.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
معاون جعلی دادستان نظامی تهران دستگیر شد
سازمان قضایی نیروهای مسلح از دستگیری فردی که تحت عنوان بازپرس و معاون دادستان نظامی تهران، اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد کرده بود، خبر داد. (ادامه)
اسامی جان باختگان تصادف زائران ایرانی در عراق
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «در طول سه سال 7.5 میلیارد به من پول دادند اما بالای 60 میلیارد خرج کردم. بعد از من 4 تا مدیرعامل آمده، کدام‌شان در یک فصل کمتر از 30 میلیارد تومان خرج کرده‌اند؟» افشاگری‌های عجیب رویانیان بعد از مدت‌ها سکوت رسانه‌ای
شمال نیوز: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «در طول سه سال 7.5 میلیارد به من پول دادند اما بالای 60 میلیارد خرج کردم. بعد از من 4 تا مدیرعامل آمده، کدام‌شان در یک فصل کمتر از 30 میلیارد تومان خرج کرده‌اند؟»(ادامه)
عکس/ جاده جالوس سال 1320
(ادامه)
دیدار رئیس‌جمهور با خانواده آیت‌الله مهدوی‌کنی
روحانی ضمن بیان ویژگی‌های فردی آن مرحوم و تعلق خاطری که به عنوان یک پدر معنوی نسبت به ایشان وجود داشت، افزود: آیت الله مهدوی کنی همواره متخلق و خوشرو بودند و به دلیل همین سلوک شخصی علاوه بر خانواده، جامعه نیز مجذوب ایشان می‌شدند. رییس جمهوری، شخصیت والا و جامع آیت الله مهدوی کنی را به عنوان عالمی فرهیخته و هدایتگری سلیم النفس ستود و فقدان آن مرحوم را خسارتی بزرگ ارزیابی کرد. (ادامه)
این روزها دیگر ماه عسل دولت یازدهم و اعضای کابینه نیز به پایان رسیده و روزهای سخت روحانی چه در داخل دولت و چه در مواجهه با منتقدان خارج از دولت فرارسیده است. حالا باید منتظر ماند و دید که رئیس دولت امید، چه تدبیری برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلافات درون جناحی در بین وزرا و مسئولان دولت یازدهم می اندیشد.
کار سخت روحانی برای مدیریت وزرای دولت(خبر)
این روزها دیگر ماه عسل دولت یازدهم و اعضای کابینه نیز به پایان رسیده و روزهای سخت روحانی چه در داخل دولت و چه در مواجهه با منتقدان خارج از دولت فرارسیده است. حالا باید منتظر ماند و دید که رئیس دولت امید، چه تدبیری برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلافات درون جناحی در بین وزرا و مسئولان دولت یازدهم می اندیشد. (ادامه)
ثروتمندترین دختر ایرانی +عکس
این فرد ثریا دارابی که اکنون ۲۹ ساله است در دنیای اینترنت چهره‌ای شناخته شده به حساب می‌آید. (ادامه)
عکس باورنکردنی مرد 256 ساله با 23 زن
(ادامه)
سکه میلیونی شد
قیمت سکه تمام بهار آزادی که از دیروز روند صعودی گرفت، امروز از مرز یک میلیون تومان گذشت. (ادامه)
سمت جدید نجفی در وزارت علوم
وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مورد تعیین تکلیف معاونان استعفا داده این وزارتخانه گفت: با استعفای معاونانی که اصرار دارند و لازم باشد موافقت می کنیم.(ادامه)
تقاضای پدرمرتضی پاشایی ازسارق موبایل پسرش
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران، از شناسایی دو چاه بزرگ نفتی در مازندران خبر داده شد که هیدروکربن این دو چاه نفتی به مراتب بیشتر از دیگر مراکز کشور بوده و از امروز می‌توان این نفت را استخراج کرد؛ اما بر اساس اعلام مسئولان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تاکنون هیچ ... استاندار: کشف 2 چاه بزرگ نفتی در مازندران/ مدیرعامل نفت خزر: هیچ میدان نفتی درمازندران کشف نشده!
شمال نیوز: استاندار مازندران، از شناسایی دو چاه بزرگ نفتی در مازندران خبر داده شد که هیدروکربن این دو چاه نفتی به مراتب بیشتر از دیگر مراکز کشور بوده و از امروز می‌توان این نفت را استخراج کرد؛ اما بر اساس اعلام مسئولان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تاکنون هیچ ...(ادامه)
شمال نیوز: معاونین، مشاورین و وزرا از جناحی که تازه دولت را تحویل گرفته است باید بر سر کار بیایند اما پایین تر از مشاورین و معاونین که کارشناسان هستند نباید دستخوش تغییر شوند ولی می بینیم که جناح «الف» وقتی بر سر کار می آید تا فراش مدرسه را عوض می کند و وقتی «ب »نیز می آید می گوید آنها زدند ما هم می زنیم.
نه قاعده بازی را بلدیم و نه ابزار دموکراسی را داریم
شمال نیوز: معاونین، مشاورین و وزرا از جناحی که تازه دولت را تحویل گرفته است باید بر سر کار بیایند اما پایین تر از مشاورین و معاونین که کارشناسان هستند نباید دستخوش تغییر شوند ولی می بینیم که جناح «الف» وقتی بر سر کار می آید تا فراش مدرسه را عوض می کند و وقتی «ب »نیز می آید می گوید آنها زدند ما هم می زنیم. (ادامه)
وام ‌80 میلیونی مسکن روی‌ میز روحانی
انبوه‌سازان بسته‌ پیشنهادی جدیدی به نهاد ریاست جمهوری ارائه کردند که در آن راه‌اندازی لیزینگ مسکن و ارائه تسهیلات تا سقف 80 درصد با نرخ سود توافقی بین خریدار و فروشنده پیشنهاد شده است. (ادامه)
نامه‌جمعی ازدانشجویان‌بورسیه به وزیرعلوم
جمعی از دانشجویان بورسیه طی نامه‌ای به وزیر علوم با بیان اینکه سازمان امور دانشجویان به ابزار تسویه‌حساب سیاسی تبدیل شده است، خواستار تشکیل کمیته‌ای منتخب با حضور نمایندگان مجلس برای بررسی عادلانه موضوع بورسیه‌ها شدند. (ادامه)
تصادف خودروی حامل زائران ایرانی در مرز عراق/ 10 کشته و مجروح
(ادامه)
دانشگاه احمدی‌نژاد شروع به کار کرد!
(ادامه)
پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام وارد ساری شد
(ادامه)
چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی مازندران
(ادامه)
آمار مرگ ایرانیان بر اثر مصرف مواد
(ادامه)
حضور پر حاشیه شریعتمداری در دانشگاه تهران
(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار عباس آباد گفت : بنياد مسكن انقلاب اسلامي مازندران حضور پررنگ و موثري در ساماندهي بحران برف غرب مازندران داشت كه باتوجه به ارائه خدمات وتسهيلات ونظارت درامربازسازي مناطق خسارت ديده تاكنون موردي مبني برمشكل درخصوص بحران برف به اين دستگاه مراجعه نگرديد. حضور موثر بنياد مسكن مازندران در ساماندهي بحران برف در غرب استان
شمال نیوز : فرماندار عباس آباد گفت : بنياد مسكن انقلاب اسلامي مازندران حضور پررنگ و موثري در ساماندهي بحران برف غرب مازندران داشت كه باتوجه به ارائه خدمات وتسهيلات ونظارت درامربازسازي مناطق خسارت ديده تاكنون موردي مبني برمشكل درخصوص بحران برف به اين دستگاه مراجعه نگرديد.(ادامه)
استفتاء درباره شنیدن آهنگ‌ های مجوزدار
آیت‌الله علوی‌گرگانی در پاسخ به استفتایی نظر خود را درباره حکم گوش دادن به آهنگ‌هایی که مجوز دارند، اعلام کرد.(ادامه)
بالغ بر 50 بازیکن متخلف شناخته شدند
(ادامه)
رونمایی ازاسکناس جدید۲۰هزار ریالی+عکس
رونمایی از اسکناس ۲۰ هزار ریالی و بازدید از سامانه جدید بانکداری الکترونیکی با حضور رئیس‌جمهور و رئیس کل بانک مرکزی روز دوشنبه در ساختمان بانک مرکزی انجام شد.(ادامه)
روحانی:به مذاکره کنندگان100درصداعتماددارم
رییس جمهور تصریح کرد: به حول و قوه الهی تحریم‌ها را از پیش پای مردم برمی‌داریم، البته ممکن است عده‌ای خوششان نیاید، آنها تعداد کمی را تشکیل می‌دهد چون می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این که آب صاف شود ناراحتند.(ادامه)
کشف 5کیلوگرم تریاک دربابل
(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار ‌دوشنبه/جدول
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز ‌دوشنبه منتشر شد.(ادامه)
تصادف تریلر با خودروی زائران ایرانی درعراق
(ادامه)
عکس/‌سلفی‌ناصرالدین‌شاه‌با‌همسرانش
دقت بیشتری که به تصاویر قدیمی می‌شود این موضوع را بیان می‌دارد که شیوه‌ی عکاسی سلفی پیش تر از این‌ها صورت گرفته‌است!(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.