.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو
در پیش فروش عادی یک و دو ودیعه ای، محصولاتی همچون خانواده پژو ۲۰۶ ، پژو ۴۰۵ ، سمند، پژو پارس و رانا با تنوع رنگ بالا، تنوع در مبلغ ودیعه و موعد تحویل های فروردین ۹۴ به بعد عرضه خواهند شد. (ادامه)
چرا باید خانم ها هر روز 21 عدد مویز بخورند؟
(ادامه)
عکس/ "بقیع" در گذشته نه چندان دور
بقیع مدفن ۴ امام مظلوم شیعه (امام حسن بن علی المجتبی، علی بن الحسین السجاد، محمد بن علی الباقر و جعفر بن محمد الصادق علیهم السلام) است. همچنین قبر چند تن از همسران پیامبر و نیز عباس عموی پیامبر و فاطمه بنت اسد (مادر حضرت علی بن ابی‌طالب)،‌ ام البنین (مادر حضرت ابوالفضل العباس) و برخی دیگر از بزرگان اسلام در بقیع قرار دارد. (ادامه)
حدیث روز/ فلسفه صلح با معاویه در کلام امام حسن(ع)
چون حسن بن على علیه‌السلام نيزه خورد و مردم اختلاف كردند و كار ظاهر را به معاويه واگذاشت شيعه بر او چنين سلام كردند: "سلام بر تو اى خوار کننده مؤمنان". (ادامه)
عکس/ سنگ قبر مرتضی پاشایی
تصویری از سنگ قبر مرتضی پاشایی در آستانه چهلمین روز درگذشت وی را مشاهده می کنید.(ادامه)
تصاویر/ اربعین در عربستان
تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در عربستان امسال با توجه به حادثه «الاحساء» در روز عاشورا بسیار بیشتر از سال‌های گذشته بوده است.هزاران نفر از شیعیان شرق عربستان در شهرهای قطیف و العوامیه در مراسم اربعین حسینی شرکت و شعار وفاداری به شیوه حسینی(ع) و دوستی اهل‌بیت عصمت و طهارت سر دادن(ادامه)
چرا امام حسن(ع) با دختر دشمن خود ازدواج کرد؟
(ادامه)
رحلت پیامبر اکرم؛ وفات یا شهادت؟!(يادداشت)
(ادامه)
عیادت مداح مشهور از اکبر عبدی + عکس
حاج سیدمجید بنی‌فاطمه، مداح اهل بیت (ع) با حضور در بیمارستان محل بستری اکبر عبدی، از این بازیگر پیشکسوت عیادت کرد. (ادامه)
داعشی‌هایی که قصد عملیات در اربعین داشتند/ عکس
تروریستهای تکفیری بازداشت شده که قصد عملیات تروریستی علیه زائران عزادار اربعین حسینی را داشتند. (ادامه)
نماینده مجلس: سال آینده از اضافه‌کاری کارمندان خبری نیست
(ادامه)
میز ویتنام در مازندران ایجاد شود
(ادامه)
شمال نیوز: نگوین هونگ تاچ عصر شنبه در دیدار با استاندار مازندران بر شباهت های كشور ویتنام و استان مازندران تاكید كرد و یاد آور شد: قرار گرفتن در نوار ساحلی و فعالیت های كشاورزی بر شباهت های این دو منطقه می افزاید و پس از نیم ساعت از ورود به مازندران احساس كردم در خانه ی خود هستم. مازندران خانه من است
شمال نیوز: نگوین هونگ تاچ عصر شنبه در دیدار با استاندار مازندران بر شباهت های كشور ویتنام و استان مازندران تاكید كرد و یاد آور شد: قرار گرفتن در نوار ساحلی و فعالیت های كشاورزی بر شباهت های این دو منطقه می افزاید و پس از نیم ساعت از ورود به مازندران احساس كردم در خانه ی خود هستم.(ادامه)
نماینده سازمان های مردم هادساری تعیین شد
(ادامه)
هشت نفر در گیلان بر اثر گازگرفتگی جان باختند
(ادامه)
شمال نیوز: کاظمی تا زمان تایید وزارت کشور عضو شورا باقی می‌ماند و در صورت تایید، «منوچهر جمالی» عضو علی‌البدل به عنوان عضو جدید شورای شهر رشت وارد عمارت شورا می‌شود.



مسعود کاظمی سکاندار شهر باران شد / نامزدها در جلسه شورا چه گفتند؟ + تعداد آرا کاندیداها
شمال نیوز: کاظمی تا زمان تایید وزارت کشور عضو شورا باقی می‌ماند و در صورت تایید، «منوچهر جمالی» عضو علی‌البدل به عنوان عضو جدید شورای شهر رشت وارد عمارت شورا می‌شود. (ادامه)
نظارت بر بازار نوشهر شديدتر شود
(ادامه)
وزیر راه به مازندران سفر می‌کند‌
(ادامه)
بارش برف در محور هراز
(ادامه)
احمدی نژاد: بحث مشایی یک مسئله فرعی و بی اهمیت است
بنده به تعهدات و عهد و پیمان خود با مردم پایبند هستم و هر زمان احساس کنم نظام و حریم رهبری مورد تعرض قرار گرفته است با قدرت در صحنه حاضر خواهم شد.(ادامه)
واکنش ها به استانی شدن انتخابات مجلس
طرح استانی شدن انتخابات مجلس که به تازگی فوریت آن به تصویب نمایندگان مجلس رسید طیفی از نظرات و واکنش ها را در پی داشته است؛ برخی آن را ضامن پررنگ شدن نگاه ملی در مجلس و بالارفتن تراز کفایت نمایندگان می دانند و در مقابل نیز عده یی نتیجه ی استانی شدن انتخابات را کاهش سطح مشارکت سیاسی مردم و بی توجهی به مناطق کمتر توسعه یافته و کوچک ارزیابی می کنند.(ادامه)
انتقاد صریح وزیر از حسین رضازاده
وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باید انصاف داشته باشد و بین شورای شهر و فدراسیون یکی را انتخاب کند.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
نجات 200 زائر پیاده امام رضا(ع) از مرگ
(ادامه)
بازار خودرو نیمه تعطیل شد
با توجه به تعطیلی دو روزه در هفته جاری بازار آزاد خودرو نیمه تعطیل شده است.(ادامه)
محدودیت ترافیکی جاده‌ های کشور تا 5 دی‌
مرکز کنترل ترافیکی پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.(ادامه)
جدول قیمت سکه و ارز روز شنبه منتشر شد
(ادامه)
سونی رو در روی اوباما
مدیر عامل شرکت سونی به انتقادهای تند اوباما پاسخ داد.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام غیوری
(ادامه)
قلب اینترنت هک شد
سازمان آیکان اخیراً قربانی نقض امنیتی با حمله فیشینگ شده و کارکنان داخلی سازمان با کلیک روی ایمیل ناشناس و فریب آمیز راه ورود هکرها را بازکرده و دسترسی به بانک اطلاعات در بخش DNS لو رفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.