.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود. آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها ابلاغ شد / اصلاح آیین‌نامه انعقاد قراردادهای تسهیلات و تعهد مالی
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود.(ادامه)
بهرام عین‌اللهی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت : با توجه به کمبود شماری از داروها که در جریان موج آنفلوآنزا ایجاد شده و عدم تولید کافی دارو در داخل، واردات ۵۰ تن دارو از جمله آنتی‌بیوتیک‌ها پیگیری شد و تا ....(خبر)
(ادامه)
اعلام قیمت خرید تضمینی نارنگی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران قیمت خرید تضمینی نارنگی در استان را اعلام کرد.(ادامه)
آفتاب زیبای پاییزی در مازندران
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی خواهد بود.(ادامه)
طارمی برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد
طارمی با دبل دیشب در بازی پورتو مقابل کلوب بروژ برترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا شد.(ادامه)
شعار «زن، زندگی، آزادی» بمراتب از شعار «نان، مسکن، آزادی» ـ که توسط گروه‌های مخالف نظام، در سال‌های اول پیروزی انقلاب مطرح می‌شد ـ پیشرفته‌تر و جذاب‌تر است. دفاعیه ای برای شعار زن، زندگی، آزادی(يادداشت)
شعار «زن، زندگی، آزادی» بمراتب از شعار «نان، مسکن، آزادی» ـ که توسط گروه‌های مخالف نظام، در سال‌های اول پیروزی انقلاب مطرح می‌شد ـ پیشرفته‌تر و جذاب‌تر است. (ادامه)
سکوت معنادار شبکه‌های فارسی زبان درباره حمله تروریستی به حرم شاهچراغ
با وجود گذشت چند ساعت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، رسانه‌های فارسی زبان مانند ایران اینترنشنال، BBC فارسی و منوتو در قبال این حادثه سکوت اختیار کرده‌اند.(ادامه)
علی کریمی پیشکسوت فوتبال کشورمان به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد. واکنش علی کریمی به حادثه تروریستی شاهچراغ | تصویر
علی کریمی پیشکسوت فوتبال کشورمان به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد.(ادامه)
اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ
اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی دولت در جمع دانشجویان استان قم به یک شعار درباره علی کریمی واکنش نشان داد.

خبر مهم سخنگوی دولت درباره بازگشت علی کریمی به کشور
سخنگوی دولت در جمع دانشجویان استان قم به یک شعار درباره علی کریمی واکنش نشان داد. (ادامه)
شهادت یک پاسدار در ملایر
سپاه ملایر اعلام کرد: یکی از پاسدا‌ران سپاه ملایر به نام سروان علی نظری به ضرب گلوله مستقیم اغتشاشاگران به شهادت رسید.(ادامه)
برنا نوشت: امیر تتلو با انتشار متنی در صفحه توییتر خود از جمهوری اسلامی ایران و رهبر و طرفدارانش عذرخواهی کرد. «عذرخواهی» امیر تتلو از رهبر انقلاب + تصویر توئیت
برنا نوشت: امیر تتلو با انتشار متنی در صفحه توییتر خود از جمهوری اسلامی ایران و رهبر و طرفدارانش عذرخواهی کرد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه : اشد مجازات برای خاطیان حادثه تروریستی شیراز
رئیس قوه قضاییه گفت:دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان جنایت تروریستی شیراز را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه قضایی کشور بسپارند.(ادامه)
داعش مسئولیت حمله تروریستی به حرم «شاهچراغ » را بر عهده گرفت
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ در شیراز را بر عهده گرفت.(ادامه)
فیلم/ لحظه ورود و تیراندازی تروریست به حرم شاهچراغ
فیلمی از لحظه ورود فرد تروریست به حرم شاهچراغ (ع) منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۴ آبان
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۴ آبان(ادامه)
حجت الاسلام گواهی؛ دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و ذخیره بزرگ الهی است
حجت الاسلام گواهی در خصوص نقش رهبری امام راحل (ره) گفت: امام همواره با رزمندگان بود، از حال آن‌ها آگاهی داشت و مادامی که در جماران حضور داشت همیشه آن عزیزان را دعا می‌کرد.(ادامه)
امامزاده صالح برای حفظ امنیت زائران تعطیل شد
آستان مقدس امامزاده صالح به دلیل حفظ امنیت زائران تعطیل شد .(ادامه)
تصاویری تلخ از خون شهدای حادثه حمله به حرم شاهچراغ
شامگاه چهارشنبه ٤ آبان تیراندازی تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)، شاهچراغ در شیراز، موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان شده است. (ادامه)
معاونان علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بدون اعلام رسمی معرفی شدند. اسامی معاونان جدید فتح‌الله‌زاده در استقلال لو رفت!
معاونان علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بدون اعلام رسمی معرفی شدند.(ادامه)
در ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه، ۳ فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ (ع) به داخل حمله کردند. ۲ نفر از تروریست‌ها دستگیر و تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد. حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز / تاکنون ۱۳ نفر شهید و ۴۰ نفر زخمی شده‌اند
در ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه، ۳ فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ (ع) به داخل حمله کردند. ۲ نفر از تروریست‌ها دستگیر و تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ متقاضی برای واردات خودرو ثبت نام کرده اند، گفت: از دیروز - سوم آبان - مرحله ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شد و قرار است خودروهایی با قیمت متعادل وارد کشور شود. واکنش وزیر صمت به سوالی درباره استیضاح: نگاه مثبت دارم
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ متقاضی برای واردات خودرو ثبت نام کرده اند، گفت: از دیروز - سوم آبان - مرحله ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شد و قرار است خودروهایی با قیمت متعادل وارد کشور شود.(ادامه)
استاندار کردستان شایعه حضور چهره‌ها ورزشی در شهر سقز را رد کرد.


واکنش فوری استاندار کردستان به حضور علی دایی و وریا غفوری در سقز
استاندار کردستان شایعه حضور چهره‌ها ورزشی در شهر سقز را رد کرد. (ادامه)
گزارش «ایسنا» از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز گزارش از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز
گزارش «ایسنا» از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز(ادامه)
اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد. مهدی مهدوی‌کیا عزادار شد
اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد.(ادامه)
اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد. مهدی مهدوی‌کیا عزادار شد
اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد.(ادامه)
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و924 هزار تومان رسید. قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و924 هزار تومان رسید.(ادامه)
ثبت نام از متقاضیان فراخوان صادرکنندگان برگزیده
متقاضیان ثبت نام در فراخوان صادرکنندگان برگزیده تا پایان روز شنبه می‌بایست نسبت به تکمیل روند ثبت نام خود اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: همچنان تولیدکننده برای دریافت مجوز باید ۱۶ اداره سربزند و فرایند صدور مجوز بین شش ماه تا دو سال طول می کشد. تولیدکنندگان در مازندران برای دریافت مجوز همچنان به ۱۶ اداره سر می زنند
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: همچنان تولیدکننده برای دریافت مجوز باید ۱۶ اداره سربزند و فرایند صدور مجوز بین شش ماه تا دو سال طول می کشد.(ادامه)
شمال نیوز : شناسایی ۱۴۰هزار مسکن غیرمجاز در شهرها و روستاهای مازندران ضرورت بازنگری در قوانین نظری و کمیسیون های مقابله با پدیده مسکن سازی را در استان الزامی می سازد. معادله بی جواب ساخت ۱۴۰ هزار ویلای غیرمجاز در مازندران با تخلف و جریمه !
شمال نیوز : شناسایی ۱۴۰هزار مسکن غیرمجاز در شهرها و روستاهای مازندران ضرورت بازنگری در قوانین نظری و کمیسیون های مقابله با پدیده مسکن سازی را در استان الزامی می سازد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.495 seconds.