.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انفجار شیراز حامل چه پیامی بود؟
احمد رزینی(ادامه)
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ... قبوض گاز مشترکان 3 استان کشور تعدیل می شود
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ...(ادامه)
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود. خداحافظی احمدی نژاد با چهار وزیر دیگر
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود.(ادامه)
افزايش 50 درصدي قیمت جهاني برنج
(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
مازنی های آماده خلق حماسه ای پرشور
(ادامه)
متن كامل گزارش البرادعي درباره ايران
(ادامه)
پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و الكترونيك مازندران با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصی با دولتی، ارتقاء فرهنگ فناوری اطلاعات در سطح عمومی و تخصصی و تعیین جایگاه ارزشمند واحدهای انفورماتیک استان .. اختتاميه پنجمین نمایشگاه رایانه و الکترونیک مازندران
پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و الكترونيك مازندران با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصی با دولتی، ارتقاء فرهنگ فناوری اطلاعات در سطح عمومی و تخصصی و تعیین جایگاه ارزشمند واحدهای انفورماتیک استان ..(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
تحليلي بر روند مهاجرپذيري استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
خبرهای انصراف نامزدهای جبهه متحد
(ادامه)
لیست اصولگرایان قطعی شد + اسامی کاندیداها
(ادامه)
کارشناسان بر این باورند وزیر نفت مصمم است با توجه به انتقاداتی که در حوزه صادرات گاز وجود دارد با گماردن فردی چون کردان اصلاحاتی را در مذاکرات و انعقاد قراردادهای گازی به اجرا درآورد. تغییرات گازی در مدیریت های وزارت نفت
کارشناسان بر این باورند وزیر نفت مصمم است با توجه به انتقاداتی که در حوزه صادرات گاز وجود دارد با گماردن فردی چون کردان اصلاحاتی را در مذاکرات و انعقاد قراردادهای گازی به اجرا درآورد.(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
واقعیت اینست که شاید تغییر تعدادی از نیروها در صدا و سیمای مرکز مازندران با استقبال روبرو شد ولی برکناری معاون فعال و برتر صدای مرکز مازندران ، عزل و نصب نیروها در صدا و سیمای مازندران را زیر سئوال خواهد برد معاونت برتر صدا و اقدام عجیب آقای مدیر کل
واقعیت اینست که شاید تغییر تعدادی از نیروها در صدا و سیمای مرکز مازندران با استقبال روبرو شد ولی برکناری معاون فعال و برتر صدای مرکز مازندران ، عزل و نصب نیروها در صدا و سیمای مازندران را زیر سئوال خواهد برد(ادامه)
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ... وقتی حسینی میرود !!!؟؟
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ...(ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و  بر خلاف ... نمره مثبت برای استاندار گیلان
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و بر خلاف ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ... خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...(ادامه)
از تو یک جو انصاف نخواهم
اینجانب مطالب سایت هارا جسته گریخته مطالعه میکنم و تقریبا از قشر اهل مطالعه هستم ، ولی مثل بعضی ها قلم خوبی ندارم ! از کنار همه مطالب عنوان شده در سایت هاوروزنامه ها به سادگی عبور میکنم و یا اینکه با کمی تاسف ورق ...(ادامه)
در حالیکه مردم و بسیاری از مدیران و مسئولین استان شب یلدا را در کنار خانواده ، بستگان ،هندوانه و فال حافظ سپری میکنند. قرار است صبح فردا (پنجشنبه) مدیرکل اسبق چندین ساله اطلاعات استان  مازندران ،نامزد پر هیاهوی ... نیاز دانشگاه آزاد با آمدن " نیاز " تامین میشود
در حالیکه مردم و بسیاری از مدیران و مسئولین استان شب یلدا را در کنار خانواده ، بستگان ،هندوانه و فال حافظ سپری میکنند. قرار است صبح فردا (پنجشنبه) مدیرکل اسبق چندین ساله اطلاعات استان مازندران ،نامزد پر هیاهوی ...(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.