.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
در برنامه نود چه گذشت؟ + گزارش تصویری
شمال نیوز: برنامه نود این هفته از ساعت 22:37 از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. (ادامه)
دلنوشته شاعر مازندرانی برای جان باختگان منا
شمال نیوز: میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا، شاعر مازندرانی دلنوشته ای باعنوان (مشهدی در منا) در باره حاجیان شهید حادثه منا سروده است. (ادامه)
طعنه به احمدی نژاد روی آنتن 90
عادل فردوسی پور در برنامه 90 دوشنبه شب خاطره ای تعریف کرد که در ورزشگاه آزادی قرار بود 100هزار نفر بیایند و رئیس جمهور از ورزشکاران تمجید کند. (ادامه)
تولد یک سالگی کودکی که نصف سر دارد +تصاویر
پسربچه ای که با نارسایی شدید مغزی متولد شد اکنون والدنش شاهد تولد یک سالگی اش هستند. (ادامه)
شمال نیوز: «محمدرضا فروزان» معاون آب‌ منطقه‌ای مازندران از جمله هفت مازندرانی جان باخته در فاجعه منا است. دست‌نوشته‌ای جالب از این حاجی به جا مانده است که امروز در قاب دوربین دلجویان از خانواده وی جا گرفت.
دست نوشته تأمل انگیز زائر مازندرانی فاجعه منا/ عکس
شمال نیوز: «محمدرضا فروزان» معاون آب‌ منطقه‌ای مازندران از جمله هفت مازندرانی جان باخته در فاجعه منا است. دست‌نوشته‌ای جالب از این حاجی به جا مانده است که امروز در قاب دوربین دلجویان از خانواده وی جا گرفت. (ادامه)
حمله کیهان به روحانی و روبان مشکی ظریف
(ادامه)
کارمندان دولت خودروی قسطی می گیرند
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت : مردم به عنوان مصرف کنندگان محصولات صنایع خودروسازی کشور همواره از صاحبان صنعت خودرو انتظار خودروهایی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر با شرایط بهتر دارند. (ادامه)
دختر اشرف پهلوی در چین چه می کرد؟/عکس
در اوایل دهه50شمسی به دنبال برقراری ارتباطات سیاسی بین امریکا و چین،حکومت پهلوی نیز که از وابستگان به امریکا بود،تصمیم گرفت با پکن رابطه برقرار کند. (ادامه)
هاشمی جواب مدعیان «جام زهر» را داد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی افراد تازه‌وارد می‌گویند در پذیرش قطعنامه به امام جام زهر نوشانده شد، گفت: امام فرمودند جام زهر برای من جام شیرین شد.چرا که می‌بینم کشور به سمت توسعه و پیشرفت می‌رود و اسرا آزاد می‌شوند. (ادامه)
بازگشت نخستين گروه از زائران گلستاني حج تمتع
نخستین گروه از زائران گلستانی حج تمتع امشب وارد فرودگاه گرگان شدند. (ادامه)
عکس/ اخم نماینده سعودی هنگام نطق روحانی
نماینده عربستان زمانی که روحانی از بی‌کفایتی مقامات سعودی سخن گفت، واکنش نشان داد. یکی از تصاویر نشان می‌دهد که به هنگام سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، نماینده عربستان زمانی که روحانی از بی‌کفایتی مقامات سعودی صحبت می‌کند، اخم کرده است.(ادامه)
آزاده نامداری ازدواج کرد + تصویر
آزاده نامداری با انتشار پست زیر در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را رسما اعلام کرد.(ادامه)
انتقاد اوباما از شعار «مرگ بر آمریکا»
اوباما گفت:‌ شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران شغل ایجاد نمی‌کند و برای ایران امنیت نمی‌آورد. وی همچنین از کسانی که اسلام و تروریسم را یکسان به حساب می‌آورند انتقاد کرد.(ادامه)
متن کامل نامه بابک زنجانی به رئیس جمهور
در حالی که روحانی تا کنون صحبتی درباره نامه بابک زنجانی به خود نکرده‌ است، نامه بابک زنجانی به روحانی در خصوص معاون اول وی منتشر شد.(ادامه)
توهین رئیس جمهور اکوادور به روحانی +عکس
عدم رعایت آداب دیپلماتیک از سوی برخی مقامات خارجی در بسیاری از دیدارهای رئیس جمهور بارها مورد اعتراض دلسوزان داخلی قرار گرفته است اما گویا آقای رئیس جمهور و همراهان وی علاقه به واکنش به این توهین ها ندارند! (ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد: با تهدید و تاکید بر اینکه عکست را همه جا منتشر می‎کنم چند روزی مرا در خانه‎اش زندانی کرد تا آنکه در فرصتی مناسب و زمانی که پرویز در خانه نبود از خانه گریختم و به شما(صاحب مغازه) پناه آوردم..... دختر 24 ساله قربانی توطئه تلگرامی پسر گرگانی
شمال نیوز : وی اضافه کرد: با تهدید و تاکید بر اینکه عکست را همه جا منتشر می‎کنم چند روزی مرا در خانه‎اش زندانی کرد تا آنکه در فرصتی مناسب و زمانی که پرویز در خانه نبود از خانه گریختم و به شما(صاحب مغازه) پناه آوردم.....(ادامه)
شمال نیوز: این زائران از کاروان‌های ۳۰۲۷۸، ۳۰۰۲۸ و ۳۰۰۰۵از شهرستان‌های قائم‌شهر، نور و بابل بوده‌اند و شمار زائران مفقودشده استان در حادثه منا نیز تاکنون ۲۲ نفر و زائران مجروح نیز چهار نفر است.

شمار زائران فوت شده مازندران به ۱۶ نفر رسید/ ۵ نفر به جان‌باختگان گیلانی افزوده شد
شمال نیوز: این زائران از کاروان‌های ۳۰۲۷۸، ۳۰۰۲۸ و ۳۰۰۰۵از شهرستان‌های قائم‌شهر، نور و بابل بوده‌اند و شمار زائران مفقودشده استان در حادثه منا نیز تاکنون ۲۲ نفر و زائران مجروح نیز چهار نفر است. (ادامه)
اسامی 228 ایرانی جان باخته حادثه منا
لیست جان باختگان ایرانی حادثه جمرات تا این لحظه بدین شرح اعلام می گردد: (ادامه)
 شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: ما امیدواریم با همسایگان خود در همه عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم و از طریق همگرایی اقتصادی به تفاهم سیاسی و حتی همکاری‌های ساختاری امنیتی نیز دست یابیم. فصل جدیدی در روابط ایران با جهان آغاز شده است/ عربستان به مسئولیت خود عمل کند
شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: ما امیدواریم با همسایگان خود در همه عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم و از طریق همگرایی اقتصادی به تفاهم سیاسی و حتی همکاری‌های ساختاری امنیتی نیز دست یابیم.(ادامه)
شهیدی که در خواب از حادثه منا خبر داد
مرد روحانی گفت: من که از پدر شهید بودن شما خبر نداشتم؛ اسم شهیدتان را هم نمی دانستم. شهید شما به خوابم آمد و گفت اسم من عباس فخارنیاست... (ادامه)
شمال نیوز: از دیروز ۲۱ کانتینر بزرگ اجسادی را به سردخانه مرکزی منتقل کردند که در هر کدام از این کانتینرها بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ جان باخته است. آخرین آمار شهدای ایرانی فاجعه منا / ۲۲۸ نفر شهید، ۲۴۶ نفر مفقود
شمال نیوز: از دیروز ۲۱ کانتینر بزرگ اجسادی را به سردخانه مرکزی منتقل کردند که در هر کدام از این کانتینرها بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ جان باخته است.(ادامه)
عکس: صحنه ای تلخ از فاجعه منا
صحنه ای تلخ از فاجعه منا (ادامه)
تصاویر/ بازگشت حجاج ازحرم امن الهی!
تصاویری از به زمین نشتن اولین کاروان حجاج ایرانی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
این حاجیان "بشر" نیستند؟!
(ادامه)
تصویری از قالیباف و همسرش در زمان جنگ
محمد باقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش همراه با خانواده اش از زمان جنگ منتشر کرده است، که در این مطلب مشاهده میکنید.(ادامه)
مقصران توزیع آب‌ معدنی‌ های آلوده
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: سازمان ملی استاندارد تنها مقصر توزیع آب‌ معدنی‌های آلوده کارخانه "دماوند" نیست و وزرات بهداشت نیز به اندازه این سازمان در این جریان مقصر است، چراکه آب معدنی‌های جمع آوری شده از بازار علامت استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت را با هم داشتند.(ادامه)
قیمت سکه کاهش یافت+جدول
(ادامه)
بی‌توجهی‌به شهدا درگلزارشهدای‌چهاردانگه
(ادامه)
مفقودان ایرانی یا کشته شده‌اند یا گروگانند!
روزنامه‌نگار سرشناس دنیای عرب با نصیحت سران سعودی به دست کشیدن از لجبازی، نظریه «گروگان بودن» مفقودان ایران را مطرح کرد و نوشت مفقود بودن حجاج ایرانی از نظر ایرانی‌ها معنا ندارد.(ادامه)
هاشمی‌رفسنجانی: من یک روستایی هستم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.