.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
شمال نیوز:  

دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند. گزینه‌های احتمالی هیات رئیسه مجلس یازدهم در ایستگاه چهارم
شمال نیوز: دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.(ادامه)
بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در نوشهر به بهره برداری رسید
شمال نیوز : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به بهره برداری رسید. (ادامه)
گزینه‌های هیئت مدیر باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان خصوصی‌سازی نهایی شده و از مدیران ارشد آبی‌پوشان به زودی رونمایی خواهد شد. رونمایی از هیئت مدیره جدید استقلال
گزینه‌های هیئت مدیر باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان خصوصی‌سازی نهایی شده و از مدیران ارشد آبی‌پوشان به زودی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
وزیر کشور اظهار کرد: در تغییر مدیران میانی سرعت‌مان کند است؛ به دستگاه‌ها تأکید شده که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد
وحیدی: مدیران باقی مانده از دولت قبل سریعتر برکنار شوند
وزیر کشور اظهار کرد: در تغییر مدیران میانی سرعت‌مان کند است؛ به دستگاه‌ها تأکید شده که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد (ادامه)
ایلان ماسک روز پنجشنبه چند ماه پس از آن که برای اولین بار قول داد از مدیریت توییتر کناره‌گیری کند، گفت که یک مدیرعامل جدید برای توییتر پیدا کرده است و به زودی مدیریت را به او واگذار خواهد کرد. ایلان ماسک: از مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری می‌کنم
ایلان ماسک روز پنجشنبه چند ماه پس از آن که برای اولین بار قول داد از مدیریت توییتر کناره‌گیری کند، گفت که یک مدیرعامل جدید برای توییتر پیدا کرده است و به زودی مدیریت را به او واگذار خواهد کرد.(ادامه)
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد. ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی + عکس
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد.(ادامه)
شمال نیوز: نوراله ادبی فیروزجایی به عنوان مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق شهید سلیمی نكا منصوب شد . مدیرعامل جدیدشركت مديريت توليدبرق نكا منصوب شد
شمال نیوز: نوراله ادبی فیروزجایی به عنوان مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق شهید سلیمی نكا منصوب شد .(ادامه)
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت. ۸ تغییر جدید پلیسی سردار رادان
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد. احیای وزارت بازرگانی؛ آری یا خیر؟ / مخالفان و موافقان چه می‌گویند
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
یک تحلیلگر سابق سیا پیش بینی کرده است که روسیه در نتیجه تهاجم فاجعه بار ولادیمیر پوتین به اوکراین به کشورهای کوچک تر تجزیه خواهد شد. مرگ پوتین نزدیک است؟
یک تحلیلگر سابق سیا پیش بینی کرده است که روسیه در نتیجه تهاجم فاجعه بار ولادیمیر پوتین به اوکراین به کشورهای کوچک تر تجزیه خواهد شد.(ادامه)
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تغییر مدیران ضعیف و انتصاب مدیران تازه نفس و انقلابی در استان‌ها ادامه دارد. معاون اجرایی رئیس جمهور: تغییر مدیران ضعیف در استان‌ها ادامه دارد
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تغییر مدیران ضعیف و انتصاب مدیران تازه نفس و انقلابی در استان‌ها ادامه دارد.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد. معاون اجرایی رئیس‌جمهور: برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان قطعی شد
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد. برکناری ۱۵ مدیر استان قطعی شد / ۳ مدیر امروز برکنار شدند
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد.(ادامه)
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود. آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز برگزار می‌شود
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.(ادامه)
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم. خوشحالی عجیب معاون استقلال از باخت در دربی
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم.(ادامه)
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند.

نماینده مجلس: رییسی باید علاوه بر وزراء، استانداران را هم ترمیم کند
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. (ادامه)
رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وقتی افراد یک ماه روزه می‌گیرند سیستم بدن آن‌ها به گونه ای دیگر تنظیم شده است. حالا اگر بخواهند در روز عید فطر و روزهای پس از رمضان پرخوری کنند؛ دچار مشکلاتی خواهند شد. چگونه بعد از ماه رمضان به تغذیه روزانه برگردیم؟
رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وقتی افراد یک ماه روزه می‌گیرند سیستم بدن آن‌ها به گونه ای دیگر تنظیم شده است. حالا اگر بخواهند در روز عید فطر و روزهای پس از رمضان پرخوری کنند؛ دچار مشکلاتی خواهند شد.(ادامه)
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با همکاری ارتش طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی در چند منطقه از کشور انجام شد. بیش از ۲۰۰ پهپاد راهبردی به سازمان رزم ارتش الحاق شد
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با همکاری ارتش طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی در چند منطقه از کشور انجام شد.(ادامه)
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد. بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی گل‌محمدی
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد.(ادامه)
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ... رئیسی: دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد ولی گاهی چاره‌ای نیست
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ...(ادامه)
بیکارترین استان های کشور کدامند؟
بررسی اشتغال در بخش‌های عمده اقتصادی نشان می‌دهد که در زمستان 1401، بخش خدمات با 53.7 درصد بیش­‌ترین سهم اشتغال را به خود اختصاص داده است. در مراتب بعدی بخش‌های صنعت با 33.2 درصد و کشاورزی با 13.0 درصد قرار دارند.(ادامه)
برخی بیماری‌های چشمی می‌توانند تاثیر قابل توجه‌تری در شب داشته باشند که از جمله آنها تار دیدن چراغ‌های خیابان است که دلیلش بیماری هالو ویژن Halo Vision است. چرا گاهی چراغ‌های خیابان به نظرمان تار می‌رسند؟
برخی بیماری‌های چشمی می‌توانند تاثیر قابل توجه‌تری در شب داشته باشند که از جمله آنها تار دیدن چراغ‌های خیابان است که دلیلش بیماری هالو ویژن Halo Vision است.(ادامه)
محسن مهرعلیزاده در توییتی خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: رشد تولید، مهار تورم و خارج شدن مردم ازاین وضعیت فلاکت بار، راه حل علمی و آکادمیک دارد که شما فاقد آن هستید.
مهرعلیزاده خطاب به رئیسی: تغییر کابینه فایده ندارد، خود شما باید عوض شوید
محسن مهرعلیزاده در توییتی خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: رشد تولید، مهار تورم و خارج شدن مردم ازاین وضعیت فلاکت بار، راه حل علمی و آکادمیک دارد که شما فاقد آن هستید. (ادامه)
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح‌الله‌زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد. فتح‌الله‌زاده اول باید طلب استراماچونی را پرداخت می‌کرد
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح‌الله‌زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد.(ادامه)
در حالی که باشگاه نساجی اعلام کرده بود بلیت دیدار برابر آلومینیوم رایگان است اما تماشاگران برای این بازی باید ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند. ماجرای بلیت رایگانی که پولی شد
در حالی که باشگاه نساجی اعلام کرده بود بلیت دیدار برابر آلومینیوم رایگان است اما تماشاگران برای این بازی باید ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد.
ترامپ: حتی اگر محکوم هم شوم از انتخابات ۲۰۲۴ انصراف نخواهم داد
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد. (ادامه)
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار رعایت نکات ایمنی، از آماده‌باش امدادگران و همچنین تخلیه روستایی در پایین سد کمندان در استان لرستان خبر داد. هنگام سیلاب به نواحی مرتفع پناه ببرید
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار رعایت نکات ایمنی، از آماده‌باش امدادگران و همچنین تخلیه روستایی در پایین سد کمندان در استان لرستان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 190 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.