.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۱۱۵هزار بازنشسته مازندران زیر خط فقر
دبیراجرایی خانه کارگر مازندران ۱۱۵ هزار بازنشسته کارگری مازندران متوسط حقوق ۹۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند در صورتی که خط فقر در مازندران زیر ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. (ادامه)
تصاویر/ آغاز تولید "رنو ساندرو" در ایران
این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ است که استاندارد آلایندگی یورو۴ را می گذراند(ادامه)
تصاویر: رجال سیاسی در ختم برادر نوبخت
مراسم ختم برادر محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد. (ادامه)
با این غذاها مغزتان را تقویت کنید!!
(ادامه)
قبل از رفتن به رختخواب از این ۶ کار خودداری کنید!
شبکه خبری پچ پچ : اگر دائماً در طول خواب تکان و پیچ و تاب می خورید و خواب خوبی ندارید، اینها خبر از اثرات منفی روی بدن شما می دهد.(ادامه)
بانوی موتور سوار ایرانی سوژه سی ان ان (+عکس)
(ادامه)
مطهری: برخی اصلاح‌طلبان از اصولگرایان، اصولگراتر و متدین‌ترند
به طور کلی این افراد دیدشان این گونه است که اصلاح طلب‌ها ضد انقلاب و کافر هستند و وقتی این افراد چنین دیدی دارند حتما این گونه هم قضاوت می‌کنند. (ادامه)
واکنش نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس به بی شرف خواندن مردم
نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: اظهارات مرعشی علیه دولت قبلی به این دلیل است که طیف وی در دوره قبلی نتوانست از بیت‌المال سوء استفاده کند، اما در دولت یازدهم، ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های بم به آنها تقدیم شد. (ادامه)
خودروی ۸۰ میلیونی ملاک حذف یارانه
یک مقام آگاه برخی از جزئیات حذف یارانه بگیران غیر نیازمند و شاخص‌های این حذف را شامل خودروی بالای ۸۰ میلیون تومانی و حقوق بالای ۳ میلیون تومانی تشریح کرد. (ادامه)
ماشین ۴میلیاردی یک ایرانی در آلمان +عکس
احتمالاً با دیدن آگهی فروش یک پونتیاک ترانس ام مدل ۲۰۰۴ که در زمان خود با قیمت ۳۸ هزار یورو خریداری شده، با قیمتی بالاتر از قیمت خرید، آن هم در کشور آلمان بسیار متعجب خواهید شد اما در واقع قیمت این خودرو ۳.۴ میلیون یورو معادل ۳.۷ میلیون دلار تعیین شده است(ادامه)
شمال نیوز: رای به مهدی ژوله و محمود احمدی نژاد نشان می‌دهد که برای مردم ایران جذابیت در لحظه بسیار مهم تر از سابقه و عملکرد است. روانشناسی مردم ایران به خوبی حکایت از این معنا دارد که مردم در روز انتخاب به جذاب ترین رای می‌دهند و رای به روسای جمهور گذشته به خوبی مهر تاییدی است به این نظریه.
رای مردم و شباهت عجیب« ژوله - احمدی نژاد»
شمال نیوز: رای به مهدی ژوله و محمود احمدی نژاد نشان می‌دهد که برای مردم ایران جذابیت در لحظه بسیار مهم تر از سابقه و عملکرد است. روانشناسی مردم ایران به خوبی حکایت از این معنا دارد که مردم در روز انتخاب به جذاب ترین رای می‌دهند و رای به روسای جمهور گذشته به خوبی مهر تاییدی است به این نظریه. (ادامه)
از فرصت عرفه استفاده کنیم...
عرفه روزی است که طبق روایت معصوم علیه‌السلام در آن «موقعیّتی برای اعتراف به گناه در نزد پروردگار پیش می‌آید». این روایت را حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از سخنرانی‌هایشان در باب فضیلت روز عرفه نقل کرده‌اند. ایشان همواره در توصیه‌های خود به مردم و علی‌الخصوص جوانان به بهره‌گیری معنوی از این روز بزرگ سفارش کرده‌اند.(ادامه)
پل خشتی لنگرود+عکس
پل خشتی لنگرود روی رودخانه لنگرود و از خشت و آجر ساخته شده است.این پل، معروفترین بنای تاریخی لنگرود و نماد شهر لنگرود یاد می شود و با نام محلـی «خشته پورد» معروف است.(ادامه)
عباس رمدانی

پلیس ، امنیت و بازار(يادداشت)
عباس رمدانی (ادامه)
قبلي 1 ... 44 45 46 47 48 49

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.