.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سکه ارزان و دلار گران شد+جدول قیمتهـا
(ادامه)
واکنش نوبخت به خبر تغییر وزیر کشور
سخنگوی دولت درباره تصمیمات دولت برای سامان‌دهی یارانه اقشار پردرآمد گفت: یارانه ایرانیان خارج از کشور قطع شد.(ادامه)
استان مجازی با همکاری شورای عالی فضای مجازی
(ادامه)
درخواست مجدد آمریکا برای ضبط دامنه‌ ir.
(ادامه)
عکس/تصادف خودروی همراهان وزیربهداشت
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: فرمانداران مازندران برای ارائه خدمات مناسب به مردم قبل از اذان صبح در محل خدمت حاضر شوند. ساعت کار جدید فرمانداران سراسر استان
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: فرمانداران مازندران برای ارائه خدمات مناسب به مردم قبل از اذان صبح در محل خدمت حاضر شوند.(ادامه)
عکس فرحناز پهلوی آخرین فرزند محمدرضا پهلوی
فرحناز پهلوی ۲۲ اسفند ۱۳۴۱ زاده شد. او سومین فرزند محمدرضا پهلوی آخرین پادشاه ایران و دومین فرزند فرح دیبا و همچنین دومین دختر محمدرضا پهلوی است.(ادامه)
شمال نیوز : علیپور در پاسخ به سوال خبرنگار شمال نیوز در خصوص فرجام بازنشستگان شرکت فولاد گفت: با انتقال صندوق بازنستگان کشوری به وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی مدت دیرکرد در پرداخت حقوق بازنشستگان از 3ماه به یک ماه رسیده و در حال حاضر نیز با رایزنی از دولت قول گرفتیم تا این مشکلات رفع شود. مجمع نمایندگان به دنبال تغییر استاندار نیست
شمال نیوز : علیپور در پاسخ به سوال خبرنگار شمال نیوز در خصوص فرجام بازنشستگان شرکت فولاد گفت: با انتقال صندوق بازنستگان کشوری به وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی مدت دیرکرد در پرداخت حقوق بازنشستگان از 3ماه به یک ماه رسیده و در حال حاضر نیز با رایزنی از دولت قول گرفتیم تا این مشکلات رفع شود.(ادامه)
نحوه خوش آمدگویی ظریف به بانوان عراقی /عکس
دیدار سلیم عبدالله الجبوری رئیس مجلس عراق و هیئت همراه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران(ادامه)
امکان تمدید زمان ثبت‌نام ارشد دانشگاه‌آزاد
(ادامه)
نوباوه: اصولگرایان،احمدی نژاد را قبول ندارند
(ادامه)
کشف اختلاس میلیاردی در استان گلستان
دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به پرونده اختلاس 150 میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های استان گلستان، از محکومیت متهم این پرونده خبر داد.(ادامه)
فرزند هاشمی در راهپیمایی اربعین کربلا
ياسر هاشمي آخرين فرزند آیت الله هاشمي(ادامه)
پورمحمدی: پرونده کرسنت سیاسی نیست
وزیر دادگستری گفت: پرونده کرسنت سیاسی نیست، بلکه فنی و تکنیکی است که باید مسئولان تلاش کنند تا گیرهای آن را بر طرف کنند.(ادامه)
 رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گزارشات حسینی بای را تاثیرگذار دانست و افزود : شما به صورت هنرمندانه و با انرژي جذابي گزارش تهيه مي كنيد و اين بسيار ارزشمند وماندگار است،... تمجيد حداد عادل از خبرنگار مشهور و شمالی صداوسيما
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گزارشات حسینی بای را تاثیرگذار دانست و افزود : شما به صورت هنرمندانه و با انرژي جذابي گزارش تهيه مي كنيد و اين بسيار ارزشمند وماندگار است،...(ادامه)
تصادف خودروی همراهان وزیربهداشت/تصاویر
(ادامه)
کدام بازیگرها روحانی شدند؟/تصاویر
همه بازیگران در دوران فعالیت خود در نقش‌ها و گریم‌های مختلفی ظاهر می‌شوند اما نقش آفرینی بازیگران در قالب فردی روحانی همواره برای مخاطبان سینما و تلویزیون جذاب بوده‌است.(ادامه)
عکس بازیگر زن ایرانی روی سینی!
بهنوش بختیاری عکس جالبی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد از چهره وی در تولید سینی استفاده شده است! (ادامه)
اعلام آخرین فرصت ثبت نام کنکور دکتری
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین ملت برای ثبت نام در آزمون دکتری سال 94 گفت: داوطلبان تنها تا ساعت 24 امشب فرصت دارند که در این آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
تنظیمات لازم برای استفاده از «4G»
مدتی از ورود نسل چهار ارتباطی به کشور می‌گذرد و با توجه به فاصله نزدیکی که میان ارائه عمومی 3G و 4G وجود دارد همچنان سئوالات متعددی برای مشترکان تلفن همراه در این زمینه وجود دارد.(ادامه)
خلیلی تصریح نمود در این راستا و بر اساس نامه معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و رییس ستاد انتخاب تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، استان مازندران با اختصاص 8 نفر از تولیدکنندگان برتر به خود در بین استان های سراسر کشور به عنوان استان برتر بخش کشاورزی کشور انتخاب و معرفی شد.
8 نمونه ملی ؛ سهم کشاورزی مازندران
خلیلی تصریح نمود در این راستا و بر اساس نامه معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و رییس ستاد انتخاب تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، استان مازندران با اختصاص 8 نفر از تولیدکنندگان برتر به خود در بین استان های سراسر کشور به عنوان استان برتر بخش کشاورزی کشور انتخاب و معرفی شد. (ادامه)
جدول قیمت خودروهای وارداتی
اعلام قیمت خودروهای وارداتی در بازار. تکناز: رکود بازار خودرو در حدی است که حتی افزایش نرخ ارز نیز نتوانسته باعث افزایش قیمت خودروهای وارداتی شود. (ادامه)
دلیل علمی علاقه آواز خواندن در حمام!
(ادامه)
مردی برای اینکه به همسرش ثابت کند رابطه اش با زنی دیگرقطع شده او راکشت وگوشهایش را برای همسرش برد
(ادامه)
ارتباط عجیب بین فشار خون و دیابت
بیماری‌های فشار خون و دیابت از مهم ترین عامل سکته به شمار می‌آید. (ادامه)
کجا و چگونه سرمایه گذاری کنیم؟
مفهوم سرمایه همواره با خطرپذیری همراه و همسو بوده است. از این رو با توسل به آنالیزهای علمی و تجربیات موجود، تلاش می شود تا میزان خطر پذیری به کمترین حد ممکن برسد. (ادامه)
تخریب 8 سازه غیر مجاز در زمینهای کشاورزی جویبار
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار گفت: امروز 8 مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی تخریب و زمین آن به کاربری کشاورزی برمی‌گردد. (ادامه)
انتقادجهانگیری ازرسانه ای شدن اسناد سری
(ادامه)
نامه 3 نماینده به روحانی درباره نوسانات ارز
احمد توکلی، غلامرضا مصباحی مقدم، الیاس نادران سه عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس در نامه ای به رییس جمهور نسبت به نوسانات صعودی قیمت ارز نکاتی را عنوان کردند. (ادامه)
کلاهبرداری عجیب 3 میلیاردی با استخاره تلفنی
این شخص که استخاره های وی نیز مورد استقبال برخی از مردم شهر قم نیز قرار گرفته بود به سبب مسائل اخلاقی بازداشت شده است. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.