.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
از دیروز تا امروز ۶ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۷ نفر از آنها بستری شدند. فوت ۳ نفر بر اثر کرونا در شبانه روز گذشته
از دیروز تا امروز ۶ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۷ نفر از آنها بستری شدند.(ادامه)
ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت. تردد از کرج به سمت مازندران ممنوع شد
ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.(ادامه)
پیشنهاد وزارت اقتصاد مبنی بر تفویض اختیارات بیشتر به بانک‌ها در کمتر از ۱۰ روز آینده به شورای پول و اعتبار ارسال می‌شود. حقوق کدام کارمندان افزایش می‌یابد؟
پیشنهاد وزارت اقتصاد مبنی بر تفویض اختیارات بیشتر به بانک‌ها در کمتر از ۱۰ روز آینده به شورای پول و اعتبار ارسال می‌شود.(ادامه)
سخنگوی صمت گفت: به محض اینکه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو، الزامات آئین نامه‌ای را پشت سر بگذارند، می‌توانند مجوز واردات را بگیرند. خودروهای ۲۰۰ میلیونی در راه است
سخنگوی صمت گفت: به محض اینکه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو، الزامات آئین نامه‌ای را پشت سر بگذارند، می‌توانند مجوز واردات را بگیرند.(ادامه)
فردوسی پور مهمان سفره دانشجویان دانشگاه شریف شد
عادل فردوسی‌پور امروز میان دانشجویان آمد تا پس از بسته شدن سلف دانشگاه شریف با آن‌ها کنار یک سفره ناهار خود را صرف کند. (ادامه)
اینفوگرافی/ کاری که استرس با بدن می‌کند!
(ادامه)
جعل اخبار خروج از کشور و پناهندگی برخی مسئولین و خانواده‌های آنها از سوی رسانه‌های معاند و تفسیر مدارای حافظان امنیت با معترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون! در برخورد با نیروهای امنیتی، همگی تلاشی نافرجام برای ایجاد دو قطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است. اسامی مسئولین ارشدی که در حال فرار از ایران هستند را منتشر کنید!
جعل اخبار خروج از کشور و پناهندگی برخی مسئولین و خانواده‌های آنها از سوی رسانه‌های معاند و تفسیر مدارای حافظان امنیت با معترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون! در برخورد با نیروهای امنیتی، همگی تلاشی نافرجام برای ایجاد دو قطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است.(ادامه)
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد. پیام روحانی در پی حمله به حرم شاهچراغ
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد.(ادامه)
هفته‌نامه داعش گزارش تکمیلی درخصوص عملیات تروریستی شاهچراغ منتشر کرد
هفته‌نامه داعش گزارشی درخصوص نحوه انجام عملیات تروریستی در شاهچراغ منتشر کرد.(ادامه)
آخرین دیدار شهید معصومی با خانواده در معراج شهدا+تصاویر
خانواده شهید سید فریدالدین معصومی روز گذشته با حضور در معراج شهدای تهران برای آخرین بار با عزیزشان وداع کردند.(ادامه)
دایی شهید چاکسری: هادی رفت داروخانه دارو بخرد؛ ترورش کردند
«امیر صدرنژاد» دایی شهید هادی چاکسری که شب گذشته در آمل در حین تردد از خیابان امام خمینی(ره) این شهر ترور شد، با بیان اینکه او اصلا اهل دعوا نبود، با یک نفر هم حتی درگیری لفظی نداشت، گفت: او رفت داروخانه تا دارو بخرد که از پشت ناجوانمردانه او را زدند.(ادامه)
کاپیتان تیم ملی کشورمان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ مصدوم شد. شوک جدید به تیم ملی ایران
کاپیتان تیم ملی کشورمان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ مصدوم شد.(ادامه)
رکنا نوشت: "عمو حاجی" مرد تنومند و کهنسالی که از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود و در سال‌هایی برخی به وی، لقب کثیف‌ترین مرد ایران را داده بودند، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت. کثیف ترین مرد ایران درگذشت / «عمو حاجی» که بود؟
رکنا نوشت: "عمو حاجی" مرد تنومند و کهنسالی که از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود و در سال‌هایی برخی به وی، لقب کثیف‌ترین مرد ایران را داده بودند، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.(ادامه)
اسامی شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ
اسامی شهدا و مجروحان حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) اعلام شد.(ادامه)
اینفوگرافی/ مهم‌ترین حوادث تروریستی در ایران
چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ یکی از اعضای گروه داعش در یک عملیات تروریستی به حرم شاهچراغ حمله کرد.(ادامه)
فرماندار ویژه آمل با تسلیت شهادت دو تن از شهروندان در حمله تروریستی گفت: حادثه شوم حمله تروریستی علیه شهروندان به عنوان بخشی از برنامه استکبار جهانی صورت گرفته و مصداق بارز جنایت است. تسلیت فرماندار آمل بمناسبت شهادت دو تن از شهروندان در حمله تروریستی
فرماندار ویژه آمل با تسلیت شهادت دو تن از شهروندان در حمله تروریستی گفت: حادثه شوم حمله تروریستی علیه شهروندان به عنوان بخشی از برنامه استکبار جهانی صورت گرفته و مصداق بارز جنایت است.(ادامه)
علی کریمی برای اولین‌بار پس از ترک ایران یک تصویر منتشر کرد+ عکس
نکته قابل توجه در این عکس چهره علی کریمی است و به نظر می‌رسد گرد پیری روی صورت بازیکن اسبق پرسپولیس و بایرن مونیخ نشسته است.(ادامه)
شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند. فرمانده انتظامی زاهدان برکنار شد+ بیانیه شورای تامین استان
شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.(ادامه)
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است. یکطرفه شدن جاده‌های شمال در اولین جمعه آبان
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.(ادامه)
آغاز کنکوری متفاوت از هفته آینده
کنکور 1402 متفاوت‌تر از کنکورهایی که تا کنون برگزار شده است، از هفته آینده کلید می خورد، این کنکور ویژگی‌هایی دارد که جرئیات آن را برایتان آورده‌ایم.(ادامه)
اعلام زمان تشییع پیکر شهدای ترور آمل
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به تشریح جزئیات حادثه تروریستی در آمل پرداخت و گفت: پیکر شهدای ترور آمل شنبه تشییع می‌شود(ادامه)
معاون سازمان حج و زیارت با بیان این‌که سهمیه حج سال ۱۴۰۲ ایران هنوز تعیین نشده و پس از مذاکره با عربستان تعداد زائرانی که از ایران به حج اعزام خواهند شد، ‌مشخص می‌شود، گفت: در هر صورت، دارندگان فیش حج تمتع که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کرده بودند، ‌ در اولویت اعزام به حج در سال ۱۴۰۲ هستند. اولویت حج ۱۴۰۲ با چه کسانی است؟
معاون سازمان حج و زیارت با بیان این‌که سهمیه حج سال ۱۴۰۲ ایران هنوز تعیین نشده و پس از مذاکره با عربستان تعداد زائرانی که از ایران به حج اعزام خواهند شد، ‌مشخص می‌شود، گفت: در هر صورت، دارندگان فیش حج تمتع که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کرده بودند، ‌ در اولویت اعزام به حج در سال ۱۴۰۲ هستند.(ادامه)
تنهاترین درنای جهان وارد مازندران شد
درنای سفید امید تنها بازمانده گله غربی درنا‌های سیبری صبح دیروز به تالاب فریدونکنار وارد شد.(ادامه)
آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد.

ما در میدان مین هستیم و دشمن پشت دیوار است/ با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد/ آسایش مردم برای همه اصل باشد / جلوی بی‌عرضگی‌ها، فساد و ... گرفته شود / دست از اختلافات سیاسی بردارید(خبر)
آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب با عضویت دکتر سورنا ستاری در شورای راهبردی روابط خارجی موافقت کردند. حکم رهبر انقلاب برای معاون سابق رئیسی
رهبر معظم انقلاب با عضویت دکتر سورنا ستاری در شورای راهبردی روابط خارجی موافقت کردند.(ادامه)
قیمت جدید انواع برنج در بازار
این خبر به بررسی قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی با برندهای مختلف در بازار پرداخته است.(ادامه)
شهید هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و شهید علی فاضلی متولد ۱۳۷۲، ۲ بسیجی بودند که شامگاه پنج شنبه در حمله تروریستی در شهرآمل به شهادت رسیدند. ببینید | لحظه شهادت ۲ نفر از نیروهای بسیج در آمل در حمله تروریستی
شهید هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و شهید علی فاضلی متولد ۱۳۷۲، ۲ بسیجی بودند که شامگاه پنج شنبه در حمله تروریستی در شهرآمل به شهادت رسیدند.(ادامه)
تصویر دو بسیجی شهید حادثه دیشب آمل
دو نفر از نیروهای بسیج مردمی آمل در جریان عملیات تروریستی با سلاح گرم به شهادت رسیدند.(ادامه)
آسمانی بارانی در مازندران
هوای مازندران امروز به تدریج اس سمت غرب استان بارانی می‌شود.(ادامه)
راهپیمایی مازندرانی‌ها در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
مازندرانی‌ها در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ امروز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.