.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حضور انتخاباتی یار مشایی در لاهیجان!
مشاور استاندار اسبق گیلان افزود: بنده هنوز هم از آقاي مهندس مشايي دفاع ميكنم و ايشان را نيرويي ولايي و مومن ميدانم! بنده آرزو دارم اين دولت در كار موفق باشد هر چند كارهايي كه ميكنند نشان از موفقيت نيست! (ادامه)
شمال نیوز: ناطق نوری این روزها تبدیل به مهره‌ای شده است که می‌تواند زمین بازی سیاسی ایران را به نع یک جریان خاص تغییر دهد.
ناطق نوری؛ گل طلایی اصلاح طلبان یا گل نجات بخش اصول‌گرایان
شمال نیوز: ناطق نوری این روزها تبدیل به مهره‌ای شده است که می‌تواند زمین بازی سیاسی ایران را به نع یک جریان خاص تغییر دهد. (ادامه)
عکس/ مصاحبه روحانی با خانوم امانپور
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در مصاحبه تلویزیونی اختصاصی با شبکه CNNبه سوالات خبرنگار این شبکه پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند. لاریجانی، ولایتی و ناطق در مسیر اصلاح‌طلبی؟(خبر)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند.(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی آمادگی خود را در استقبال از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران اعلام کرد و گفت: مطالبات آموزش و پرورش درباره تعمیر و تجهیز مدارس و تکمیل فضاهای آموزشی است و این موارد به استانداری مکتوب شد..... قاسمی : دستورالعمل توزیع شیر در مدارس ابلاغ نشده است!
شمال نیوز : قاسمی آمادگی خود را در استقبال از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران اعلام کرد و گفت: مطالبات آموزش و پرورش درباره تعمیر و تجهیز مدارس و تکمیل فضاهای آموزشی است و این موارد به استانداری مکتوب شد.....(ادامه)
شمال نیوز : خاطرنشان کرد: بحث مناطق آزاد در مازندران بحث جدی است، با توجه به عدم سرمایه‌گذاری و تعطیلی مازندران در بحث صنعتی پیشنهاد ایجاد دو منطقه آزاد و ویژه اقتصادی داشته باشیم، من موافقم ممکن است برخی نمایندگان موافق نباشند ولی اگر چپکرود منطقه آزاد شود تا حاشیه 60 کیلومتر را می‌تواند پوشش دهد...... علیپور : « چپکرود جویبار » منطقه آزاد تجاری مازندران شود
شمال نیوز : خاطرنشان کرد: بحث مناطق آزاد در مازندران بحث جدی است، با توجه به عدم سرمایه‌گذاری و تعطیلی مازندران در بحث صنعتی پیشنهاد ایجاد دو منطقه آزاد و ویژه اقتصادی داشته باشیم، من موافقم ممکن است برخی نمایندگان موافق نباشند ولی اگر چپکرود منطقه آزاد شود تا حاشیه 60 کیلومتر را می‌تواند پوشش دهد......(ادامه)
انتصاب اعضای ستاد انتخابات در محمودآباد
در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان محمودآباد اعضای ستاد برگزاری انتخابات در محمودآباد منصوب شدند. (ادامه)
تکلیف وارث با طلبکاران میت
بسیار اتفاق می افتد که با فوت فرد، خانواده متوفی به علت عدم آگاهی از قوانین یا بواسطه داغدار بودن و عدم انجام بعضی اقدامات، بعضاً دچار مشکلاتی در آینده از قبیل مواجه شدن با طلبکاران متوفی می شوند.این درحالی است که با رعایت نکاتی که در ذیل اختصاراً بیان می شود می توان از بروز بسیاری از مشکلات آینده جلوگیری نمود. (ادامه)
به این 6 حاجی مجهول الهویه کمک کنید /عکس
عکسهای ذیل مربوط به مجروحین حادثه منا است که تا کنون شناسایی نشده اند. (ادامه)
عکس/ فریاد زن داغ‌دیده در منا بر سر عوامل آل‌سعود
(ادامه)
عکس:بهترین بازیکن زن فوتسال آسیا
تیم فوتسال ایران روز شنبه با تک گل فرشته کریمی مقابل ژاپن به عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در مالزی دست پیدا کرد.کریمی در پایان این مسابقات به عنوان برترین بازیکن جام انتخاب شد.(ادامه)
روایت ناطق نوری از ترورهای دهه ۶۰
رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبر معظم انقلاب با اشاره به وضع بحرانی خاورمیانه تصریح کرد: همه نقاط اطراف کشور ما را جنگ و ناامنی فرا گرفته است و تنها ایران است که در امنیت و آرامش به سر می‌برد. (ادامه)
۱۴ چشم انداز زیبای شهری جهان که تاکنون ندیده اید+ تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: دنیای اسلام سؤالات زیادی در این خصوص دارد و حکام عربستان بجای فرافکنی، باید با عذرخواهی از امت اسلامی و خانواده‌های داغدار، مسئولیت خود را در این حادثه سنگین بپذیرند و به لوازم آن عمل کنند.
عربستان به‌جای فرافکنی، مسئولیت خود را بپذیرد و عذرخواهی کند(خبر)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: دنیای اسلام سؤالات زیادی در این خصوص دارد و حکام عربستان بجای فرافکنی، باید با عذرخواهی از امت اسلامی و خانواده‌های داغدار، مسئولیت خود را در این حادثه سنگین بپذیرند و به لوازم آن عمل کنند. (ادامه)
طرح استیضاح وزیر راه اعلام وصول شد
طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی امروز در مجلس اعلام وصول شد. (ادامه)
شمال نیوز: اداره برق کلاردشت در اقدامی عجیب برق ساختمان فرمانداری و شهرداری این شهر را قطع و تا چند ساعت این دو اداره مردمی را در خاموشی گذاشت.



برق فرمانداری کلاردشت به دلیل بدهی قطع شد
شمال نیوز: اداره برق کلاردشت در اقدامی عجیب برق ساختمان فرمانداری و شهرداری این شهر را قطع و تا چند ساعت این دو اداره مردمی را در خاموشی گذاشت. (ادامه)
محمود احمدی نژاد بیانیه داد
رئیس دولت نهم و دهم با صدور بیانیه ای درباره فاجعه منا و کشته شدن تعداد زیادی از حجاج تاکید کرد: دولت عربستان باید پاسخگوی ضعف مدیریت خود باشد. (ادامه)
پرداخت وام ميلياردی بدون ضامن
براي گرفتن ٢٠ ميليون تومان وام از بانك‌ها و موسسات مالي و اعتباري سه ضامن كارمند با دسته چك نياز است.(ادامه)
روایت هاشمی از نامه به رهبری در سال 88
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره انتشار نامه‌اش به مقام معظم رهبری در فاصله دو روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1388 توضیحاتی ارائه کرد. او گفته درباره همان نامه با ایشان دیداری داشته است. (ادامه)
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد.



جدیدترین آمار قربانیان،مفقودین و مجروحین فاجعه منا
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد. (ادامه)
جوادی آملی: آل‌سعود شایسته حرم‌داری نیست
مفسر قرآن کریم گفت: سازمان‌هایی که داعیه حقوق بشر را داشته و دارند، فریاد برآورند و این حرامی‌ها را از حرم دور کنند و حرم را به عهده مسلمان بسپارند تا مسلمانان دیگر شاهد حادثه تلخ مکه و واقعه غمبار منا نباشند.(ادامه)
احمدی‌نژاد گفته بود به نفع هاشمی کنار می‌رود
رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتى که من اسم نوشتم، احمدی‌نژاد به محسن گفته بود که اگر ایشان مایل باشند که من نباشم، من کنار می‌روم. این را محسن به من گفت و می‌توانید از محسن بپرسید.(ادامه)
نقاشی یک سعودی از فاجعه منا + عکس
مسلمانان جهان هر کدام به شیوه‌ای همدردی خود را با جانباختگان فاجعه منا اعلام می‌کنند.(ادامه)
عکس/گزینه های احمدی نژادی ها برای ریاست مجلس چه کسانی هستند؟
سایت دولت بهار منتسب به هواداران دولت سابق به صورت تلویحی از کاندیداتوری غلامحسین الهام خبر داده و او را در صف گزینه های ریاست مجلس قرار داده است. (ادامه)
تحریم دریایی ایران لغو شد
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ایران در حوزه دریایی برداشته شده و ۱۶ خط کشتیرانی بین‌المللی در بنادر ایران پهلوگیری‌ می‌کند ، گفت: آماده صدور مجوزهای لازم برای حضور شرکت‌های هواپیمایی لهستان در فرودگاه‌های بین‌المللی ایران هستیم.(ادامه)
برجام چهارشنبه به مجلس می‌آید
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون، گفت: تصمیم ورود برجام به مجلس در روز چهارشنبه طی طرحی دو فوریتی قاطعانه اتخاذ شد.(ادامه)
لیست جدید زائران مفقود (321) نفر اعلام شد
لیست زائرانی که بعد از حادثه منا به کاروان خود بازنگشته‌اند اعلام شد.(ادامه)
رونمایی از شناسنامه ۶ شهید دوران دفاع مقدس در گلستان
(ادامه)
شناسایی اولین بیمار مبتلا به وبا در ایران
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی یک مورد وبا در قم و از آماده‌باش این وزارتخانه برای پیشگیری و کنترل وبا و مرس خبر داد.(ادامه)
طرح استیضاح وزیر راه اعلام وصول شد
طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی امروز در مجلس اعلام وصول شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.