.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک تحلیلگر رسانه معتقد است سطح تهاجمات روانی و شناختی دشمن، روند صعودی دارد و در چنین شرایطی با تغییر آرایش، باید رویکرد تهاجمی و کنش فعال گرفت. وضعیت در میدان جنگ‌روانی قرمز شده است
یک تحلیلگر رسانه معتقد است سطح تهاجمات روانی و شناختی دشمن، روند صعودی دارد و در چنین شرایطی با تغییر آرایش، باید رویکرد تهاجمی و کنش فعال گرفت.(ادامه)
افزایش تورم در بزرگترین شهر ترکیه، پس از افزایش مالیات
ترکیه ماه گذشته یک رشته افزایش مالیات را برای جبران کسری بودجه گسترده خود - که به دلیل اعطای هزینه‌های انتخاباتی و تلاش‌های بازسازی پس از زلزله‌های فوریه تشدید شد - اعمال کرد. این اقدامات شامل سه برابر شدن مالیات بر سوخت بود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط .... نامه مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران به دادستان مرکز استان؛/ در خواست تعقیب قضایی ۳ مسئول استانی
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط ....(ادامه)
دبیرکل سازمان ملل در خصوص گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری هشدار داد و گفت اثرات تغییرات اقلیمی کاملاً قابل مشاهده است. هشدار شدید گوترش: زمین به نقطه جوش رسیده است
دبیرکل سازمان ملل در خصوص گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری هشدار داد و گفت اثرات تغییرات اقلیمی کاملاً قابل مشاهده است.(ادامه)
احتمال خداحافظی مرتضوی مقدم از ریاست دیوان عالی کشور بالا گرفته و محتمل‌ترین گزینه برای ریاست این نهاد، دادستان کل کشور است. احتمال خداحافظی مرتضوی‌مقدم از دیوان عالی کشور/ دادستان کل کشور در یک قدمی ریاست دیوان عالی؟!
احتمال خداحافظی مرتضوی مقدم از ریاست دیوان عالی کشور بالا گرفته و محتمل‌ترین گزینه برای ریاست این نهاد، دادستان کل کشور است. (ادامه)
افرادی که به آب‌وهوای گرم عادت ندارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی خواهند بود. چه افرادی مستعد گرمازدگی هستند؟/ روش پیشگیری از گرمازدگی
افرادی که به آب‌وهوای گرم عادت ندارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی خواهند بود.(ادامه)
اینکه نهاد حوزه علمیه، امر تبلیغ را نه به‌عنوان یک ماموریت اصیل در درون خود، بلکه در جایگاه امری فرعی در بیرون از شاکله اصلی خویش تلقی می‌کند، الزاما به معنای کاسته شدن از آمار و کمیت مبلغان دینی نیست؛ بلکه مقصود این است که علاوه‌بر عدم‌تناسب بین کمیت‌های موجود و نیازهای امروزین جامعه، اولویت تبلیغ در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور(يادداشت)
اینکه نهاد حوزه علمیه، امر تبلیغ را نه به‌عنوان یک ماموریت اصیل در درون خود، بلکه در جایگاه امری فرعی در بیرون از شاکله اصلی خویش تلقی می‌کند، الزاما به معنای کاسته شدن از آمار و کمیت مبلغان دینی نیست؛ بلکه مقصود این است که علاوه‌بر عدم‌تناسب بین کمیت‌های موجود و نیازهای امروزین جامعه، (ادامه)
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد. «فوبینگ» چه‌طور ازدواج‌ها را به خطر می‌اندازد؟
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد.(ادامه)
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست. حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران دو حسینیه با یک کارکرد
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست.(ادامه)
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود. چرا برخی از افراد به خانواده همسر بی احترامی می‌کنند؟
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود.(ادامه)
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد. اتفاق وحشتناک برای حسن یزدانی | شوک به هواداران کشتی و حسن یزدانی
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد.(ادامه)
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد. حسن یزدانی سقوط کرد!
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد.(ادامه)
به تازگی گروهی از محققان دانشگاه اتاوای کانادا با مدل‌های کنونی درباره عمر جهان را زیرسؤال برده‌اند. ادعای جدید دانشمندان درباره عمر جهان
به تازگی گروهی از محققان دانشگاه اتاوای کانادا با مدل‌های کنونی درباره عمر جهان را زیرسؤال برده‌اند.(ادامه)
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت. دلیل برکناری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی فاش شد
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت.(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)


نتایج بررسی نشان داد که مصرف برخی از موادغذایی مهم می‌تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. این رژیم غذایی ناجی شماست
نتایج بررسی نشان داد که مصرف برخی از موادغذایی مهم می‌تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.(ادامه)
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است. میدان رزم در جنگ ترکیبی تمرکز بر تغییرات شناختی است
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است.(ادامه)
بیت‌کوین بار دیگر در مواجهه با داده‌های جدید شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای شکستن سطح مقاومت کلیدی خود تلاش کرد و پس از تقریبا شکستن مرز ۳۱ هزار دلار به نقطه شروع خود بازگشت. بیت‌کوین ناتوان شد
بیت‌کوین بار دیگر در مواجهه با داده‌های جدید شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای شکستن سطح مقاومت کلیدی خود تلاش کرد و پس از تقریبا شکستن مرز ۳۱ هزار دلار به نقطه شروع خود بازگشت.(ادامه)
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است. ۸ شغلی که شما را میلیاردر می‌کند!
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است.(ادامه)
نمی‌توانیم عمل یک یا چند نفر را به حساب کل مجلس بگذاریم/ در قضیه حجاب نباید مردم را مقابل هم قرار دهیم / مجلس یازدهم برخلاف منافع مافیای دلالی در کشور قانون مالیات بر سوداگری را با شجاعت تصویب کرد و مالیات‌های سنگین و مضاعفی بر دلالی‌ها گذاشته شد....(خبر)
(ادامه)
رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد. رئیس پلیس تل‌آویو استعفا داد
رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد.(ادامه)
امیر آشتیانی گفت: قوانین سربازی به زودی بر اساس قائده جدیدی که قصد ساماندهی آن را داریم با تغییراتی مواجه خواهد شد. توضیح وزیر دفاع درباره تغییر قانون سربازی
امیر آشتیانی گفت: قوانین سربازی به زودی بر اساس قائده جدیدی که قصد ساماندهی آن را داریم با تغییراتی مواجه خواهد شد.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست. مجمع تشخیص مصلحت «تناسبی شدن انتخابات» را مغایر با سیاست‌های کلی دانست
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.(ادامه)

آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد. ۶ راه پیشگیری از آلزایمر را بدانیم
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد.(ادامه)
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از این بیماری پیشگیری کرد. پیشگیری از آلزایمر با چند روش
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از این بیماری پیشگیری کرد.(ادامه)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند. هوش مصنوعی و آینده روابط بین‌الملل(يادداشت)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند . گردن کشی هنجارشکنان برای گردن شکنی از مجریان قانون
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند .(ادامه)
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت. این نوع ورزش‌ها خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهند
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 190 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.