.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزایش ابتلا به کرونا در مازندران
۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی مازندران بستری شدند که ۱۱ نفر بیشتر از دیروز است(ادامه)
دستگیری ۲۱ نفر از سرکرده‌های اصلی اغتشاشات در آمل
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲۱ نفر از سرکرده‌های اصلی اغتشاشات دیشب در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام طرح‌های فروش محصولات ایران‌خودرو
گروه صنعتی ایران‌خودرو دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا گذاشت.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از شهادت دو نیروی بسیجی بر اثر حمله تروریستی در شهرستان آمل خبر داد.

حمله تروریستی در شهر آمل/شهادت ۲ نفر از نیروهای بسیج + اسامی شهدا و تصاویر
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از شهادت دو نیروی بسیجی بر اثر حمله تروریستی در شهرستان آمل خبر داد. (ادامه)
مجمع نمایندگان مازندران با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز را که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان شد، محکوم کردند. بیانیه مجمع نمایندگان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ
مجمع نمایندگان مازندران با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز را که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان شد، محکوم کردند.(ادامه)
تراز آب دریای خزر در حال کاهش است و در شرایط بحرانی قرار دارد و این آسیب‌هایی برای نوار ساحلی شمال کشور دارد از این رو باید برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد. تراز آب دریای خزر در حال کاهش است
تراز آب دریای خزر در حال کاهش است و در شرایط بحرانی قرار دارد و این آسیب‌هایی برای نوار ساحلی شمال کشور دارد از این رو باید برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.(ادامه)
وی در سال ۱۳۷۳ به همراه ولایتی و محمد جواد ظریف به عنوان هیات ایران در سازمان ملل حضور داشته است. نماینده اسبق مجلس درگذشت
وی در سال ۱۳۷۳ به همراه ولایتی و محمد جواد ظریف به عنوان هیات ایران در سازمان ملل حضور داشته است.(ادامه)
بورس کالا شرایط خرید ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ را که قرار است روز یکشنبه ۸ آبان بر روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. شرایط خرید هایما از بورس کالا برای شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱
بورس کالا شرایط خرید ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ را که قرار است روز یکشنبه ۸ آبان بر روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد.(ادامه)
جلال مقامی مجریِ برنامه‌ی معروفِ «دیدنی‌ها» و گوینده شناخته شده عرصه دوبله درگذشت. مجریِ برنامه‌ی معروفِ «دیدنی‌ها» درگذشت
جلال مقامی مجریِ برنامه‌ی معروفِ «دیدنی‌ها» و گوینده شناخته شده عرصه دوبله درگذشت.(ادامه)
روز گذشته در پی این حمله ناجوانمردانه عوامل تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز قریب به 15 نفر از هموطنان به شهادت و حدود 40 نفر مجروح شدند.تصاویری از لحظات ورود تروریست تکفیری به داخل حرم ... فیلم دلخراش از به رگبار بستن زائران در شاهچراغ
روز گذشته در پی این حمله ناجوانمردانه عوامل تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز قریب به 15 نفر از هموطنان به شهادت و حدود 40 نفر مجروح شدند.تصاویری از لحظات ورود تروریست تکفیری به داخل حرم ...(ادامه)
قیمت دلار در بازار آزاد +جدول
قیمت ارز در بازار آزاد تهران ۴ آبان ۱۴۰۱/ قیمت دلار مشخص شد(ادامه)
امکان رجیستری گوشی‌های همراه حذف شد
از امروز امکان رجیستری گوشی مسافران حذف شده و دیگر هیچ مسافری نمی‌تواند گوشی خود را رجیستری کند.(ادامه)
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است.

نامه هشدار توکلی به رئیسی / تا دیر نشده، این مساله خطیر را حل کنید + متن نامه
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است. (ادامه)
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است.

نامه هشدار توکلی به رئیسی / تا دیر نشده، این مساله خطیر را حل کنید + متن نامه
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است. (ادامه)
احتمال واردات این خودرو پر طرفدار هیوندای به ایران قوت گرفت + قیمت
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰اقتصاد ۱۰۰- هیوندای مانند فولکس واگن در حال توسعه دو خودروی الکتریکی کوچک با قیمتی حدود 20 هزار دلاری است که با توجه به محدودیت‌های که برای واردات خودرو به کشوراعمال خواهد شد محصولات برقی جدید این خودروساز کره‌ای می‌تواند یکی از گزینه مناسب برای واردات خودرو باشد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) تاکید کردند که عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات خواهند شد. جنایت حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد/ عاملان این جنایت یقیناً مجازات خواهند شد
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) تاکید کردند که عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات خواهند شد.(ادامه)
اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: حال عمومی تروریستی که عملیات انتحاری در حرم مطهر شاهچراغ انجام داد وخیم بوده و تاکنون مورد بازجویی قرار نگرفته است. حال تروریست انتحاری حادثه شاهچراغ وخیم است / تاکنون امکان بازجویی از او فراهم نشده
اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: حال عمومی تروریستی که عملیات انتحاری در حرم مطهر شاهچراغ انجام داد وخیم بوده و تاکنون مورد بازجویی قرار نگرفته است.(ادامه)
 مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. سوپرکاپ به کرمان رفت/ مازندرانی‌ها همچنان آرزو به دلِ میزبانی از یک رویداد مهمِ فوتبالی!
مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. (ادامه)
مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی ماهیگیران پره مازندران با گفت: باتوجه به حضور وزیرجهاد کشاورزی در استان موضوع سخت و زیان‌آور بودن شغل صیادی و همچنین کاهش کارمزد بیمه از ۲۷ به ۱۷ درصد در دستور کار قرار گرفت و وزیرجهاد کشاورزی قول مساعد دادند که این دو مطالبه آنان تا پایان سال محقق شود. خبر خوش برای صیادان مازندران/قول مساعد وزیر جهاد برای بیمه صیادان
مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی ماهیگیران پره مازندران با گفت: باتوجه به حضور وزیرجهاد کشاورزی در استان موضوع سخت و زیان‌آور بودن شغل صیادی و همچنین کاهش کارمزد بیمه از ۲۷ به ۱۷ درصد در دستور کار قرار گرفت و وزیرجهاد کشاورزی قول مساعد دادند که این دو مطالبه آنان تا پایان سال محقق شود. (ادامه)
۶ راس گوزن زرد ایرانی از مازندران به آذربایجان غربی منتقل شد
(ادامه)
زمینه صادرات کیوی مازندران به هند فراهم شد
(ادامه)
شمال نیوز : یادگار نام آشنای سال های دفاع مقدس ، سید حبیب حسینی نودهی در سوگ پدر نشست . پدر یادگار نام آشنای دفاع مقدس « سید حبیب حسینی » درگذشت
شمال نیوز : یادگار نام آشنای سال های دفاع مقدس ، سید حبیب حسینی نودهی در سوگ پدر نشست .(ادامه)
طارمی در کنار مسی قرار گرفت!
مهدی طارمی از نگاه سایت یوفا به یکی از بهترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت.(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر وحید آرایی به مدت سه سال به عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر منصوب شد. یک مازندرانی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر وحید آرایی به مدت سه سال به عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر منصوب شد.(ادامه)
سازمان اوقاف: خبر بسته شدن امامزاده ها صحت ندارد
حجت الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه، بسته شدن حرم امام زاده صالح (ع) در تهران و بقاع متبرکه سراسر کشور را تکذیب کرد. او افزود: با توجه به حادثه تروریستی عصر چهارشنبه که در حرم مطهر شاهچراغ شیراز رخ داد و منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد، به لحاظ حفظ امنیت جان زائران و پیشگیری از احتمال هر گونه حادثه مشابه در حرم مطهر امام زاده صالح(ع) تهران در میدان تجریش، درهای این حرم مطهر چند ساعت زودتر از روزهای عادی به روی مردم بسته شد.(ادامه)
پدرمعنوی هیأت‌های مذهبی بابل به دیار حق شتافت
روح بلند مجاهد فی سبیل الله، پیرو راه ولایت استاد اخلاق و هدایت عالم ربانی ابوشهید حجت الاسلام محمدهادی یزدانی به ملکوت اعلی پیوست.(ادامه)
۷۰ درصد بودجه مالی امسال‌ دانشگاه‌های مازندران محقق می‌‌شود
(ادامه)
تحلیلگر آمریکایی: در غرب سلبریتی‌ها باید هماهنگ با ارزش‌های اجتماعی رفتار کنند
آرنولد آگوست گفت: در کشور‌های غربی به ویژه در آمریکا سلبریتی‌ها باید در چارچوب ارزش‌های مدنی و اجتماعی تعریف شده رفتار کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۵ آبان
حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام تیتر اصلی روزنامه‌های امروز بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.