.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازیگر سریال بی همگان مجری شد
فصل جدید مسابقه بزرگ کهکشان در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای با اجرای سپند امیرسلیمانی به کمک فناوری واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) تهیه و تولید شده است و شرکت کنندگان در مسابقه سفری را در دل تاریخ آغاز می‌کنند.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخ صنعت کردستان به خوبی می‌چرخد،گفت: اقدامات وزارت صمت به زنجیره فولاد در کردستان جان تازه بخشیده است. فاطمی‌امین نمره قابل قبولی از مجلس می‌گیرد
رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخ صنعت کردستان به خوبی می‌چرخد،گفت: اقدامات وزارت صمت به زنجیره فولاد در کردستان جان تازه بخشیده است.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
بدگویی از همسر جلوی فرزندان چه عواقبی دارد؟
بدگویی از همسر جلوی فرزندان یکی از اشتباهات والدین است که علاوه بر ضربه زدن به کودکشان باعث می‌شوند فرزندشان از آن‌ها دور شود.(ادامه)
بی‌تاثیری آنتی‌بیوتیک برای بیماران مبتلا به آنفولانزا
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: بروز موج آنفولانزا در ایران و نیم‌کره شمالی زمین یک ماه زودتر رخ داده است.(ادامه)
آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر برای بارش‌ها و تغییرات جوی پیش بینی نشده
آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر برای بارش‌ها و تغییرات جوی احتمالی(ادامه)
تا دیر نشده الگوی غذایی تان را تغییر دهید
به گفته محققان راتگرز (Rutgers)، آموزش به بیماران برای مشاهده و مستند کردن احساس خود پس از خوردن غذا‌های خاص می‌تواند راهی موثر برای تشویق تغییرات مثبت در شیوه زندگی باشد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: 70 درصد دستگیرشدگان اغتشاشات در مازندران مصرف مواد مخدر صنعتی داشتند. 70 درصد دستگیر شدگان اغتشاشات مازندران مصرف مواد مخدر صنعتی داشتند/ برخی از مدیران چشم خویش را به روی این واقعیت‌ها بسته‌اند
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: 70 درصد دستگیرشدگان اغتشاشات در مازندران مصرف مواد مخدر صنعتی داشتند.(ادامه)
شمال نیوز:

جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد. جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان | جدول افزایش حقوق بر اساس نظرات دولت و مجلس
شمال نیوز: جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد.(ادامه)
احتمال آزاد شدن ویروس‌های جدید با گرم شدن زمین
گرم شدن کره زمین ممکن است باعث آزاد شدن ویروس‌های جدید شود.(ادامه)
قیمت روز خودرو سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱
قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.(ادامه)
علت گرانی موز چیست؟
قیمت موز در هفته‌های اخیر رو به افزایش گذاشته و در خرده‌فروشی‌ها از ۳۸هزار تومان به ۶۰هزار تومان رسیده است. (ادامه)
منبع وزارت اطلاعات در موساد، کدام عملیات بزرگ را لو داد؟‌
(ادامه)
برای جلوگیری از چاقی زود غذا بخورید
یک مطالعه جدید نشان داده است که خوردن زود هنگام غذا، احساس گرسنگی را به تاخیرانداخته و خطر چاقی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار استقلالی‌ها باعث شد تا تیم فوتبال ذوب‌آهن به اشتباه بیافتد و گل به خودی بزند. فشار استقلال، ذوب‌آهن را به اشتباه انداخت
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار استقلالی‌ها باعث شد تا تیم فوتبال ذوب‌آهن به اشتباه بیافتد و گل به خودی بزند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با امضای بیش از ۳۰ نماینده به هیات رییسه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۳۰ امضا تقدیم هیات رییسه شد+ جزئیات
شمال نیوز : نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با امضای بیش از ۳۰ نماینده به هیات رییسه مجلس خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در ششمین اجلاس سیکا گفت: ملت ایران گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده است و اینک در پی ناکامی آمریکا در نظام تحریم، واشنگتن و متحدینش به سیاست ناکام بی‌ثبات‌سازی متوسل شده است ....(خبر)
(ادامه)
به دنبال مقررات جدید مبنی بر استفاده از یک پورت شارژ واحد، اپل شارژر گوشی‌های آیفون خود را از پاییز سال ۲۰۲۴ در اروپا تغییر می‌دهد. اپل مجبور به تغییر شارژر آیفون هایش شد
به دنبال مقررات جدید مبنی بر استفاده از یک پورت شارژ واحد، اپل شارژر گوشی‌های آیفون خود را از پاییز سال ۲۰۲۴ در اروپا تغییر می‌دهد.(ادامه)
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است و چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند. اسطوره استقلال ساپینتو را شست و پهن کرد + جزئیات
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است و چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است .... بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است ....(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
۷ راه برای تشخیص سرطان
سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس، کاهش وزن بدون دلیل، تغییرات در گوارش و خارش یا زردی پوست می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به سرطان باشد(ادامه)
صدور شناسنامه المثنی منتفی است
محمد باقرعباسی گفت: شناسنامه‌های جلد قرمز یا مستعمل یا دچار تغییرات هویتی نیازمند تغییر بوده و صدور شناسنامه المثنی منتفی است.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال کشور: شناسنامه‌های های قدیمی هر چه سریع تر تعویض شوند
کارگر از ایجاد مشکل در دریافت خدمات برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی خبرداد و گفت: هرچه سریع‌تر شناسنامه‌های جدید دریافت کنید.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی‌تابیم و ساکت نمی‌نشینیم....(خبر)
(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
خطرات و عوارض برداشتن کیسه صفرا
معمولا افراد برای جلوگیری از ابتلا به برخی عفونت ها اقدام به برداشتن کیسه صفرا می کند، در حالی که برداشتن کیسه صفرا ممکن است عوارض و خطراتی برای بدن به همراه داشته باشد.(ادامه)
بحران اُفت تحصیلی در دوران نوجوانی را چطور طی کنیم؟
همه ما می دانیم که نوجوان دیگر کودک نیست که تمام دنیایش والدین و درس باشد، او دغدغه های بزرگتری چون ارتباط با همسالان، فضای مجازی و وضعیت شغل و زندگی آینده اش پیدا کرده که حتی یکی از اینها ممکن است باعث اُفت تحصیلی اش شود، زمانی پدر و مادر باید نگران باشند که این اُفت تحصیلی باعث لطمه زدن او به آینده و زندگی اش شود. اما والدین باید چه کار کنند، این گزارش را بخوانید.(ادامه)
تغییرات قیمت سکه بین سال‌های 1391 تا 1401
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.731 seconds.