.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برگزاری نمایشگاه کاریکاتور در حوزه هنری مازندران
بیست تابلو کاریکاتور با موضوعات اجتماعی سیاسی در نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران به نمایش گذاشته شد.(ادامه)
فرشته‌ای که جان چندین بیمار را نجات داد
اهدای عضو دختر نونهال ساروی موجب نجات جان آنان شد.(ادامه)
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی امروز در آمل
پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی از ساعت ۱۵ امروز در آمل تشییع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: ترسیم آینده حوزه کشاورزی با توجه به انفعال این وزارتخانه در بخش‌های مختلف کشاورزی زیبنده ایران اسلامی نیست جهاد کشاورزی منفعل است / با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: ترسیم آینده حوزه کشاورزی با توجه به انفعال این وزارتخانه در بخش‌های مختلف کشاورزی زیبنده ایران اسلامی نیست(ادامه)
شمال نیوز : سالانه ۵۰ هزار تن برنج قهوه ای در مازندران تولید می شود و جای این ارقام مغذی در سبد شالیزارهای استان تقریبا هیچ است. سرانه ناچیز برنج قهوه ای در مازندران / تولیدات ارگانیک در سایه
شمال نیوز : سالانه ۵۰ هزار تن برنج قهوه ای در مازندران تولید می شود و جای این ارقام مغذی در سبد شالیزارهای استان تقریبا هیچ است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۷ آبان
راهپیمایی پس از نماز جمعه در سراسر کشور تیتر اصلی روزنامه‌های امروز بود.(ادامه)
عکس شگفت انگیزی که تلسکوپ جیمز وب از ستون‌های آفرینش منتشر کرد
انتشار عکس‌هایی از ستون‌های آفزینش توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب موجی از هیجان را نزد ستاره‌شناسان، دانشمندان و علاقه‌مندان به علم نجوم پدید آورده است.(ادامه)
روبیکا گوگل پلی را به چالش کشید
صبح امروز بود که گوگل پلی در اقدامی عجیب ابتدا شروع به ارسال هشدار ناامنی برای ابر برنامک ایرانی روبیکا داد سپس اقدام به حذف این سرویس از برخی گوشی های میزبان کرد که دقایقی بعد این روند احتمالا با تلاش‌های فنی متخصصان ایرانی متوقف شد(ادامه)
زلنسکی: چهار میلیون اوکراینی به برق دسترسی ندارند
رئیس جمهور اوکراین گفت محدودیت در تامین برق، حدود چهار میلیون اوکراینی را تحت تاثیر قرار داده و آنها به انرژی دسترسی ندارند.(ادامه)
پرستار مازندرانی قربانی جدید امپراطوری دروغ
رسانه‌های ضد انقلاب برای زنده نگهداشتن اغتشاشات دست به انتشار دروغی دیگر زدند و این بار «مائده جوانفر » پرستار رامسر قربانی جدید این امپراطوری دروغ شده است.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هرچند نمی‌توان ادعا کرد که افزایشی که در اثر ترمیم حقوق رخ می‌دهد، می‌تواند تمامی مشکلات مردم را در حوزه اقتصاد رفع کند، اما می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند. افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ مشخص شد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هرچند نمی‌توان ادعا کرد که افزایشی که در اثر ترمیم حقوق رخ می‌دهد، می‌تواند تمامی مشکلات مردم را در حوزه اقتصاد رفع کند، اما می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند.(ادامه)
خروش مردم ساری در محکومیت اقدام تروریستی
مردم ساری پس از نماز جمعه این شهرستان در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ شیراز راهپیمایی کردند. (ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:  با وجود همه تلاش‌ها، تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز به هلاکت رسید. تروریست حرم مطهر شاهچراغ به هلاکت رسید
شمال نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با وجود همه تلاش‌ها، تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز به هلاکت رسید.(ادامه)
شمال نیوز: پدر شهید علی فاضلی از شهدای حادثه تروریستی آمل گفت: علی جان را به علی اکبر امام حسین(ع) و رهبر معظم انقلاب هدیه کردیم. پدر شهید فاضلی: علی جان را به علی اکبر امام حسین هدیه کردیم
شمال نیوز: پدر شهید علی فاضلی از شهدای حادثه تروریستی آمل گفت: علی جان را به علی اکبر امام حسین(ع) و رهبر معظم انقلاب هدیه کردیم.(ادامه)
متناسب سازی حقوق کارمندان کلید خورد / افزایش ۳۰ درصدی حقوق این افراد
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳۰ درصدی حقوق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در اصلاحات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخ صنعت کردستان به خوبی می‌چرخد،گفت: اقدامات وزارت صمت به زنجیره فولاد در کردستان جان تازه بخشیده است. فاطمی‌امین نمره قابل قبولی از مجلس می‌گیرد
رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخ صنعت کردستان به خوبی می‌چرخد،گفت: اقدامات وزارت صمت به زنجیره فولاد در کردستان جان تازه بخشیده است.(ادامه)
جمله جگرسوز فرمانده ارتش در دلنوشته اش برای آرتین
به گزارش شمال نیوز، محسن مهدیان در صفحه توئیتر خود اشاره جالبی به بخشی از دلنوشته امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای آرتین کودکی که در حادثه تروریستی شاهچراغ اعضای خانواده خود را از دست داد کرده است.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد. بهترین نان صبحانه کدام است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم آقای ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوسی است. نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود اگر اتوبوسی هم بود استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود. الهامی: استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم آقای ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوسی است. نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود اگر اتوبوسی هم بود استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود.(ادامه)
ایلان ماسک پس از ماه‌ها کشمکش بر سر خرید توییتر در معامله‌ای به ارزش ۴۴ میلیارد دلار، سرانجام این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و «پاراگ آگراوال» مدیرعامل و چند مدیر رده بالا دیگر را اخراج کرد. حالا به نظر می‌رسد که ثروتمندترین فرد جهان تصمیم گرفته تا خودش نقش مدیرعاملی شرکت را برعهده بگیرد و ممنوعیت‌های دائمی کاربران را لغو کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، یکی از منابع آشنا به موضوع ادعا کرده که ماسک قصد دارد جانشین آگراوال شود که همراه با مدیران اصلی دیگری از کار خود اخراج شده‌اند. برنامه‌های احتمالی ایلان ماسک برای توییتر:
ایلان ماسک پس از ماه‌ها کشمکش بر سر خرید توییتر در معامله‌ای به ارزش ۴۴ میلیارد دلار، سرانجام این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و «پاراگ آگراوال» مدیرعامل و چند مدیر رده بالا دیگر را اخراج کرد. حالا به نظر می‌رسد که ثروتمندترین فرد جهان تصمیم گرفته تا خودش نقش مدیرعاملی شرکت را برعهده بگیرد و ممنوعیت‌های دائمی کاربران را لغو کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، یکی از منابع آشنا به موضوع ادعا کرده که ماسک قصد دارد جانشین آگراوال شود که همراه با مدیران اصلی دیگری از کار خود اخراج شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: تیم فوتبال آلومینیوم در یازدهمین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر برابر تیم نساجی به پیروزی رسید. آلومینیوم 3 نساجی مازندران 0 / شکست سنگین شاگردان مطهری در آستانه سوپرجام
شمال نیوز: تیم فوتبال آلومینیوم در یازدهمین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر برابر تیم نساجی به پیروزی رسید.(ادامه)
واکنش متفاوت گلاب آدینه به حمله تروریستی شیراز+عکس
گلاب آدینه با جمله ای متفاوت از داغ ماجرای شیراز در استوری اینستاگرامش نوشت.(ادامه)
 لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد. یک سبزی معجزه گر برای تنظیم قند خون
لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد.(ادامه)
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام. واکنش "مهران مدیری" به حواشی اخیر: از مهران مدیری بودن خسته‌ام
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
روز ۱۴ آبان ماه به عنوان روز مازندران در تقویم ملی ثبت شد. ثبت ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در تقویم ملی
روز ۱۴ آبان ماه به عنوان روز مازندران در تقویم ملی ثبت شد.(ادامه)
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند. برد استقلال مقابل هوادار بدون هوادار!
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.(ادامه)
پوستر/ تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی شهر آمل
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی شهر آمل شنبه هفتم آبان ماه در آمل برگزار می‌شود. (ادامه)
قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱
قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.(ادامه)
پیش بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که دما در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند. کاهش محسوس دما در شهر‌های شمالی کشور
پیش بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که دما در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.333 seconds.