.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دعوت انتخاباتی سیدحسن خمینی از ناطق نوری
«حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی از حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کرده است.» (ادامه)
خداحافظی تلخ پسری با پیکر پدرش در حادثه منا/ عکس
(ادامه)
شمال نیوز: در اقدامی بی سابقه و جالب، قاضی اصل ۴۹ قانون اساسی مازندران، در پی درخواست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی مازندران وضعیت یک قطعه زمین را که متعلق به محمدرضا پهلوی بوده است را تعیین کرد.

حکم دادگاه مازندران علیه محمدرضا پهلوی در تابستان امسال + تصویر
شمال نیوز: در اقدامی بی سابقه و جالب، قاضی اصل ۴۹ قانون اساسی مازندران، در پی درخواست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی مازندران وضعیت یک قطعه زمین را که متعلق به محمدرضا پهلوی بوده است را تعیین کرد. (ادامه)
عروج ملکوتی دو جانباز گیلانی در حادثه منا
شمال نیوز: جانبازان سرافزار حاج ابراهیم فخری و احمد اسماعیلی چافی در پی حادثه غمگین منا به جمع یاران شهیدشان پیوستند. (ادامه)
خبرفوري: فوتبالیست مازنی خواستارجدايي ازاستقلال شد
اميدابراهيمي خواستارجدايي ازاستقلال شد(ادامه)
تصاویر/ پسرعموی جدید پراید
خودروی سیید(ceed) مدل ۲۰۱۶ محصول جدید کمپانی بزرگ خودروسازی "کیا" است که به تازگی رونمایی شد.(ادامه)
ارزیابی رضایی از دلایل ایجاد حادثه منا
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اداره مناسک عظیم حج توسط عربستان اظهار داشت: یک نظریه مبنی بر آن است که اعزام نیروهای آموزش دیده عربستانی به یمن سبب ایجاد فجایع عربستان بود. (ادامه)
شمال نیوز: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، خانواده سرلشکر شهید محمدحسن طوسی و شهیدان محمدحسین و محمدابراهیم طوسی با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
دیدار صمیمانه خانواده سردار شهید طوسی با رهبر معظم انقلاب
شمال نیوز: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، خانواده سرلشکر شهید محمدحسن طوسی و شهیدان محمدحسین و محمدابراهیم طوسی با مقام معظم رهبری دیدار کردند. (ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه آقای ( ص) از استان همجوار که در معاونت اجرایی دولت می باشد در جلسه استانداری شما اعلام کرده که اجازه نمیدهم بندر امیرآباد به منطقه آزاد تبدیل شود .... مقیمی : بندر امیرآباد منطقه آزاد تجاری شود / «قومیت گرایی » آفت استان است / نقش آقای (ص) در تصمیم گیری ها چیست ؟
شمال نیوز : متاسفانه آقای ( ص) از استان همجوار که در معاونت اجرایی دولت می باشد در جلسه استانداری شما اعلام کرده که اجازه نمیدهم بندر امیرآباد به منطقه آزاد تبدیل شود ....(ادامه)
یک مازنی مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان بهزیستی شد
(ادامه)
تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان آسیا شد
(ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
 جشن آغاز سال نو تحصیلی مدرسه روستای محروم اسبو مازندران با حضور خیرین ، دانش آموزان و اولیای آنان در این روستا برگزار شد. آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه روستای محروم اسبو(خبر)
جشن آغاز سال نو تحصیلی مدرسه روستای محروم اسبو مازندران با حضور خیرین ، دانش آموزان و اولیای آنان در این روستا برگزار شد.(ادامه)
بازگشت حجاج از صبح دوشنبه
(ادامه)
ادعای جدید غربی‌ها علیه سردار سلیمانی
(ادامه)
یک هنرمند دیگر داغدار فرزند جوانش شد
بهمن مظفری فرزند حمید مظفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بر اثر ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
غرامت 55 میلیونی برای فوت شدگان منا
مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران از جبران غرامت فوت و هزینه های درمانی حادثه دیدگان حج امسال خبر داد و گفت: غرامت فوت جان باختگان درمجموع 55 میلیون تومان است که به محض تکمیل پرونده فوت شدگان در وجه بازماندگان پرداخت خواهد شد.(ادامه)
عکس:آتش سوزی در 3 انبار در مکه
(ادامه)
نرخ جریمه های رانندگی افزایش می یابد
رییس پلیس راه کشور گفت: به منظور افزایش بازدارندگی جرایم رانندگی درصدد افزایش مبلغ این جریمه ها هستیم.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار
(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با هفته دفاع مقدس ، دو شهید تازه تفحص شده  و گمنام در مرکز فنی و حرفه ای 22 بخمن ساری به خاک سپرده می شوند ..... تدفین دو شهید گمنام در یک مرکز آموزشی مازندران
شمال نیوز : همزمان با هفته دفاع مقدس ، دو شهید تازه تفحص شده و گمنام در مرکز فنی و حرفه ای 22 بخمن ساری به خاک سپرده می شوند .....(ادامه)
یک زائر ایرانی مفقودشده دیگر پیدا شد
سازمان حج و زیارت نام یکی دیگر از مفقودشدگان را که به کاروان خود بازگشته اعلام کرد.(ادامه)
شواهدی بر احتمال توطئه در حوادث مکه و منا
فاجعه منا که منجر به کشته شدن صدها نفر از زایران بیت‌الله الحرام شد، پس از فاجعه سقوط دکل و جرثقیل‌های ساختمانی در بیت‌الله‌الحرام، مراسم حج امسال را به یکی از بدترین سال‌های تاریخ حج تمتع تبدیل کرده است. ولي در‌اين‌باره بايد چند نكته را مورد توجه قرار داد.(ادامه)
یک اشتباه رسانه ای در باره انتشار فیلم رمی جمرات توسط پسر شاه سعودی/عکس
(ادامه)
آیا حادثه منا از علائم ظهور است؟
(ادامه)
تایید درگذشت قاری بین‌ المللی ایران در منا
«محسن حاجی‌حسنی کارگر» نماینده جمهوری اسلامی ایران در سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی و رتبه نخست این مسابقات با تایید برادرش در لیست اسامی درگذشتگان واقعه مِنا قرار گرفت.(ادامه)
اینستاگرام ایرانیان رنگ عزا گرفت+تصاویر
مردم، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی کشورمان در صفحه اینستاگرامشان فاجعه مرگبار «منا» را تسلیت گفته و برای بازماندگان این حادثه طلب صبر کردند.(ادامه)
قیمت نفت بالا رفت
(ادامه)
تسلیت جان کری به بازماندگان فاجعه منا
(ادامه)
واقعه‌نگاری مجری معروف ازفاجعه منا+عکس
سید علی ضیاء مجری تلویزیون از جمله فعالان رسانه ای بود که امسال در مراسم حج حضور داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.