.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رتبه نخست بهترین دانشگاه ایران برای نوشیروانی بابل
(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یک‌شنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 975 هزار تومان رسید. قیمت طلا و سکه امروز یک شنبه ۸ آبان ماه۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یک‌شنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 975 هزار تومان رسید.(ادامه)
شهیدی که ضامن آزادی ۸۰ زندانی شد
۸۰ زندانی به یمن حضور شهید گمنام دفاع مقدس در زندان‌های مازندران به آغوش گرم خانواده بازگشتند.(ادامه)
صدای زیبای پرندگان، درمانگر افسردگی
تحقیقات کینگز کالج لندن نشان داده است که دیدن یا شنیدن پرندگان با بهبود سلامت ذهنی مرتبط است که می‌تواند تا هشت ساعت طول بکشد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۸ آبان
تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) از جمله تیترهای روزنامه‌های امروز بود.(ادامه)
شمال نیوز : ۱۳ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان استان هم در وضعیت آبی قرار دارن غقب نشینی رنگ آبی از نقشه کرونایی استان مازندران
شمال نیوز : ۱۳ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان استان هم در وضعیت آبی قرار دارن(ادامه)
با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است. کیفرخواست بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در....(خبر)
(ادامه)
پیشروی رنگ زرد در نقشه کرونایی مازندران
۱۳ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان استان هم در وضعیت آبی قرار دارن(ادامه)
بازداشت یک فرد مسلح در دانشگاه تهران
عصر دیروز فردی که در تجمعات دانشجویی دانشگاه تهران حضور داشت، وقتی با درخواست مأموران حفاظت فیزیکی مبنی بر ارائه کارت دانشجویی روبرو شد، اقدام به درگیری با آنها و با ضربات چاقو 2 مامور و 2 دانشجو را زخمی کرد.(ادامه)
۹ روز تا پایان ذخیره گازی انگلیس
گزارش رسانه‌های بریتانیا حاکی از آن است که ذخایر گاز بریتانیا فقط برای 9 روز کافی است و نخست وزیر جدید این کشور در تلاش برای کاهش هزینه‌ها در حال بررسی تعلیق بودجه کمک‌های خارجی است.(ادامه)
شهدای حادثه تروریستی آمل در جوار امامزاده ابراهیم(ع) به خاک سپرده شدند
پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی آمل عصر دیروز زیر آسمان بارانی بر دوش مردم ولایتمدار این شهر تشییع و در جوار امامزاده ابراهیم(ع) به خاک سپرده شدند.(ادامه)
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره نحوه فوت دکتر پریسا بهمنی اطلاعیه ای صادر کرد. اطلاعیه پلیس پایتخت در مورد فوت دکتر پریسا بهمنی
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره نحوه فوت دکتر پریسا بهمنی اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
علی دایی دستگیر نشده است
شایعه دستگیری علی دایی صحت ندارد و توسط برادر او تکذیب شد. (ادامه)
داعش عکس تروریست شاهچراغ را منتشر کرد
گروهک تروریستی داعش نام عامل حمله تروریستی شیراز را اعلام کرد.(ادامه)
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مورد خبر منتشر شده مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگ‌های منتقل کردند گفت: این روز‌ها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می‌کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند. واکنش ظریف به ادعای انتقال پول از سوی وی به خارج از کشور
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مورد خبر منتشر شده مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگ‌های منتقل کردند گفت: این روز‌ها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می‌کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند.(ادامه)
مرسدس‌­بنز همیشه انتخاب افراد مهم کشورها برای سفر و یا حمل­‌و­نقل بوده و فرقی هم ندارد که چه کسی و با چه عقیده‌­ای سوار این خودرو می­‌شود، همه مرسدس را به عنوان امن­‌ترین خودرو برای حمل‌­ونقل انتخاب کرده‌­اند. عکس | این بنز ۲۲ میلیارد تومانی ایمن ترین بنز دنیاست!
مرسدس‌­بنز همیشه انتخاب افراد مهم کشورها برای سفر و یا حمل­‌و­نقل بوده و فرقی هم ندارد که چه کسی و با چه عقیده‌­ای سوار این خودرو می­‌شود، همه مرسدس را به عنوان امن­‌ترین خودرو برای حمل‌­ونقل انتخاب کرده‌­اند.(ادامه)
هشدار شدیدالحن سرلشکر سلامی به آمریکا و عربستان/ آرامش‌تان را می‌گیریم/ ‌آرزو‌هایتان را دفن خواهیم کرد‌/ این انقلاب ریشه عمیق در خاک دارد/ جوانان عزیزمان فریب عملیات رسانه‌ای دشمن را نخور‌ند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ کرده است که قراردادهای تسهیلات بانکی به‌صورتی تنظیم شود که به بانک‌ها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حساب‌های انفرادی، اموال و اسناد او و ضامنش نزد بانک برداشت شود. بدهی بانکی خود را ندهید، از حساب، اموال و اسنادتان نزد بانک برداشت می‌شود
شمال نیوز : بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ کرده است که قراردادهای تسهیلات بانکی به‌صورتی تنظیم شود که به بانک‌ها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حساب‌های انفرادی، اموال و اسناد او و ضامنش نزد بانک برداشت شود.(ادامه)
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه) در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 18 هزار تومان رسید. قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه) در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 18 هزار تومان رسید.(ادامه)
حضور ۳ کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های جام جهانی
۳ مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی به روی تشک می‌روند.(ادامه)
توزیع نهاده دامی در سوادکوه‌شمالی
(ادامه)
رنگ مازندران در حال زرد شدن
(ادامه)
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی امروز در آمل
(ادامه)
قیمت سردرختی نارنگی در مازندران ۳ تا ۴ هزار تومان است
(ادامه)
امواج سهمگین در دریای خزر
(ادامه)
فرشته‌ای که جان چندین بیمار را نجات داد
(ادامه)
تولید بیش از ۵ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه نکا
(ادامه)
باران مازندران را فرامی‌گیرد
هوای مازندران امروز بارانی و سرد پیش بینی می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.