.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باراک حسین اوباما در یک نگاه
(ادامه)
توصیه‌های رئیس‌جمهور به استانداران
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
اگر همین دولت بماند، احتمال عمل به برنامه پنجم زیاد است
هزینه های دولت بسیار بالا رفته است. در حال حاضر آموزش و پرورش با هشت هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است. وزارت نیرو بالای سه هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد و جمع کل کسری های دولت بیش از 20 هزار میلیارد تومان است. و همه اینها در حالی است که دولت در اوج درآمدهای نفتی بوده است. این نکات بیانگر آن است که دولت باید هر چه سریعتر حجم خود را کاهش دهد وگرنه در سالهای آینده این اصلاحات با هزینه به مراتب بیشتری انجام خواهد گرفت.(ادامه)
تولد گوساله هفت پا در شهرستان کلاله
(ادامه)
فائزه هاشمي: کروبي مي‏ماند، خاتمي نمي‏آيد
(ادامه)
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که وجه تمایز چهارمین سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سفرهای گذشته چه بوده است و دستاوردهای آن چیست گفت... مشروح سخنان کامل رئیس جمهور با مردم
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که وجه تمایز چهارمین سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سفرهای گذشته چه بوده است و دستاوردهای آن چیست گفت...(ادامه)
فرمانده ناجا:سرپرستی وزارت کشور را نمی‌پذیرم
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 48 ساعت آینده
(ادامه)
مهندس بهزاد پورمحمد طوفان اخیر در مازندران و نکات قابل توجه(ديدگاه)
مهندس بهزاد پورمحمد(ادامه)
انتقاد لاریجانی از تغییرات مدیران در کشور
(ادامه)
در پی انتصاب مهندس سید محمد کریمی بعنوان استاندار مازندران و حضور چند ماهه ایشان در استان و بعد از ارزیابی های انجام شده ، بزودی 7 تن از فرمانداران شهرهای مازندران تغییر خواهند یافت. بر اساس این گزارش این تغییرات در حوزه فرمانداران شهرهای ...
تغییر قریب الوقوع 7 فرماندار در مازندران
در پی انتصاب مهندس سید محمد کریمی بعنوان استاندار مازندران و حضور چند ماهه ایشان در استان و بعد از ارزیابی های انجام شده ، بزودی 7 تن از فرمانداران شهرهای مازندران تغییر خواهند یافت. بر اساس این گزارش این تغییرات در حوزه فرمانداران شهرهای ... (ادامه)
42 تغییر و جابه جایی استانداران در دولت نهم
(ادامه)
محسن رضایی آمریكا مصمم بود به ایران حمله كند(يادداشت)
محسن رضایی(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر مرز بین نقد و تخریب (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
خداحافظی معاون رییس جمهور با کابینه بعلت بیماری
(ادامه)
احمد ابراهیمی آسیب شناسی موسسات و شرکتهای مستقر در پارکها علم و فناوری ایران(يادداشت)
احمد ابراهیمی(ادامه)
رييس دانشگاه آستاراخان:آلودگي خزر از رودخانه ولگا شديدتراست
(ادامه)
در حالیکه مهندس کریمی استاندار جدید مازندران روز پنجشبه در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها صراحتا اعلام کرد که تغییراتی در سطح استانداری و استان صورت نمی گیرد، شنيده ها حکایت از تغييرات نسبتاً گسترده اي در ميان مديران استانداری خبر مي دهند. که در اولین مرحله معاون عمرانی و ... بادها خبر از تغيير فصل مي دهند !!
در حالیکه مهندس کریمی استاندار جدید مازندران روز پنجشبه در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها صراحتا اعلام کرد که تغییراتی در سطح استانداری و استان صورت نمی گیرد، شنيده ها حکایت از تغييرات نسبتاً گسترده اي در ميان مديران استانداری خبر مي دهند. که در اولین مرحله معاون عمرانی و ...(ادامه)
با عشق و علاقه به مازندران آمده ام و با تمام توان قصد خدمت به این استان را دارم و دوست دارم به تغییرات مدیریتی ... استاندار مازندران و تغيير مديران
با عشق و علاقه به مازندران آمده ام و با تمام توان قصد خدمت به این استان را دارم و دوست دارم به تغییرات مدیریتی ...(ادامه)
احتمال برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی به دلیل ناکامی‌های اخیر
(ادامه)
دلایل اصلی افزایش قیمت دلار در بازار
(ادامه)
رسانه های مازندران خوش آمدگوی خوب براي استاندار نبودند
هفته آینده در آیین ویژه روز خبرنگار، قصد دارم در جمع صمیمی اهالی رسانه و خبرنگاران استان نخستین دیدار خود را با رسانه ها در استان داشته باشم. (ادامه)
مسافر مقتدر مازندراني ساختمان خیابان فاطمی
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد...(ادامه)
شرط کردان برای تغییر ندادن استانداران
(ادامه)
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد... رای بالا و چشمگیر نمایندگان مجلس به کردان
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد...(ادامه)
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد... خبر شمال نيوز محقق شد/اولين وزير مازني در كابينه
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد...(ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
شرط های موتلفه برای احمدی نژاد
(ادامه)
استاندار مازندران : تغییرات در استانداری تا حدودی منطقی بوده است
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.