.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۲ شهید گمنام در ساری تشییع شد
(ادامه)
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا مقابل جمهوری اسلامی زانو زده است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قلب مسلمانان از بی‌تدبیری مسئولان عربستان به درد آمده است.(ادامه)
شمال نیوز : 11 سالش بود که به جبهه رفت، 10 سال از نوجوانی و جوانی‌اش که بهترین سال‌های زندگی به‌شمار می‌رفت را در این بیمارستان و آن بیمارستان سپری کرد، از بیمارستان شهید بقایی اهواز و بیمارستان‌های تهران تا بیمارستان امام خمینی (ره) ساری و ... جوان‌ترین جانباز دفاع مقدس یک مازندرانی است
شمال نیوز : 11 سالش بود که به جبهه رفت، 10 سال از نوجوانی و جوانی‌اش که بهترین سال‌های زندگی به‌شمار می‌رفت را در این بیمارستان و آن بیمارستان سپری کرد، از بیمارستان شهید بقایی اهواز و بیمارستان‌های تهران تا بیمارستان امام خمینی (ره) ساری و ...(ادامه)
۳کاروان حجاج مازندران درمنا دچار حادثه شدند
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: از ۲۴ کاروان اعزامی استان سه کاروان در منا دچار حادثه شده‌اند و بقیه کاروان‌ها در سلامت هستند. (ادامه)
تخفیف های تازه سامسونگ برای خریداران پرچمداران کهکشانی
(ادامه)
سرپرست جدید امور آبفار نور معرفی شد
(ادامه)
تبریک روحانی به تیم فوتسال بانوان
(ادامه)
آیا از اسم خود ناراضی هستید؟
قانون ثبت احوال امکان تغییر در برخی اسامی را مجاز دانسته و امروزه تغییر نام کوچک امکان‌پذیر شده که طی آن فرایند رجوع به دادگاه برای تغییر نام و گردش قضایی برای این منظور کاملا حذف شده است.(ادامه)
همایش توجیهی صندوق سرمایه گذاری در بانک مسکن مازندران برگزار شد
به منظور انتقال فرمایشات و دستورات راهگشای مدیرعامل محترم بانک و مدیران عالی بانک ، همایش توجیهی در خصوص صندوق آباد و طرح مهرگان با حضور مدیر شعب استان ، معاون مالی و فناوری ، رئیس حوزه حراست ، رؤسای شعب ، دوایر و کارشناسان مدیرت برگزار گردید .(ادامه)
تصاویر/ تشییع پیکر همسر رئیس اسبق شورای شهر ساری
مرحومه شریفی، همسر مهندس نقیبی متولد ۱۳۵۲ بود و سالها بدلیل نارسایی کلیوی تحت درمان قرار داشت که بعد از تحمل سالها رنج بیماری درگذشت. مراسم تشییع جنازه آن مرحومه از آرامگاه ملامجدالدین ساری تا میدان شهدا ساری برگزار شد و سپس جهت خاکسپاری به روستای چاچکام در منطقه چهاردانگه ساری تشییع شد. (ادامه)
پوشش امدادي هلال احمرمازندران به167حادثه در هفته گذشته
(ادامه)
زمان انتقال اجساد زائران به ایران
رئیس سازمان حج و زیارت از اتمام سرکشی به ایرانیان مجروح در بیمارستان‌های منا و عرفات خبر داد و گفت: قربانیان و اجساد ایرانی حادثه جمرات، دوشنبه به ایران می‌آید.(ادامه)
بهترین جایگزین وام برای‌زنان سرپرست‌‌خانوار
عضو فراکسیون زنان مجلس از پیشنهاد ایجاد اشتغال برای زنان بدسرپرست و بی سرپرست به جای اعطای وام خبر داد و گفت: در جلسه با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خواسته شد در برنامه ششم توسعه حمایت از زنان سرپرست خانوار مدنظر قرار گیرد.(ادامه)
روحانی پشت تریبون سازمان ملل
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در اجلاس توسعه پایدار در مقر سازمان ملل در نیویورک به ایراد سخنرانی پرداخت.(ادامه)
آخرین وضعیت آب معدنی دماوند
فرماندار دماوند گفت: آب معدنی دماوند پس از یک هفته همچنان پلمپ است و کارگران هیچ گونه فعالیتی ندارد.(ادامه)
برنامه دولت براي جلوگيري ازتغييرکاربري اراضي
(ادامه)
فجایع حج امسال در کتاب گینس ثبت می‌شود
کتاب رکوردهای گینس قصد دارد در پی کشته شدن بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر و زخمی شدن هزاران نفر دیگر در مراسم حج امسال در دو حادثه بی سابقه منا و سقوط جرثقیل در مسجد الحرام، حج امسال را ثبت کند.(ادامه)
تعداد جانباختگان ایرانی افزایش یافت
رییس ستاد حج 94 از افزایش تعداد جانباختگان فاجعه منا خبر داد و گفت: در آخرین شناسایی‌ها تعداد جانباختگان ایرانی به 140 نفر رسید.(ادامه)
کشف جسد حلق آویز جوانی پشت یک نیسان آبی حوالی بهشهر
(ادامه)
هما روستا درگذشت+عکس
برخی منابع از درگذشت هما روستا بازیگر مشهور تئاتر و سینما خبر دادند. (ادامه)
غرامت 55 میلیونی فوت جان باختگان حادثه منا
مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران: غرامت فوت جان باختگان درمجموع 55 میلیون تومان است که به محض تکمیل پرونده فوت شدگان در وجه بازماندگان پرداخت خواهد شد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
نشان عزا بر کت ظریف+عکس
محمد جواد ظریف در اولین دیدار با جان کری، همتای آمریکایی خود با نشان عزا جلوی دوربین رفت. (ادامه)
وقتی کبد با برنج چرب می‌شود
یکی از موادخوراکی که طرفداران بسیاری دارد و به اشکال متفاوت در طبخ غذاها استفاده می‌شود، برنج است. با آنکه اکثر مصرف‌کنندگان به این مساله واقف هستند که زیاده‌روی در مصرف آن با بروز چاقی ارتباط دارد ولی همچنان این ماده غذایی جزو پرمصرف‌ترین‌ غذاها به شمار می‌رود. با این حال از نظر متخصصان طب سنتی، با افزودن برخی از ترکیبات به برنج می‌توان از خاصیت‌ چاق‌کنندگی آن کاست. (ادامه)
6نشانه منتهی شدن یک زندگی به طلاق
موقعی که یکی از همسران بحث را با استفاده ای یک شروع تند و خشن همچون منفی بودن ، اتهام یا تحقیر شروع می کند، (ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از رهبر انقلاب
در اولین روزهای دفاع مقدس، با وجود اوضاع نابسامان جنگ ، مقام معظم رهبری عازم جبهه های نبرد شدند.(ادامه)
شمال نیوز:  ظاهرا برخی افراد که هر شب خواب شهردار شدن را می‌بینند، چوب لای چرخ پیشرفت این شهر می‌گذارند که مطمئنا این اختلالات از چشم تیزبین نهادهای امنیتی پنهان نمی‌ماند. برخی افراد هر شب خواب شهردار شدن را می‌بینند/ نگرانی از تجمعات و بنرهای سازماندهی شده ضد شهردار
شمال نیوز: ظاهرا برخی افراد که هر شب خواب شهردار شدن را می‌بینند، چوب لای چرخ پیشرفت این شهر می‌گذارند که مطمئنا این اختلالات از چشم تیزبین نهادهای امنیتی پنهان نمی‌ماند.(ادامه)
اجرای خواننده مشهور در سالن نشست سازمان ملل+ عکس
پارسینه: شکیرا خواننده مشهور در سالن نشست سازمان ملل دقایقی برای سران کشورهای دنیا موسیقی زنده اجرا کرد. گفتنی است هیئت ایرانی قبل از شروع این برنامه سالن را ترک کردند.(ادامه)
عکس:وقتی حاج بخشی به صدام "شیشه شیر" نشان می دهد!
"صدام حسین هنوز باید شیر بخورد" رجزخوانی حاج بخشی برای صدام حسین/ عملیات کربلا ۱۰ منطقه دربند عراق اسفند ماه ۱۳۶۶(ادامه)
صفحه اول روزنامه های یکشنبه ۵ مهر گیلان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.