.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بهترین دعا در روز عید قربان/ دعای ذبح قربانی به روایت امام علی(ع)
خواندن دعاهایى که پیش از نماز عید قربان و بعد از آن وارد شده و آن دعاها در کتاب «اقبال» آمده است؛ شاید بهترین دعاهاى این روز دعاى 48 صحیفه کامله سجادیه باشد که اول آن «اللّهمّ‏ هذا یوم مبارک» است. (ادامه)
معجون شفابخش برای بیماران قلبی‌عروقی
طبق تحقیقات صورت گرفته، نوعی از محلول چند گیاه برای بیماران قلبی و عروقی بسیار مفید شناخته شد. (ادامه)
سردار سلیمانی «اس-300» را به سوریه منتقل می‌کند!
مشکل تل آویو صرفا به احتمال برخورد نظامی با روسیه در آسمان سوریه محدود نمی‌شود؛ بلکه اوضاع از این هم وخیم‌تر و عمیق‌تر است. (ادامه)
 سیدمحمد مصطفوی خبرنگار جوان گیلانی براثر سانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفت.
جامعه خبری گیلان عزادار شد
سیدمحمد مصطفوی خبرنگار جوان گیلانی براثر سانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفت. (ادامه)
تصاویری که دنیا را تکان داد
عکس های زیر در طی سالهای متفاوت گرفته شده است و در تاریخ برای همیشه ثبت شد. (ادامه)
عکسی نایاب از مجری شبکه سوم سیما
در ابنجا عکسی متفاوت و دیده نشده از سید محمد رضا حسینیان مجری توانمند کشور مربوط به دوران دانشجویی وی را مشاهده میکنید.(ادامه)
رد طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان
جزییات این طرح نیز از اول شهریورماه در مجلس شورای اسلامی آغاز و در جلسات متمادی مواد این طرح بررسی و تصویب شد (ادامه)
عکسی تکان‌دهنده از شهادت مادر یمنی با فرزندش
انتشار عکسی از شهادت مادر یمنی در حالی که فرزندش را در آغوش کشیده بود، واکنش‌های گسترده فعالان فضای مجازی را علیه جنایات رژیم سعودی در پی داشت. (ادامه)
شهر جداشده ایران در عهدنامه گلستان +تصاویر
آیین دو هزار سالگی شهر «دربند» (از شهرهای جداشده از ایران در دوره قاجار) در جمهوری داغستان روسیه روز شنبه با حضور مقام‌های روسیه و مسئولان محلی، سفیران کشورهای مختلف و ایرانشناسان برگزار شد. (ادامه)
پسند پهلوان جانباز ۷۰ درصدی هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور محمودآباد تشیع و در گلزار شهدا سرخ‌رود آرام گرفت.
پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد مازندران تشییع شد
پسند پهلوان جانباز ۷۰ درصدی هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور محمودآباد تشیع و در گلزار شهدا سرخ‌رود آرام گرفت. (ادامه)
عکس/ فردوسی پور در حال تدریس
عادل فردوسی پور، استاد دانشگاه صنعتی شریف است و درس زبان انگلیسی را تدریس می کند.(ادامه)
حادثه برای حجاج هنگام عزیمت به عرفات
(ادامه)
تا 2020، نفت گران نمی‌شود
(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد در مسجد محمدیه منطقه 14 تهران گفت: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.
دوره مال مردم‌خوری به پایان می رسد
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد در مسجد محمدیه منطقه 14 تهران گفت: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد. (ادامه)
وقتی خانم بازیگر به مدرسه می رود!+عکس
شبنم فرشادجو، بازیگر سریال در حاشیه، در صفحه اینستاگرام خود عکسی از...(ادامه)
آیا امام‎حسین(ع)از عرفه حج را ناتمام‎گذاشت ؟
این تعبیر مشهور که امام حسین(ع) آخرین حجّ خود را نیمه تمام گذاشت، سخن نادرستى است؛ زیرا اعمال حج از ظهر نهم ذى حجه آغاز می‏شود؛ بنابراین، امام (ع) اصولاً وارد اعمال حج نشده بود، تا آن را نیمه‌تمام گذارد. (ادامه)
ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز
علی نوری‌پور گفت: هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز با ترافیک نیمه‌سنگین روبه‌رو بوده و حجم تردد در آن بالاست. (ادامه)
تصاویر: حجاج بیت الله الحرام در عرفات
نزدیک به سه ملیون زائر خانه خدا امروز چهارشنبه ـ یکم مهرماه 1394 ـ مراسم وقوف در «عرفات» را آغاز کردند. (ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج، «سیاست‌های شرارت‌آمیز استکبار در ایجاد گرفتاری‌های بزرگ برای امت اسلامی در منطقه» و «جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و اهانت مکرر به حریم مسجد الاقصی» را مساله اول همه مسلمانان خواندند.
سیاستهای آمریکا و جنایت‌های صهیونیستی، مسئله اول مسلمانان است(خبر)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج، «سیاست‌های شرارت‌آمیز استکبار در ایجاد گرفتاری‌های بزرگ برای امت اسلامی در منطقه» و «جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و اهانت مکرر به حریم مسجد الاقصی» را مساله اول همه مسلمانان خواندند. (ادامه)
میزان - فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به نظارت پلیس بر فعالیت تالارها و باغ تالارهای این استان اشاره و تاکید کرد: شناسایی چنین اماکنی که به افراد سابقه دار در حوزه مسائل اخلاقی، اجاره داده می شود، در دستور کار پلیس است.
پارتی مختلط در پوشش جشن عروسی
میزان - فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به نظارت پلیس بر فعالیت تالارها و باغ تالارهای این استان اشاره و تاکید کرد: شناسایی چنین اماکنی که به افراد سابقه دار در حوزه مسائل اخلاقی، اجاره داده می شود، در دستور کار پلیس است. (ادامه)
تصاویر/زنان خطرناک مشهدی
در طرح پاکسازی معتادان حاشیه شهر مشهد که عصر دوشنبه در روستای اسماعیل اباد مشهد با همکاری نیروهای دادسرای انقلاب، بسیج، نیروی انتظامی، یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر و شهرداری مشهد اجرا شد تعداد ۲۰۰ معتاد پر خطر و کارتن خواب جمع آوری شدند که سی تن از آنان زن بودند. (ادامه)
محسن رضایی: از طرف رهبری می گویم؛ مشکلات زیادی با آمریکا وجود دارد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سفیر آلمان گفت: از طرف مجمع و رهبری می‌گویم که مشکلات زیادی با آمریکا وجود دارد. تاریخ نشان داده است که نباید به گفته‌های آن‌ها اعتماد داشت ولی با بخشی از اروپا بویژه آلمان چنین مشکلی نداریم. (ادامه)
یاد مهناز افشار از دفاع مقدس+ عکس
مهناز افشار با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. (ادامه)
دستور رهبری برای بررسی موضوع بورسیه‌ها
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه درباره بررسی موضوع بورسیه‌ها نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشت و ایشان نیز دستور بررسی دادند. (ادامه)
کاندیداتوری نوه امام (ره) در انتخابات مجلس
(ادامه)
شنود تلفن های احمدی نژاد توسط آژانس امنیت ملی امریکا
(ادامه)
دعوت رضایی،قالیباف و ولایتی به شورای اصولگرایان
سخنگوی جبهه پیروان گفت: جامعه روحانیت از قالیباف، رضایی و ولایتی برای پیوستن به شورای هماهنگی اصولگرایان دعوت خواهد کرد و آنها شاکله این شورا را تشکیل می‌دهند. (ادامه)
پرسش مهر روحانی از دانش‌ آموزان
رئیس‌جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه پسرانه باقرالعلوم تهران در منطقه 14 گفت: به نظر شما بعد از انجام توافق هسته‌ای با 6 قدرت بزرگ دنیا چه فرصت‌های تازه‌ای پیش روی ما گشوده شده و فرصت‌های جدید چیست؟(ادامه)
استقبال خانواده اوباما از پاپ +عکس
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز سه شنبه سفر 6 روزه اش به آمریکا را با ورود به فرودگاه واشنگتن و استقبال کم نظیر مقامات آمریکا در فرودگاه آغاز کرد.(ادامه)
دلار 3400 تومان شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.