.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نظر حاج قاسم درباره راهپیمایی اربعین
سردار سلیمانی گفت: این عراق امروز در کنار انقلاب اسلامی و در کنار رهبری انقلاب اسلامی قرار گرفته است و این بزرگترین نتیجه ای است که انسان می توان از حقیقت راه با برکت شهیدان ما حس کند.(ادامه)
آغاز بکار همايش ملي سلامت روان در بابلسر
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
سکه از مرز یک میلیون گذشت
(ادامه)
دولت دهمی ها در پرونده سعید مرتضوی!
حالا اما وکیل شکات مرتضوی در پرونده تخلفات تامین اجتماعی از تنظیم لایحه‌ای درباره درخواست احضار عوامل دولت قبل، هیات مدیره سابق بانک رفاه کارگران و شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی در این پرونده خبر داده است. خلیل بهرامیان گفته: در مجموع، این افراد بیش از 100 نفر هستند که...(ادامه)
نان صنعتی هم در مسیر گرانی!
به نانوایی‌ها اجازه دادیم نرخ نان را تا ۳۰ درصد گران کنند".این خبری بود که محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت اعلام کرد تا رسما گرانی نان کلید بخورد. نانی که قوت غالب مردم ایران است و از قدیم الایام به عنوان برکت سفره ها شناخته می شده.برکتی...(ادامه)
وقتی جواد رضویان پیرزن بود /عکس
بانی‌فیلم آنلاین آورده است: جواد رضویان با انتشار این عکس از گریمش در نقش پیرزن در فیلم «کلاهی برای باران» نوشت: «سلام. برای این گریم تقریباً 4 ساعت زیر دست مسعود افشار عزیز می‌نشستم ولی فکر کنم ارزشش رو داشت».(ادامه)
انتقاد شدید ناطق از موج سواری در کشور
حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری گفت: یک دفعه یک موج می‌آید و یک گروه وارد قدرت می‌شود و گروه دیگری می‌آید؛ حال این که در کشور ما غیر از این موضوع ابزار نداریم و قاعده‌ی بازی را نیز نداریم. قاعده‌ای که در کشورها بر اساس معیارهای مختلف انجام می‌شود.(ادامه)
نقش مذاکرات درآینده دو رئیس‌جمهور
(ادامه)
تسلیت جنتی به درگذشت انوشیروان ارجمند
(ادامه)
احداث ساختمان روی «تونل رسالت»! +عکس
بر روی بخشی از تونل رسالت ساختمانی احداث شده است، جایی که دیگر انتظار ساخت و ساز در آنجا نبود.(ادامه)
درخشش نقوش ایرانی بر تن «مریلا زارعی»
(ادامه)
وام ‌80میلیونی مسکن روی‌میز روحانی
(ادامه)
قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان رسید
(ادامه)
سوال جنجالی یک نماینده ازبرخی مجلسی‌ها
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سؤال من این است که برخی نمایندگان که نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر سخت‌گیری می‌کنند، آیا نمی‌دانند که بزرگ‌ترین و بارزترین اهل منکر، عده‌ خاصی هستند که به پول‌های مردم دست اندازی می‌کنند؟(ادامه)
شمال نیوز: کسی که بتواند گفتمانی جذاب تر از گفتمان اعتدال به مردم ارائه دهد می‌تواند رئیس جمهور بعدی ایران نام بگیرد.
دو دلیلی که احمدی نژاد را جانشین روحانی نمی‌کند(خبر)
شمال نیوز: کسی که بتواند گفتمانی جذاب تر از گفتمان اعتدال به مردم ارائه دهد می‌تواند رئیس جمهور بعدی ایران نام بگیرد. (ادامه)
شمال نیوز: ساخت و ساز در استان رها شده بود و باید همه تلاش كنیم تا با طرح آمایش سرزمین و اجرای دقیق طرح هادی و مكانیزه كردن فرایند صدور پروانه به شدت با ساخت‌وساز غیرمجاز مقابله كنیم. حساسیت ماده 100 شهرداری‌ها به ساختمان سفید استانداری مازندران رسید
شمال نیوز: ساخت و ساز در استان رها شده بود و باید همه تلاش كنیم تا با طرح آمایش سرزمین و اجرای دقیق طرح هادی و مكانیزه كردن فرایند صدور پروانه به شدت با ساخت‌وساز غیرمجاز مقابله كنیم. (ادامه)
قهرمان کشتی درحال واکس‌زدن کفش زائران حسینی
(ادامه)
نوشیدنی‌های غیر استاندارد معرفی شدند
(ادامه)
اعلام زمان تشییع پیکر انوشیروان ارجمند
پیکر «انوشیروان ارجمند» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز سه‌شنبه 25 آذر از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود.(ادامه)
حبیبی: رئیس‌جمهور منتقدان را تمسخر نکند
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد اظهارات آقای رئیس جمهور در مراسم 16 آذر گفت: رئیس جمهور به جای پاسخگویی به نقد منتقدین هر بار آنها را با عبارتی تمسخر و تحقیر می‌کند.(ادامه)
ادعای صدور مجوز برای یک خواننده رپ
(ادامه)
دندانپزشکی از بن‌بست بیمه‌ها خارج می‌شود؟
خدمات دندانپزشکی جزو پرهزینه‌ترین خدمات درمانی است که در گذشته بیمه‌ها آن را پوشش نمی‌دادند اما در دولت یازدهم شورای عالی بیمه با هدف پیشگیری بیماری‌های دهان و دندان برای کودکان زیر 14 سال با اختصاص 250 میلیارد تومان در سال‌جاری 20 خدمت را تحت پوشش بیمه پایه قرار داده است(ادامه)
حساسیت ماده 100 شهرداری‌ها به ساختمان سفید استانداری مازندران رسید
(ادامه)
شمال نیوز : شمشیربند نگفت که ضعف در اداره حلسات و غیبت مکرر رئیس و  برخی از اعضای شورا و از حد نصاب افتادن جلسات پارلمان شهری موجب نگرانی مردم می شود یا اطلاع رسانی صریح و شفاف رسانه ها اذهان عمومی را تشویش می کند ؟... وقتی برخی از غائبین شورا « طلبکار » می شوند !
شمال نیوز : شمشیربند نگفت که ضعف در اداره حلسات و غیبت مکرر رئیس و برخی از اعضای شورا و از حد نصاب افتادن جلسات پارلمان شهری موجب نگرانی مردم می شود یا اطلاع رسانی صریح و شفاف رسانه ها اذهان عمومی را تشویش می کند ؟...(ادامه)
مژگان جمشيدي کشکمش بر سر آشوراده به کجا ختم مي‌شود؟ (يادداشت)
مژگان جمشيدي(ادامه)
شمال نیوز: پلیس بلافاصله با ورود به داخل خانه ویلایی با چهره نگران زن جوان خانه در حالی روبه‌رو شد که بشدت ترسیده بود. وی با چشمانی اشک‌آلود  با اشاره به اتاقی که جسد شوهرش در آنجا روی زمین افتاده بود مأموران را به محل وقوع جنایت راهنمایی کرد. قتل مرد 94ساله بابلسری در برابر دیدگان همسر سومش
شمال نیوز: پلیس بلافاصله با ورود به داخل خانه ویلایی با چهره نگران زن جوان خانه در حالی روبه‌رو شد که بشدت ترسیده بود. وی با چشمانی اشک‌آلود با اشاره به اتاقی که جسد شوهرش در آنجا روی زمین افتاده بود مأموران را به محل وقوع جنایت راهنمایی کرد.(ادامه)
۱۵ نشانه سرطان که آقایان نادیده می‌گیرند!
(ادامه)
کویت قیمت نفت خود را کاهش داد
(ادامه)
درمان فوری سرماخوردگی در یک روز!
بابونه به دلیل وجود آنتی‌بیوتیک و آنتی‌باکتریال در ماده مؤثره آن، بهترین گیاه برای درمان سرماخوردگی است. (ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.