.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد. استعفای محسن رضایی پذیرفته شد/سمت جدید او چیست؟
رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد.(ادامه)
ایسنا نوشت: مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است. سرمربی سابق رئال مادرید در یک‌قدمی استقلال
ایسنا نوشت: مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است. قیمت جدید کارخانه ای ۲۸ محصول ایران خودرو اعلام شد
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این کمیسیون و برخی اعضای جامعه پزشکی خواستار ایجاد تغییراتی در اجرای طرح پزشک خانواده هستند. احتمال ایجاد تغییرات در طرح پزشک خانواده
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این کمیسیون و برخی اعضای جامعه پزشکی خواستار ایجاد تغییراتی در اجرای طرح پزشک خانواده هستند.(ادامه)
شمال نیوز :  حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند .... عقب‌کشیدن ساعت یا عقب‌کشیدن کارمندان؟! + اظهارات یک کارمند بانک در مازندران
شمال نیوز : حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند ....(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: یکی از تغییرات اساسی صورت گرفته در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، افزایش فرصت دستگاه های نظارتی به خصوص شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدها بوده که کمک می کند تا حقی از فردی ضایع نشود. آخرین تغییرات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: یکی از تغییرات اساسی صورت گرفته در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، افزایش فرصت دستگاه های نظارتی به خصوص شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدها بوده که کمک می کند تا حقی از فردی ضایع نشود.(ادامه)
لهراسب رحمتی در آیینی با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی شد. قطار تغییرات فرمانداران به ایستگاه سیمرغ رسید/ رحمتی فرماندار سیمرغ شد
لهراسب رحمتی در آیینی با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی شد.(ادامه)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی  بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند. رهبری که تنها انقلاب پیروز در اسلام معاصر را رقم زد(يادداشت)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند.(ادامه)
ارتقاء جایگاه ایران در سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و موثرتر شدن نقش جمهوری اسلامی در سیاستگذاری، تصمیم سازی و تصمیم گیری این سازمان‌ها، حکایت دیگری از تغییر نظم جهان و عبور از وضع موجود است / چه اتفاقی درحال رخ دادن است؟....(خبر)
(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
وزیر کشور با اشاره به اینکه اوضاع مرزی کشور کاملا آرام است گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد. وحیدی: طالبان مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد
وزیر کشور با اشاره به اینکه اوضاع مرزی کشور کاملا آرام است گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد.(ادامه)
پس از تسویه حساب با سرمربی اسپانیایی، باشگاه نساجی با آداما نیان، مهاجم اهل مالی خود نیز خداحافظی کرد. خانه تکانی شدید در نساجی ادامه دارد
پس از تسویه حساب با سرمربی اسپانیایی، باشگاه نساجی با آداما نیان، مهاجم اهل مالی خود نیز خداحافظی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
۵ توصیه برای پاکسازی کبد
کبد تنها اندامی است که می‌تواند خود را بازسازی کند. اگر عفونت یا آسیب کبدی دارید، نگران نباشید؛ در صورت داشتن یک سبک زندگی سالم و مصرف غذاهای مناسب، کبد شما پاکسازی می شود و قادر است خود را درمان کند.(ادامه)
تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی به صورت نمادین با تکنیک کوب بافی در مازندران تولید می‌شوند تولید تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی با تکنیک کوب بافی
تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی به صورت نمادین با تکنیک کوب بافی در مازندران تولید می‌شوند(ادامه)
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه در حالی فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که اردوغان دور اول را با پیشتازی پنج درصدی از رقیب خود به پایان رساند؛ اما این پایان راه قلیچداراوغلو نیست. برنده دوئل بزرگ این ۲ سیاستمدار کیست؟
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه در حالی فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که اردوغان دور اول را با پیشتازی پنج درصدی از رقیب خود به پایان رساند؛ اما این پایان راه قلیچداراوغلو نیست.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آن‌ها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است اما بر اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال شود. پیشنهاد دولت برای تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی+ جزئیات
شمال نیوز : رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آن‌ها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است اما بر اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال شود.(ادامه)
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند. حمایت رسمی کردها و سبزها از قلیچداراوغلو از بیم پیروزی اردوغان
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.(ادامه)
بهترین راه برای کاهش کلسترول، از دیدگاه تغذیه‌ای، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است. روش‌های پایین آوردن کلسترول خون
بهترین راه برای کاهش کلسترول، از دیدگاه تغذیه‌ای، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
فشار خون علامتی ندارد و اگر افراد به انجام معاینات پزشکی نپردازند، حتی متوجه نخواهند شد که به این عارضه مبتلا هستند. کنترل فشارخون با چند روش ساده
فشار خون علامتی ندارد و اگر افراد به انجام معاینات پزشکی نپردازند، حتی متوجه نخواهند شد که به این عارضه مبتلا هستند.(ادامه)
وزن ژئوپلیتیک ما را در دنیا ذوب کردند. ما دارای قدرت در دنیا بودیم، یک سردار سلیمانیِ ما در دنیا موازنه برقرار می‌کرد. امروز یک آبی را که حقابه ماست از هیرمند، نمی‌توانیم از طالبان بگیریم. این ناکارآمدی است. ما امروز در ضعیف‌ترین پوزیشن قدرتی در دنیا قرار گرفته‌ایم. باید دوباره اعتماد مردم نسبت به نظام برقرار شود!/ از دولت رئیسی کارآمدی نمی‌بینم!/ در سطح بین‌الملل ناکارآمد و ناظر هستیم!/ با دستاوردهای سردار سلیمانی چه کردیم؟!
وزن ژئوپلیتیک ما را در دنیا ذوب کردند. ما دارای قدرت در دنیا بودیم، یک سردار سلیمانیِ ما در دنیا موازنه برقرار می‌کرد. امروز یک آبی را که حقابه ماست از هیرمند، نمی‌توانیم از طالبان بگیریم. این ناکارآمدی است. ما امروز در ضعیف‌ترین پوزیشن قدرتی در دنیا قرار گرفته‌ایم.(ادامه)
با ائتلافی که قرار است بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان متعادل شکل بگیرد، بار دیگر این شاخه سیاسی می‌تواند در بهارستان حضور داشته باشد. اکثریت جبهه اصلاحات در مسیر انتخابات/ قرار است ائتلافی بین اصلاح‌طلبان و طیف لاریجانی شکل بگیرد/ هدفگیری حداقل ۱۷۰ کرسی مجلس
با ائتلافی که قرار است بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان متعادل شکل بگیرد، بار دیگر این شاخه سیاسی می‌تواند در بهارستان حضور داشته باشد.(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 190 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.