.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین اخبار از بازار سکه و دلار/جدول
قیمت سکه امروز در بازار روند کاهشی داشت در عین حال ارزها با افزایش همراه بودند و دلار ۳۵۰۲ تومان شد.(ادامه)
شما تیتر بزنید/عکس
آنچه این‌بار توجه ما را به خود جلب نمود یکی از نظامیان عراقی بود که دست به ابداعی زده و خدمتی جدید به زائران اربعین حسینی ارائه کرد.(ادامه)
تذکر امام جمعه رشت به علی مطهری
نماینده ولی فقیه در گیلان در واکنش به سخنان علی مطهری در مجلس گفت: «پسر جان سن یا عقل تو اجازه نمی‌دهد و ندیدی در ایام فتنه چه کردند و تمام رسانه‌های خارجی بسیج شده بودند تا راهپیمایی و سخنرانی آنها را برای کوبیدن جمهوری اسلامی نشان دهند».(ادامه)
عکس/ خلاقانه ترین سلفیِ سال!
تمام اشخاصی که در این عکس دیده می شوند آقای Timothy LaBranche هستند که برای تهیه این تصویر یکصد مرتبه از خودش در هواپیمای Embraer E-190 عکس گرفته!(ادامه)
گوشت گوسفندی گران شد
علی اصغر ملکی با اشاره بر تاثیر بازگشت زوار از کربلا بر روی قیمت دام سبک، افزود: طی هفته جاری قیمت هر کیلوگرم دام زنده 1000 تومان افزایش یافته و به 11 هزار و 500 تومان رسیده است.(ادامه)
سردار احمدی مقدم افزود : تمام شاخصه های جرم در مازندران سیر نزولی داشته و روند سازندگی نیرو نیز سرعت زیادی داشته است و با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی باید گشت و منابعی که تاکنون دیده نشده است را بهتر ببینیم و کشف کنیم.... تمام شاخصه های جرم در مازندران سیر نزولی دارد
سردار احمدی مقدم افزود : تمام شاخصه های جرم در مازندران سیر نزولی داشته و روند سازندگی نیرو نیز سرعت زیادی داشته است و با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی باید گشت و منابعی که تاکنون دیده نشده است را بهتر ببینیم و کشف کنیم....(ادامه)
چگونگی آشنایی و ازدواج بازیگران خوشبخت
گزارشی از بازیگران خوشبختی که سبک‌های آشنایی متفاوتی، آنها را با همسرشان پیوند داده است.(ادامه)
اوباما: مرا با یک پیشخدمت اشتباه می‌گرفتند
باراک اوباما در مصاحبه ای گفت که اگرچه رئیس جمهور آمریکا است اما اتفاق افتاده که او را با یک پیش خدمت اشتباه بگیرند.(ادامه)
تذکر امام جمعه رشت به علی مطهری
(ادامه)
صادقعلی رنجبر وحدت حوزه و دانشگاه، از نامگذاری تا درک ضرورتها!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
تصاویر/ طرفداران محجبه رئال مادرید
شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه مراکش و در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف کروزآزول مکزیک رفت و با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد. کهکشانی‌ها در این ورزشگاه تنها نبودند و تماشاگرانی که اغلب آن‌ها مسلمان بودند به تشویق آن‌ها پرداختند. در این میان حضور گروهی از بانوان محجبه هم سوژه عکاسان رسانه‌های جهان شد. (ادامه)
عکس/ نماز انوشیروان ارجمند در بیمارستان
نماز خواندن زنده یاد انوشیروان ارجمند در روزهای پایانی عمر، روی تخت بیمارستان. عکسی که روزگار نو منتشر کرده است. (ادامه)
احمدی نژاد و مشایی لاله و لادن هستند
جریان انحرافی و نزدیکان انحرافی دیگر در این کشور مردود شده است و تاریخ این کشور از یاد نمی برد که این افراد که در دولت قبل در بالاترین پست های اجرایی در کشور بودند تنها بجریان انحرافی عبور از خط ولایت و رهبری را در دستور کار خود داشت.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
عکس سلفی سید احمد خمینی و برادرش
سلفی سید احمد خمینی و برادرش هادی، در روز تولد دو سالگی اش.(ادامه)
تصویر: نرگس آبیار در هندوستان
آبیار چند روزیست که برای شرکت در جشنواره فیلم کرالا به هند دعوت شده است.(ادامه)
عکس/ پیاده روی فرزند هاشمی در اربعین
یاسر هاشمی آخرین فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه تعدادی از همراهان خود مسیر نجف- کربلا را پیاده پیمود.(ادامه)
کاهش قیمت در بازار خودرو
(ادامه)
جنجال حضور بی‌روبنده‌ همسر شیخ + تصویر
در عربستان سعودی پوشیدن روبنده برای زنان ضروری است. همسر یکی از شیوخ عربستان در حالی در تلویزیون حضور یافته است که روبنده نداشته و این مساله در عربستان جنجال به پا کرده است. اسلام دین تعادل و میانه روی است. هر کجا افراد دچار افراط و تفریط شوند عواقبش دامن گیرشان می شود. به همین دلیل است که امام جعفر صادق علیه السلام می فرمایند: لا جبر و لا تفویض بل امر البین الامرین. (ادامه)
دفاع نوبخت از عملکرد قرارگاه خاتم
سخنگوی دولت گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بدون داشتن رویکرد اقتصادی به طرح‌ها، با نجابت به دنبال یاری رساندن به دولت است. (ادامه)
یک انتصاب در استانداری مازندران
(ادامه)
موفقیت چشمگیر نخبگان ساروی در جشنواره جوان خوارزمی
شمال نیوز: دو نخبه مازندرانی اهل شهرستان ساری در شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی که معتبرترین جشنواره پژوهشگران زیر 30 سال در کشور می باشد، حائز کسب رتبه های بخش پژوهش های توسعه ای، 2 طرح متفاوت از میان 17 طرح ملی برگزیده این جشنواره شدند. (ادامه)
چرا ماهی را نباید با ماست خورد؟
یک متخصص تغذیه گفت: توصیه من این است که ماهی دودی نخورید. (ادامه)
افشاگری بی‌سابقه علیه حسین رضازاده
سعید علی حسینی بزرگ ترین مهره سوخته تاریخ رشته وزنه برداری ایران است، وزنه برداری که اکنون به جای فکر کردن به حضور در المپیک «ریو» به مربی گری فکر می کند. (ادامه)
شمال نیوز: پس از حدود ۲ سال از شروع پرونده قضایی اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر رشت که منجر به انحلال این شورا از سوی هیات حل اختلاف استان نیز گردیده بود، نهایتاً خبرها حکایت از صدور حکم قطعی اعضای شورا و سایر اصحاب این پرونده دارد.

رأی قطعی شورای سوم رشت صادر شد
شمال نیوز: پس از حدود ۲ سال از شروع پرونده قضایی اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر رشت که منجر به انحلال این شورا از سوی هیات حل اختلاف استان نیز گردیده بود، نهایتاً خبرها حکایت از صدور حکم قطعی اعضای شورا و سایر اصحاب این پرونده دارد. (ادامه)
شمال نیوز: معاون سیما با صدور احکامی، قائم‌مقام معاون سیما و برخی از مدیران شبکه‌ها و مراکز سیما را منصوب کرد که در این بین نام محمد احسانی و محمد رضا جعفری جلوه به چشم می خورد.



11 انتصاب جدید در تلویزیون/ بازگشت مدیران موفق سیما به رسانه ملی(خبر)
شمال نیوز: معاون سیما با صدور احکامی، قائم‌مقام معاون سیما و برخی از مدیران شبکه‌ها و مراکز سیما را منصوب کرد که در این بین نام محمد احسانی و محمد رضا جعفری جلوه به چشم می خورد. (ادامه)
شمال نیوز: ظهر امروز جبار کوچکی نژاد ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در حین سخرانی دچار حمله قلبی شد.

نماینده رشت در حین سخنرانی دچار حمله قلبی شد
شمال نیوز: ظهر امروز جبار کوچکی نژاد ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در حین سخرانی دچار حمله قلبی شد. (ادامه)
قیمت نفت باز هم کاهش یافت
(ادامه)
دلیل احضار یک مقام دولتی به دادسرا
(ادامه)
تهدید جدی داعش در 60 کیلومتری مرز ایران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.