.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شیخ حسین انصاریان گفت: «با چهار هزار زن بدکاره مصاحبه کرده‌ام و با آنان روبرو شده‌ام. البته این کار را اغلب بدون لباس روحانیت انجام داده‌ام، از ترس اینکه اگر مرا ببینند، آبروی کل روحانیت می‌رود. چهار هزار زن بدکاره توبه کرده‌اند. خیلی‌هایشان را خودم شوهر دادم.»
خیلی از زنان بدکاره را خودم شوهر دادم
شیخ حسین انصاریان گفت: «با چهار هزار زن بدکاره مصاحبه کرده‌ام و با آنان روبرو شده‌ام. البته این کار را اغلب بدون لباس روحانیت انجام داده‌ام، از ترس اینکه اگر مرا ببینند، آبروی کل روحانیت می‌رود. چهار هزار زن بدکاره توبه کرده‌اند. خیلی‌هایشان را خودم شوهر دادم.» (ادامه)
در حال حاضر 15 درصد جمعیت کشور مسلمان هستند که 2 درصد آنان شیعه بوده و از کابینه 24 نفری دولت 2 وزیر اقتصاد و وزیر کشورهای آفریقایی مسلمان میباشند. جماعت اسلامی در کشور فقط دارای 8 پزشک عمومی است، هیچ متخصصی ندارند و ... یک پزشک مازنی ، ناجی بیماران آفریقایی شد +تصاویر
در حال حاضر 15 درصد جمعیت کشور مسلمان هستند که 2 درصد آنان شیعه بوده و از کابینه 24 نفری دولت 2 وزیر اقتصاد و وزیر کشورهای آفریقایی مسلمان میباشند. جماعت اسلامی در کشور فقط دارای 8 پزشک عمومی است، هیچ متخصصی ندارند و ...(ادامه)

مرغداری کابوس شالیزارهای پر حاصل مازندران(يادداشت)
(ادامه)
گلایه جهانگیری از رسانه ای شدن اسناد طبقه بندی شده کشور
(ادامه)
ساعت 100 میلیون تومانی اپل/عکس
ساعت هوشمند اپل هنوز نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت 30150 دلار ساخته‌اند. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
عامل گروگان‌گیری در سیدنی دقیقا کیست؟
در حالی که رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند تا با بزرگنمایی ماجرای گروگان‌گیری در سیدنی چهره بین‌المللی ایران را خراب کنند اطلاعات تازه‌ای از مظنون ایرانی‌الاصل این ماجرا بدست آمده است. (ادامه)
محسن مسلمان در نفت تهران !
رابطه خوب منصوريان با مسلمان باعث شده تا نفتي‌ها هم با باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کنند و خواستار جذب هافبک ذوب‌آهن شوند. منصوريان به قنبرزاده اعلام کرده که با توجه به حضور تيمش در ليگ قهرمانان آسيا به مسلمان نياز دارد. (ادامه)
بیماران گیلان بلاتکلیف شده‌اند!
(ادامه)
سه وعده جدید اقتصادی دولت در سال ۹۴
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت به دنبال توزیع اعانه بین بنگاه ها نیست گفت: پیش بینی می شود در سال آینده سیاست کنترل تورم، رشد اقتصادی و خروج از رکود ادامه یابد. (ادامه)
راهی برای فرار از ابتلا به کبد چرب
سید مؤید علویان فوق تخصص کبد و گوارش، شهرنشینی و تغییر الگوهای رفتاری جامعه و ژنتیک را از جمله عوامل ابتلا به کبد چرب در بین مردم عنوان کرد. (ادامه)
استرس تان را با این میوه ها کم کنید
دکتر هنرور متخصص تغذیه گفت: متخصصان تغذیه توصیه می کنند تمام مواد غذایی از جمله میوه و سبزیجاتی که رنگی هستند مثل انواع توت ها ، گیلاس و حتی مرکبات نارنجی رنگ باید حتما در طول روز مصرف شوند چرا که هر رنگ از میوه ها دارای آنتی اکسیدان قوی است. (ادامه)
قتل ۱۵۰ زن عراقی به دلیل رد جهاد نکاح!
(ادامه)
متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد بخوانند
(ادامه)
زلزله جنوب استان گیلان را لرزاند
(ادامه)
بمب حاوی عقرب زنده، سلاح جدید داعش
(ادامه)
بیانیه شدیداللحن دفتر هاشمی رفسنجانی در مورد اظهارات آیت الله محمد خامنه ای
شمال نیوز: کاش آقای محمد خامنه‌ای فقط با توهین و تهمت به «هاشمی عزیز» (در تعبیر امام راحل) روح بغض‌آلود خود را تسکین می‌داد، اما گویا کینه‌های او نسبت به شخص آیت‌الله هاشمی آن‌قدر عمیق است که ابایی ندارد برای تخریب ایشان، اندیشه‌های امام را به آتش بکشد و بر تفکرات مدبرانه ایشان، خاکستر فریب بپاشد و بگوید که انقلاب از اساس طرح آمریکایی‌ها بود! (ادامه)
هم‌اکنون سپاه بسیاری از طرح‌هایی را که پیمانکاران خارجی از ادامه آنها سرباز زده و ناقص رها کردند، با توان در حال اتمام آنهاست و اجازه نداده این پروژه‌ها تعطیل شوند./ دشمنان تلاش می‌کنند که القاء تقابل بین سپاه و دولت را مطرح کنند و این از اهداف عملیات روانی و فضاسازی دشمنان ماست. القاء تقابل سپاه با دولت هدف عملیات روانی دشمن (خبر)
هم‌اکنون سپاه بسیاری از طرح‌هایی را که پیمانکاران خارجی از ادامه آنها سرباز زده و ناقص رها کردند، با توان در حال اتمام آنهاست و اجازه نداده این پروژه‌ها تعطیل شوند./ دشمنان تلاش می‌کنند که القاء تقابل بین سپاه و دولت را مطرح کنند و این از اهداف عملیات روانی و فضاسازی دشمنان ماست.(ادامه)
حضورجنجالی شریعتمداری دردانشگاه‌/تصاویر
شمال نیوز: سخنرانی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در جمع دانشجویان دانشگاه تهران جنجالی شد.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دولت یازدهم را مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب خواند که به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند.




دولت یازدهم مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب است
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دولت یازدهم را مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب خواند که به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند. (ادامه)
عکس/ مرحوم پاشایی وخانواده در محمودآباد
عکس جدیدی که مصطفی پاشایی از مرتضی و خانواده در سال های نه چندان دور به اشتراک گذاشت.(ادامه)
تیپ جدید محسن فروزان/عکس
دروازه بان ملی پوش استقلال عکس جدیدی از خود را در اینستاگرامش منتشر کرد. (ادامه)
شروط جدید بانک‌ها برای وام‌دهی
سیف تصریح کرد: در ۷ ماهه نخست سال ۹۳ تسهیلات تکلیفی که بانک مرکزی به نظام بانکی ابلاغ کرده نسبت به سال گذشته ۱۱۹ درصد افزایش پیدا کرده و این طبیعی است که بانک ها را در حمایت از بخش خصوصی محدود می کنند. (ادامه)
انتقاد وزارت ارشاد از یک خبرگزاری
(ادامه)
صادقعلی رنجبر تقابل منفی نگری و مثبت اندیشی!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
نامه ۳ اقتصاددان مجلس به رئیس جمهور
احمد توکلی، غلامرضا مصباحی مقدم و الیاس نادران طی نامه‌ای به رییس جمهور نسبت به نوسانات صعودی قیمت ارز نکاتی را مطرح کردند.(ادامه)
آمار خبرنگاران کشته شده در سال 2014
(ادامه)
ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج
(ادامه)
شمال نیوز: من اسم خودم را عظمت گذاشتم که نام مادر یکی از دوستان خوبم که اهل ساری می باشد و زحمت زیادی برایم کشید/ خوشحالم که به عنوان یک شیعه در کشور عزیز ایران که خیلی دوستش دارم زندگی می کنم و خدا را سپاسگذارم. مسلمان شدن یک زن ارمنستانی در مازندران
شمال نیوز: من اسم خودم را عظمت گذاشتم که نام مادر یکی از دوستان خوبم که اهل ساری می باشد و زحمت زیادی برایم کشید/ خوشحالم که به عنوان یک شیعه در کشور عزیز ایران که خیلی دوستش دارم زندگی می کنم و خدا را سپاسگذارم.(ادامه)
"حسین ابليس"خواننده زیرزمینی دستگيرشد
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.889 seconds.