.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حکم انفصال دائم سعید مرتضوی از قضاوت
پس از چند روز گفته شد که دیوان عالی کشور در خصوص دو متهم دیگر این پرونده یعنی علی اکبر حیدری فر و حسن زارع دهنوی تخفیف داده است؛ بدین صورت که انفصال دائم آنها از خدمات قضایی به شش سال و انفصال پنج ساله آنها از خدمات دولتی به دو سال کاهش یافت.(ادامه)
مبنای افزایش حقوق کارمندان تغییر کرد
(ادامه)
عکس یادگاری وزیر کشور اسبق در راه پیمایی اربعین
عصر ایران نوشت: عکسی جالب از علی اکبر محتشمی پور در راهپیمایی اربعین عراق در صفحه فیس بوک صادق حسینی روزنامه نگار منتشر شد.(ادامه)
صالحی: 1+5 راهی جز تفاهم ندارد
(ادامه)
ویندوز 10 می‌آید
نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 شرکت مایکروسافت پائیز سال 2015 در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.(ادامه)
اعلام رده‌بندی کیفی خودروهای سواری
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای سواری داخلی را منتشر کرد.(ادامه)
انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه) پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت . بازیگر پیشکسوت درگذشت
انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه) پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت .(ادامه)
بخشش یک اعدامی در نور سوژه شد /عکس
عکس بخشش اعدامی در پای چوبه دار در شهرستان نور ایران به عنوان یکی از عکس های سال خبرگزاری آسوشیتدپرس انتخاب شد. عکس بخشش اعدامی در پای چوبه دار در شهرستان نور ایران به عنوان یکی از عکس های سال خبرگزاری آسوشیتدپرس انتخاب شد. " مریم علی نژاد" مادر جوان مقتول در 26 فروردین ماه امسال قاتل فرزندش را در پای چوبه دار بخشید و این بخشش بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.(ادامه)
اعتراض جالب والیبالیست‌ ها به فساد +عکس
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
حاشیه سفر تیم ملی فوتبال به آفریقای جنوبی
(ادامه)
 
شمال نیوز: در چهارراه تابلو گرگان، رهگذران شاهد قتل هولناک یک زن جوان 19 ساله بودند که توسط مرد جوانی با ضربات شدید چاقو به قتل رسید. وی که بلافاصله پس از وقوع حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان پنجم آذر منتقل شد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. قتل فجیع زن مطلقه ۱۹ساله توسط همسر سابقش در وسط خیابان
شمال نیوز: در چهارراه تابلو گرگان، رهگذران شاهد قتل هولناک یک زن جوان 19 ساله بودند که توسط مرد جوانی با ضربات شدید چاقو به قتل رسید. وی که بلافاصله پس از وقوع حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان پنجم آذر منتقل شد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.(ادامه)
عطاران و محسن تنابنده در "گینس" /عکس
اولین فیلم سینمایی محسن تنابنده در مقام کارگردان، «گینس» نام گرفته است. تصویر زیر که در صفحه نخست روزنامه بانی‌فیلم چاپ شده، یکی از اولین عکس‌هایی است که از این فیلم منتشر شده است. همانطور که در عکس مشاهده می‌شود، رضا عطاران یکی از بازیگران این پروژه سینمایی است.(ادامه)
شوخی معنادار «حاج قاسم» با سیاسیون
باهنر گفت: اواخر سال 60 بود که بنده معاون استاندار بودم .یک بار به حاج قاسم سلیمانی گفتم می خواهم بیایم جبهه و مثل بسیجی عادی بجنگم. ایشان بحثش این بود که شما در استانداری بهتر می توانی به ما خدمت کنی.یک طنزی هم کنارش می گذاشت و شاید هم جدی می گفت:«اهل سیاست محاسبه گرند، شما اگر به جبهه هم بیایید مراقبت می کنید که چطور بیشتر بکشید و کشته نشوید!(ادامه)
خودرو پراید در جاده‌ های آمریکا /عکس
عکس زیر یک خودرو پراید در حال تردد در یکی از جاده های میان شهری امریکا را نشان می دهد.(ادامه)
بدون آینه یا DSLR: کدام دوربین برای شما مناسب‌تر است؟(خبر)
(ادامه)
خودروی ویژه صحرا +عکس
(ادامه)
بازدید روحانی از کارخانه شیر پاستوریزه
(ادامه)
ماساژ و واکس نذری در کربلا +عکس
(ادامه)
بهانه‌هاي ساده خوشبختي
(ادامه)
قیمت انواع زعفران در بازار /جدول
زعفران نگین صادراتی در بازار کیلویی 5 میلیون و 700 هزار تومان است.(ادامه)
خبر ربیعی از توزیع 2 سبد ویژه کالایی
وزیر کار از برنامه دولت برای توزیع دو سبد ویژه کالایی جدید برای اقشار آسیب پذیر و گروه‌های هدف (مانند افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی) تا پایان سال خبر داد.(ادامه)
هدیه‎متبرکی که شهردار گرفت/عکس
شهردار تهران که در ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شهرداری کربلای معلی را بر عهده داشت به حرم مطهر امام اول شیعیان مشرف شد.(ادامه)
جلیقه ضد گلوله خانم وزیر /عکس
وزیر دفاع آلمان در افغانستان حضور پیدا کرد.(ادامه)
كاپيتان پرسپوليس ممنوع‌الخروج شد
(ادامه)
برزو ارجمند: برای پدرم دعا کنید
(ادامه)
میزان افزایش حقوق سربازان در سال آینده
(ادامه)
شناسایی هفت هزار تبعه غیرمجاز درمهران
(ادامه)
علیرضا قلی زاده واقعیت اقتصادی مازندران این است !(يادداشت)
علیرضا قلی زاده(ادامه)
فرودگاه مهرآباد شب‌ها تعطیل شد
طبق وعده شرکت فرودگاه‌ها پرواز‌های شبانه مهرآباد بین ساعات ۲۴ تا ۵ صبح از امروز تقریباً حذف و غیر از پرواز‌های آمبولانسی، نظامی و یا تأخیری، پرواز مسافری در این ساعات وارد فرودگاه مهرآباد نمی‌شود اما می‌توان با اجرای زیرساخت‌ها برخی از پرواز‌های داخلی شبانه را به فرودگاه‌های اطراف تهران منتقل کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.