.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شرط تازه مجلس برای افزایش وام ازدواج در سال ۱۴۰۲
با توجه به بررسی لایحه بودجه قرار است تا مجلس میزان وام ازدواج را برای سال آینده بر اساس افزایش میزان حقوق کارمندان افزایش دهد.(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند. نشانه‌های فقر مواد مغذی در بدن چیست؟
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند.(ادامه)

پارسینه: جوهر زیر پوست می‌تواند در عملکرد سنسور‌های ساعت‌های هوشمند تاثیر منفی بگذارد به همین دلیل بهتر است اگر تتو دارید پیش از خرید این محصول کمی صبر کنید. خبر بد برای آن‌ها که خالکوبی دارند
پارسینه: جوهر زیر پوست می‌تواند در عملکرد سنسور‌های ساعت‌های هوشمند تاثیر منفی بگذارد به همین دلیل بهتر است اگر تتو دارید پیش از خرید این محصول کمی صبر کنید.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
دولت در بودجه سال آینده به کشاورزانی که محصولات کم آب بر می‌کارند یارانه الگوی کشت می‌دهد. محصولات کم آب بر بکارید یارانه بگیرید
دولت در بودجه سال آینده به کشاورزانی که محصولات کم آب بر می‌کارند یارانه الگوی کشت می‌دهد.(ادامه)
عضو قرارگاه ملی کالابرگ الکترونیک گفت: در طرح کالابرگ الکترونیک در صورت تغییرات قیمت احتمالی سهم مردم ثابت باقی خواهد ماند. خرید و فروش اعتبار کالابرگ امکان پذیر نیست
عضو قرارگاه ملی کالابرگ الکترونیک گفت: در طرح کالابرگ الکترونیک در صورت تغییرات قیمت احتمالی سهم مردم ثابت باقی خواهد ماند.(ادامه)
سردار حاجیان گفت: منتظر تغییرات در حوزه سرقت‌های به عنف باشید/ در ایام اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد / درباره چهارشنبه پایان سال و مراجعه مردم به بازار تمهیداتی اندیشیده شده است ....(خبر)
(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
در زمان‌های خاصمدیریت تولید و مصرف انرژی و اصلاح الگوی آن امر مهمی است که با وجود شعار‌های داده شده طی سال‌های متمادی، برای آن توفیقات زیادی حاصل نشده است و کماکان کشور ما بالاترین سطح مصرف گرایی و هرز منابع را دارد. در زمان‌های خاص(يادداشت)
در زمان‌های خاصمدیریت تولید و مصرف انرژی و اصلاح الگوی آن امر مهمی است که با وجود شعار‌های داده شده طی سال‌های متمادی، برای آن توفیقات زیادی حاصل نشده است و کماکان کشور ما بالاترین سطح مصرف گرایی و هرز منابع را دارد.(ادامه)
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است. وزیر خارجه: احتمال خروج ایران از NPT
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می دهد افراد مسن که از لحاظ شنوایی مشکل دارند، بیشتر احتمال دارد مبتلا به زوال عقل شوند. سمعک بر زوال عقل تاثیر دارد!؟
تحقیقات جدید نشان می دهد افراد مسن که از لحاظ شنوایی مشکل دارند، بیشتر احتمال دارد مبتلا به زوال عقل شوند.(ادامه)
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.

۱۰ نشانه برای اینکه مبتلا به قند خون هستید
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. (ادامه)
حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ چقدر باید باشد؟
افزایش حقوق و دستمزد و رابطه آن با تورم، تیغی دو لبه است زیرا با افزایش حقوق و دستمزد، هزینه تمام‌شده کالاها افزایش می‌یابد و به‌دنبال آن، مجدداً شاهد افزایش تورم خواهیم بود.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نباید امسال اشتباه سال گذشته خود را در اعتماد به دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی و برگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ تکرار کند. مجلس نباید امسال اشتباه سال گذشته خود را در اعتماد به دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی و برگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ تکرار کند/ هنوز برای اعلام نظر درباره بودجه سال 1402 زود است / این بار کلاه سرمان نمی‌رود ....(خبر)
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نباید امسال اشتباه سال گذشته خود را در اعتماد به دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی و برگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ تکرار کند.(ادامه)
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است. نیکزاد: استیضاح ۹ وزیر روی میز هیئت رئیسه است
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.(ادامه)
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟ ابهام در موردپیاده کردن۲مسافر از هواپیما/راه حل دیگری وجود نداشت؟
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟(ادامه)
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
نقشه جامع دشمن شکست خورد چون محاسبات آنها غلط و اراده جمهوری اسلامی قوی‌تر بود/هر کس به اتحاد ملت خدشه وارد کند، برای دشمن و در زمین آن کار کرده است/ باید حواسمان باشد؛ اینگونه نباشد که دچار غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد؛ باید در میدان بمانیم(خبر)
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید. (ادامه)
محسنی اژه‌ای گفت: مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی زندانیان واجد شرایط فراهم آورند. آزادی زندانیان به مناسبت میلاد حضرت‌ زهرا(س)/ دستور رئیس قوه قضائیه درباره بدهکاران مهریه
محسنی اژه‌ای گفت: مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا : گفت صحبت‌های قالیباف شائبه‌ای به وجود می‌آورد که ایشان می‌خواهند در انتخابات نامزد شوند یا برای راهیابی به یک کرسی یا مسئولیت خطیر در نظام جمهوری اسلامی کار جدیدی را شروع کردند. فعال سیاسی اصولگرا: قالیباف می خواهد در انتخابات نامزد شود
فعال سیاسی اصولگرا : گفت صحبت‌های قالیباف شائبه‌ای به وجود می‌آورد که ایشان می‌خواهند در انتخابات نامزد شوند یا برای راهیابی به یک کرسی یا مسئولیت خطیر در نظام جمهوری اسلامی کار جدیدی را شروع کردند.(ادامه)
تیم استقلال امروز در چارجوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته پانزدهم مهیمان تراکتورسازی است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
تیم استقلال امروز در چارجوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته پانزدهم مهیمان تراکتورسازی است. (ادامه)
یک مطالعه تحقیقاتی جدید اولین شواهد و مدارک مستقیم از اختلال در ترشح سروتونین در مغز افراد مبتلا به افسردگی را ارایه داده است. کمبود این ماده در مغز موجب افسردگی می شود!
یک مطالعه تحقیقاتی جدید اولین شواهد و مدارک مستقیم از اختلال در ترشح سروتونین در مغز افراد مبتلا به افسردگی را ارایه داده است.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت. عمر مفید گوشی‌های آیفون چقدر است؟
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.(ادامه)
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
رئیس بانک مرکزی تغییر کرد/فرزین به جای صالح‌آبادی
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد. (ادامه)
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد. این علائم و هشدارهای بدن را حتما جدی بگیرید
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.(ادامه)

قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند.

قیمت خودرو سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ / پراید ۲۵۵ میلیونی شد
قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند. (ادامه)
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد. علامت بیماری کبد روی دست
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد.(ادامه)
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است. استیضاح وزیر بهداشت از مرز ۷۵ امضا گذشت+ محورهای استیضاح
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است.(ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 191 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.