.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فروش کارخانه نساجی قائمشهر اشتباه است
(ادامه)
احکام قطعی مجرمیت سه عضو دوره سوم شورای شهر رشت
(ادامه)
قطعنامه جدید سازمان ملل علیه ایران
(ادامه)
تولد نوزادان دوقلوی به هم چسبیده
دو نوزاد دوقلوی به هم چسبیده در شیراز متولد شدند و هم اکنون در مرکز آموزشی درمانی نمازی بستری هستند و تحت مرقبت های ویژه قرار دارند .(ادامه)
هتل یخی در سوئد
(ادامه)
برگزاری همزمان انتخابات مجلس و خبرگان
انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان برگزار خواهد شد .(ادامه)
تصویر دیده‌نشده از سید حسن نصرالله
(ادامه)
عکس/ اعدام یک رزمنده شیعی به دست داعش
اعدام یک رزمنده داوطلب شیعی به دست تروریست های تکفیری داعش در حومه سامرا(ادامه)
شمال نیوز: نماینده محترم ولی فقیه در استان با بیان اینکه در قدیم وقتی می خواستند نماینده مجلس معرفی کنند از جاهای مختلف می آوردند که این توهین به مردم بود تصریح کرد: “ما چهارده هزار مهندس تحصیل کرده در استان داریم اما در یکی از شهرها فردی را از ابرقو برای شهرداری انتخاب کردند.”
مگر در استان افراد نخبه کم داریم که از ابرقو شهردار می آورید؟
شمال نیوز: نماینده محترم ولی فقیه در استان با بیان اینکه در قدیم وقتی می خواستند نماینده مجلس معرفی کنند از جاهای مختلف می آوردند که این توهین به مردم بود تصریح کرد: “ما چهارده هزار مهندس تحصیل کرده در استان داریم اما در یکی از شهرها فردی را از ابرقو برای شهرداری انتخاب کردند.” (ادامه)
فردی که دستور قتل‎عام 132 دانش‌آموز پاکستانی را داد+ عکس
(ادامه)
زنداني گيلاني در مرخصي دو نفر را كشت
(ادامه)
ضرورت بهره گيري از رسانه هاي مجازي براي توسعه و ترويج فرهنگ وقف
مدیرکل روابط استانداری مازندران در ادامه ضرورت بهره گيري از رسانه هاي مجازي براي توسعه و ترويج فرهنگ وقف را متذكر شد و گفت : ضریب نفوذ اینترنت در کشور ۵۳.۲۹ درصد است و استان مازندران با دو میلیون و ۸۰۰ هزار کاربر و ضريب نفوذ اينترنت 92.64 رتبه اول كشور را دارد. (ادامه)
چگونه لکنت زبان یک دانش آموز را برطرف کنیم؟
لکنت زبان یک نوع اختلال گویایی است که فرد مبتلا بریده بریده سخن می گوید و بیان او با تکرار یا توقف های غیر ارادی کلمات همراه است. (ادامه)
نظر «آیت‌الله مکارم» درباره برگزاری یلدای امسال
(ادامه)
رابطه غیراخلاقی 600 میلیون تومان آب خورد!
(ادامه)
رتبه استقلال و پرسپولیس در رنکینگ AFC
کنفدراسیون فوتبال آسیا نخستین رده بندی باشگاه های این قاره را اعلام کرد که بر اساس آن استقلال تهران جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است. (ادامه)
مگان مدل 2014/ عکس
(ادامه)
معرفی اعضا جدید هیات مدیره سایپا
اعضای جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شدند. آقایان سید محمدرضا صباغی و اکبر شمس لاهیجانی به عنوان اعضا جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا به ترتیب جایگزین آقایان محمدعلی جبرئیلی و احمد کرفی شدند. (ادامه)
عکس/ بوسه گریان دختر بر صورت پدر
بوسه فاطمه دختر 13 ساله بر پیشانی پدرش "احمد المسمار" که در بمب گذاری تروریستی محله شیعیان "حرمل" در مرز سوریه و لبنان مجروح شد. 2 فوریه 2014/ این عکس به عنوان یکی از تصاویر منتخب سال 2014 آسوشیتدپرس انتخاب شده است.(ادامه)
عکس/ بندر انزلی در قدیم
(ادامه)
توصیه آیت‌الله جوادی آملی به دولت
شمال نیوز: استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مجموعه دولت ما باید «طبیب دوار به» باشد گفت: در حقیقت ‏دولت باید هم مرهم داشته باشد و هم مجازات متخلف را در نظر بگیرد.‏ (ادامه)
گورجمعی اعدامیان داعش/تصاویر+18
منابع خبری از کشف یک گور دسته جمعی متعلق به قربانیان جنایات وحشیانه گروه تکفیری داعش خبر دادند که تروریست‌های تکفیری داعش آن‌ها را قتل عام کرده بودند. (ادامه)
ماجرای توبه کردن 4 هزار زن بدکاره
«با چهار هزار زن بدکاره مصاحبه کرده‌ام و با آنان روبرو شده‌ام. البته این کار را اغلب بدون لباس روحانیت انجام داده‌ام، از ترس اینکه اگر مرا ببینند، آبروی کل روحانیت می‌رود. چهار هزار زن بدکاره توبه کرده‌اند. خیلی‌هایشان را خودم شوهر دادم.»(ادامه)
آیت الله غیوری دار فانی را وداع گفت
نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر صبح امروز در سن 84 سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
"داریوش ارجمند" سفیر صلح شد
صبح امروز طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه با حضور دبیرکل فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر، رئیس جمعیت هلال‌احمر و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست و در راستای حفظ و ارتقای محیط زیست به امضا رسید و در حاشیه آن نیز "نشان سفیر صلح" به «داریوش ارجمند» اعطا شد.(ادامه)
شلاق علنی 2 نفر به جرم شرارت در مازندران
(ادامه)
راحله حاجیان * به احترام اين مرد ...(يادداشت)
راحله حاجیان *(ادامه)
امام جمعه جویبار: افراد معلوم الحال در مازندران لجن‌پراکنی می‌کنند
شمال نیوز: امام جمعه جویبار گفت: در روزها و هفته‌های گذشته شاهد بودیم که برخی از افرادی که در فتنه ۸۸ صحنه‌گردان بودند، در استان علوی مازندران لجن‌پراکنی می کنند.(ادامه)
قیمت حبوبات در بازار/ جدول
نخود لوبیا 900 گرمی 7 هزارو640 تومان ،عدس 7100 تومان و لپه 6200 تومان است.(ادامه)
اقدام ناجا درباره کلیپ اهانت‌آمیز به اتباع افغان
معاون اجتماعی ناجا در واکنش به انتشار کلیپ اهانت‌آمیز رفتار یکی از ماموران نسبت به افاغنه، از بررسی موضوع و برخورد قضایی و انضباطی با خاطیان خبر داد و گفت: چنین رویه‌ای در نیروی انتظامی به هیچ وجه قابل قبول نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.