن است که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. ارتباط مستقیم پوکی استخوان با کمبود ویتامین D
ویتامین D از جمله ویتامین‌های ضروری برای سلامت بدن است که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.(ادامه)
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند. پشت پرده دلار تلگرامی | تغییر ریل سیاست ارزی؛ پیامد انتقاد رهبری از رفتار ارزی شرکت‌های دولتی
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟ "یوسف نوری" عزل می‌شود؟!
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از بی‌توجهی بایدن نسبت به خود عصبانی است در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره حوادث اخیر در فلسطین اشغالی اعلام کرد که اسرائیل در تصمیمات خود مستقل بوده و حتی تحت فشار بهترین دوستانش نیز قرار نمی‌گیرد واکنش تند نتانیاهو به اظهارات بایدن
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از بی‌توجهی بایدن نسبت به خود عصبانی است در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره حوادث اخیر در فلسطین اشغالی اعلام کرد که اسرائیل در تصمیمات خود مستقل بوده و حتی تحت فشار بهترین دوستانش نیز قرار نمی‌گیرد(ادامه)
محمد حسن نامی گفت: با تغییرات شدید آب و هوایی و اقلیمی در مازندران روبرو هستیم و اگر توجه ویژه ای به منطقه نشود در ۱۵ سال آینده شاهد بیابانی شدن مازندران خواهیم بود. بحران خشکسالی تا ۱۵ سال آینده مازندران را بیابان خواهد کرد
محمد حسن نامی گفت: با تغییرات شدید آب و هوایی و اقلیمی در مازندران روبرو هستیم و اگر توجه ویژه ای به منطقه نشود در ۱۵ سال آینده شاهد بیابانی شدن مازندران خواهیم بود.(ادامه)
رئیس مدیریت بحران کشور گفت: با تغییرات شدید آب و هوایی و اقلیمی در مازندران روبرو هستیم و اگر توجه ویژه ای به منطقه نشود در ۱۵ سال آینده شاهد بیابانی شدن مازندران خواهیم بود. مازندران تا ۱۵ سال آینده تبدیل به بیابان می شود
رئیس مدیریت بحران کشور گفت: با تغییرات شدید آب و هوایی و اقلیمی در مازندران روبرو هستیم و اگر توجه ویژه ای به منطقه نشود در ۱۵ سال آینده شاهد بیابانی شدن مازندران خواهیم بود.(ادامه)
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند. خال ها در مورد شخصیت شما چه می گویند؟
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند.(ادامه)
محققان در مطالعه جدیدی به یک ربات جاسوسی ذوب‌شونده اشاره کرده‌اند که روزی می‌تواند اطلاعات را جمع‌آوری کرده و پس از قرارگرفتن در معرض نور فرابنفش یا گرما ذوب شود. عجیب ترین سلاح جاسوسی دنیا
محققان در مطالعه جدیدی به یک ربات جاسوسی ذوب‌شونده اشاره کرده‌اند که روزی می‌تواند اطلاعات را جمع‌آوری کرده و پس از قرارگرفتن در معرض نور فرابنفش یا گرما ذوب شود.(ادامه)
دیدار تیم های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال ۱۴۰۱ با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. استقلال حریف نساجی نشد
دیدار تیم های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال ۱۴۰۱ با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.(ادامه)
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: انتظار می رود که همه‌گیری کرونا تا اواخر سال جاری میلادی یعنی حدود ۹ ماه دیگر به پایان برسد. سازمان جهانی بهداشت: امسال، سال پایان همه گیری کرونا است
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: انتظار می رود که همه‌گیری کرونا تا اواخر سال جاری میلادی یعنی حدود ۹ ماه دیگر به پایان برسد.(ادامه)
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند. خداحافظی با قانون ۲۱ ساله تغییر ساعت
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند.(ادامه)
ولی‌عهد عربستان سعودی سال‌ها بعد از آرزوی کشاندن جنگ به داخل ایران، ناچار شد تا سرانجام با تهران توافق و تلاش کند تا بسیاری از پرونده‌های مهم منطقه را ببندد. بن‌سلمان؛ از سودای کشاندن جنگ به داخل ایران تا ازسرگیری روابط دیپلماتیک
ولی‌عهد عربستان سعودی سال‌ها بعد از آرزوی کشاندن جنگ به داخل ایران، ناچار شد تا سرانجام با تهران توافق و تلاش کند تا بسیاری از پرونده‌های مهم منطقه را ببندد.(ادامه)
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به تاثیر کاهش نرخ ارز در بازار در پی مدیریت بانک مرکزی در این حوزه بر روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، از بازگشت آرامش به بازار سکه و طلا در یک هفته اخیر خبر داد و اعلام کرد که کاهش تقاضا و کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، سبب تخلیه دو میلیون تومان از حباب سکه در این هفته شد. کاهش ۲ میلیونی حباب سکه
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به تاثیر کاهش نرخ ارز در بازار در پی مدیریت بانک مرکزی در این حوزه بر روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، از بازگشت آرامش به بازار سکه و طلا در یک هفته اخیر خبر داد و اعلام کرد که کاهش تقاضا و کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، سبب تخلیه دو میلیون تومان از حباب سکه در این هفته شد.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد. هشدار دادستان نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی مازندران
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد.(ادامه)
بررسی روند بازار خودرو، از کاهش قیمت‌ها از ابتدای هفته تاکنون سخن می‌گوید این خودرو ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول قیمت
بررسی روند بازار خودرو، از کاهش قیمت‌ها از ابتدای هفته تاکنون سخن می‌گوید(ادامه)
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله با تغییرات چندانی همراه نشده و قیمت ها در محدوده روز گذشته بود. آخرین قیمت دلار و یورو ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله با تغییرات چندانی همراه نشده و قیمت ها در محدوده روز گذشته بود.(ادامه)
طی چند وقت اخیر نوساناتی در بازار مصالح ساختمانی ایجاد شده اما به گفته مسئولان کمبودی در عرضه مصالح وجود ندارد و با افزایش تولیدات کارخانه‌ها این بازار ساماندهی می‌شود. بازار مصالح ساختمانی در چه وضعیتی قرار دارد؟
طی چند وقت اخیر نوساناتی در بازار مصالح ساختمانی ایجاد شده اما به گفته مسئولان کمبودی در عرضه مصالح وجود ندارد و با افزایش تولیدات کارخانه‌ها این بازار ساماندهی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر  در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی بیان داشت :هر وقت اقتصاد دچار مشکل در پی آن جنگل‌ها نیز دچار چالش شده است. همه آحاد مردم باید در مدیریت ‌حفظ انفال کوشا باشند / ضرورت مشارکت مردم برای اجرای طرح‌های آبخیزداری
شمال نیوز: سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی بیان داشت :هر وقت اقتصاد دچار مشکل در پی آن جنگل‌ها نیز دچار چالش شده است.(ادامه)
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا از اواسط هفته که به‌دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز ایجاد شد، تاکید کرد که کاهش چشمگیر مدنظر، در این هفته اتفاق افتاده و بازار به ثبات نسبی خوبی رسید و مردم می‌توانند با خیال راحت معاملات خود در حوزه سکه و مصنوعات طلا را انجام دهند. کاهش چشمگیر قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه چقدر ارزان شده است؟
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا از اواسط هفته که به‌دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز ایجاد شد، تاکید کرد که کاهش چشمگیر مدنظر، در این هفته اتفاق افتاده و بازار به ثبات نسبی خوبی رسید و مردم می‌توانند با خیال راحت معاملات خود در حوزه سکه و مصنوعات طلا را انجام دهند.(ادامه)
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
با حکم فرمانده کل انتظامی، 8 انتصاب‌ جدید در فراجا صورت گرفت
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت. (ادامه)
ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی برای قیمت طلا و ارز درحالی این روزها با اعصاب مردم و بازار بازی می‌کند که انتظار می‌رود جناب آقای رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در اقدامی فوری چاره‌ای برای این نابه‌سامانی‌ها بیندیشند. جنگ اعصاب دلار با روان مردم و بازار/ آقای رئیس جمهور، کاری بکنید
ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی برای قیمت طلا و ارز درحالی این روزها با اعصاب مردم و بازار بازی می‌کند که انتظار می‌رود جناب آقای رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در اقدامی فوری چاره‌ای برای این نابه‌سامانی‌ها بیندیشند.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 190 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.