.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برخی افراد کمی قبل از حمله قلبی دچار خواب آلودگی شده و برخی بی خواب می شوند. از کجا بفهمیم در آستانه حمله قلبی هستیم؟
برخی افراد کمی قبل از حمله قلبی دچار خواب آلودگی شده و برخی بی خواب می شوند.(ادامه)
پیام یک زائر ایرانی از صحرای منا +عکس
"دیروز با دوستان دعای عرفه خواندیم و حالا شاهد جنازه های اونهاییم" این بخشی از متن پیام زائری ایرانی در منا است.(ادامه)
نشریه دیلی میل در گزارشی درباره مصرف غذاهای موسوم به فست فود نوشت: در طول یک ساعت پس از مصرف فست فودها، بدن به واسطه فعل و انفعالاتی که اتفاق می افتد، با افزایش فشار خون، کم اب شدن بدن، تداوم احساس گرسنگی و نیاز به پرخوری مواجه می شود.
واکنش‌های بدن بعد از خوردن فست فود
نشریه دیلی میل در گزارشی درباره مصرف غذاهای موسوم به فست فود نوشت: در طول یک ساعت پس از مصرف فست فودها، بدن به واسطه فعل و انفعالاتی که اتفاق می افتد، با افزایش فشار خون، کم اب شدن بدن، تداوم احساس گرسنگی و نیاز به پرخوری مواجه می شود. (ادامه)
پلاکارد متلک آمیز در رشت!
پلاکارد متلک آمیز برای یک عضو شورای شهر رشت(ادامه)
گردن زدن ۲۸ نفر از عوامل مقصر در حوادث امروز منیٰ
فردا گردن ۲۸ نفر از مسئولین متخلف حادثۀ منی زده خواهد شد. (ادامه)
شغل دوم بازیگران مشهور ایران چیست؟
گویا علاوه بر مردم عادی، بازیگران هم دنبال شغل دوم هستند و برخی از آنها در مشاغل غیر هنری مشغول هستند. (ادامه)
عکسی دیده‌نشده از رهبر انقلاب در چین
این تصویر مربوط به دیدار آیت‌الله خامنه‌ای در سفر به کشور چین است. (ادامه)
تصویری از لحظاتی قبل از فاجعه منی
قبل از ساعت ۹ صبح امروز، به دلیل تراکم جمعیت در خیابان ۲۰۴ صحرای منا، بیش از هزار زائر به دلیل خفگی و نفس تنگی کشته شدند. تصویری زیر که شفقنا منتشر کرده است، مربوط به دقایقی پیش از حادثه می‌شود.(ادامه)
اولین واکنش پادشاه عربستان پس از حادثه «منا»
پادشاه عربستان در دیدار با فرماندهان امنیتی مستقر در مراسم حج اعلام کرد که روز عید قربان را تبریک و به مناسبت حادثه دلخراش «منا» تسلیت گفت. (ادامه)
تصاویر دلخراش از پیکر حجاج کشته شده در منا/+18
اجساد حجاج کشته شده در حادثه منا(ادامه)
بیانیه دولت در پی حادثه تلخ و ناگوار منا
به گزارش شمال نیوز: در پی حادثه غم بار و تلخ منا که منجر به کشته شدن بیش از صدنفر از حجاج عزیز ایرانی شد، دولت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد: (ادامه)
شمال نیوز: در پی فاجعه امروز در سرزمین منا و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج، حضرت آیت الله خامنه ای پیام مهمی صادر کردند.
اعلام 3 روز عزای عمومی در کشور توسط رهبر معظم انقلاب
شمال نیوز: در پی فاجعه امروز در سرزمین منا و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج، حضرت آیت الله خامنه ای پیام مهمی صادر کردند. (ادامه)
شمال نیوز: یک فروند هواپیمای تفریحی پیش از ظهر پنجشنبه در دریای مازندران در محدوده شهرستان‌ نوشهر سقوط کرد. سقوط یک هواپیما در دریای مازندران
شمال نیوز: یک فروند هواپیمای تفریحی پیش از ظهر پنجشنبه در دریای مازندران در محدوده شهرستان‌ نوشهر سقوط کرد.(ادامه)
 شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و  ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند.
اسامی کشته‌شدگان شمالی حادثه منا اعلام شد / کشته شدن 7 مازندرانی ، 8 گلستانی و 23 گیلانی
شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند. (ادامه)
اعلام اسامی 118 ایرانی‌ِ جان‌باخته در "رمی جمرات"
سازمان حج و زیارت اسامی و مشخصات 118 زائر جان‌باخته ایرانی در حادثه امروز (پنجشنبه) رمی جمرات را اعلام کرد. (ادامه)
پسر پادشاه عربستان عامل اصلی حادثه منا بود؟
یک روزنامه لبنانی اعلام کرد که حضور کاروان جانشین ولی‌عهد سعودی در سرزمین «منا» سبب تغییر حرکت حجاج و در نتیجه تلنبار شدن آنان و زیر دست‌وپا ماندن صدها حاجی و نهایتا مرگ آنان شد. (ادامه)
سفر هاشمی رفسنجانی به قم+ تصاویر
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایام پر فیض و معنوی عرفه و روز عید سعید قربان به زیارت حرم حضرت معصومه(س) در قم رفت. (ادامه)
شمال نیوز : فضای مجازی این روزها کم دردسرساز نیست، ابزاری که قرار بود وسیله ارتباط و اطلاعات باشد امروز با سهل‌انگاری به یک آسیب اجتماعی تبدیل شده است..... چگونه شوخی دانشجوی مازندرانی قتل از آب درآمد!
شمال نیوز : فضای مجازی این روزها کم دردسرساز نیست، ابزاری که قرار بود وسیله ارتباط و اطلاعات باشد امروز با سهل‌انگاری به یک آسیب اجتماعی تبدیل شده است.....(ادامه)
عکس های خنده دار عید قربان
خنده دارترین عکس های عید قربان(ادامه)
تصاویر/ عجیب‌ترین پیراهن‌های تاریخ پرسپولیس
(ادامه)
خواهر مایکل جکسون مسلمان شد؟ +عکس
مطبوعات هالیوود و بریتانیا از مسلمان شدن جانت جکسون خواننده آمریکایی و خواهر مایکل جکسون سلطان موزیک پاپ جهان خبر داده‌اند.(ادامه)
دام زورگیران برای مسافران شمال
(ادامه)
طلاق پرسر و صدای مربی لیگ برتری از همسرش
شمال نیوز: مربی مطرح لیگ برتری از همسر خود جدا شد. (ادامه)
8 تصویر از داخل کعبه + عکس
یاسر احمد این شانس را داشت که در 30می 2015 وارد کعبه شود و تعدادی عکس از داخل کعبه بگیرد.(ادامه)
عکس / روحانی و هاشمی در جبهه
آیت الله هاشمی رفسنجانی تا قبل از انتصاب به فرماندهی جنگ، به عنوان نماینده امام و سخنگو در شورای عالی دفاع مشغول فعالیت بود. (ادامه)
آمارمجروحین و کشته های حادثه منا که براثر ازدحام حجاج اتفاق افتاده هرلحظه بیشترمی‌شود طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۰۰ تن کشته و بیش ازاین تعداد مصدومند که حدود 130 نفر از جان باختگان ایرانی‌هستند.
۱۲۰۰کشته آخرین آمار حادثه منا/ ۱۲۵ جان باخته ایرانی/ اسامی اعلامی
آمارمجروحین و کشته های حادثه منا که براثر ازدحام حجاج اتفاق افتاده هرلحظه بیشترمی‌شود طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۰۰ تن کشته و بیش ازاین تعداد مصدومند که حدود 130 نفر از جان باختگان ایرانی‌هستند. (ادامه)
بشار اسد روز خود را چگونه می‌گذراند؟ + تصاویر
(ادامه)
این بازیکن نمی تواند کاپیتان پرسپولیس باشد
به نظر می‌رسد برخی بازیکنان پرسپولیس دارای خلق و خو و خصلتی شده‌اند که تغییر آن دشوار و سخت جلوه می‌کند. یکی مثل سوشا مکانی که همواره به داور و بازیکنان و حتی تماشاگران حریف معترض است و همواره این اعتراض را در مسابقات پرسپولیس به نمایش می‌گذارد. اینکه اشتباهات داوری در لیگ پانزدهم به ضرر پرسپولیس بوده، به جای خود قابل قبول است اما در این میان وظیفه کاپیتان تیم وسط زمین چیست؟ (ادامه)
عید مبارکی احمدی‌نژاد با مردم+تصاویر
زمانی که مراسم به پایان خود نزدیک می‌شد و به عنوان حسن ختام برنامه، احمدی‌نژاد خطاب به حاضران گفت که چند دعا می‌کنم و شما آمین بگویید. احمدی‌نژاد این‌گونه دست به دعا برداشت: "انشاالله ظلم، نامردی و مال مردم‌خوری ریشه‌کن شود. " (ادامه)
حرمسرای‌شاهان‌قاجارچگونه‌پرمی‌شد+تصاویر
در زمان قاجار مردان در گرفتن زنان از نظر تعداد هیچ محدودیتی نداشتند و تعداد زنان به توانایی مالی آنها بستگی داشت، بنابراین شاهان قاجار که از لحاظ مالی از همه داراتر بودند زنان بیشتری را در حرمسرای خود جای می‌دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.