.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فرمانده بسیج ناحیه بابلسر گفت: درپی رصد و شناسایی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در بابلسر، یکی از لیدرهای اعتصابات، شعارنویسی و پخش شب‌نامه در دانشگاه مازندران بازداشت شد. دستگیری لیدر مرتبط با منافقین در دانشگاه مازندران
فرمانده بسیج ناحیه بابلسر گفت: درپی رصد و شناسایی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در بابلسر، یکی از لیدرهای اعتصابات، شعارنویسی و پخش شب‌نامه در دانشگاه مازندران بازداشت شد. (ادامه)
معاون امور جنگل مازندران:به منظور احیاء و توسعه جنگل، هفت نهالستان منابع طبیعی به مساحت ۱۶۴ هکتار در استان فعال است. فعالیت هفت نهالستان منابع طبیعی در مازندران
معاون امور جنگل مازندران:به منظور احیاء و توسعه جنگل، هفت نهالستان منابع طبیعی به مساحت ۱۶۴ هکتار در استان فعال است.(ادامه)
مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران: در حال برنامه ریزی برای حذف دلالی فروش محصولات باغی و دامی استان در بازار بزرگ تهران هستیم. استفاده از ظرفیت بازار پایتخت برای ساماندهی فروش محصولات باغی مازندران
مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران: در حال برنامه ریزی برای حذف دلالی فروش محصولات باغی و دامی استان در بازار بزرگ تهران هستیم.(ادامه)
وزیر اطلاعات تاکید کرد که آنچه دشمن در کردستان و بلوچستان در چارچوب اقدامات مسلحانه دنبال می‌کند، غیر از تجزیه‌طلبی رنگ و تعریف دیگری ندارد. دومین عنصر عملیات تروریستی شاهچراغ دستگیر شد
وزیر اطلاعات تاکید کرد که آنچه دشمن در کردستان و بلوچستان در چارچوب اقدامات مسلحانه دنبال می‌کند، غیر از تجزیه‌طلبی رنگ و تعریف دیگری ندارد.(ادامه)
شمال نیوز:  وزیر آموزش و پرورش از سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش استان مازندران در مجمع مدیران کل استان ها در راستای برگزاری موفق پروژه مهر تجلیل کرد .

دستاوردی دیگر برای آموزش و پرورش مازندران/ کسب رتبه نخست پروژه مهر در کشور
شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش از سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش استان مازندران در مجمع مدیران کل استان ها در راستای برگزاری موفق پروژه مهر تجلیل کرد . (ادامه)
شمال نیوز: خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر قائم شهر به عنوان یک بیمارستان منطقه ای که عموما درمان بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی را بر عهده دارد ماهها است که دردسرساز شده است . خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر قائم شهر دردسرساز شد
شمال نیوز: خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر قائم شهر به عنوان یک بیمارستان منطقه ای که عموما درمان بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی را بر عهده دارد ماهها است که دردسرساز شده است .(ادامه)
شمال نیوز : نماد برنج در بازار بورس برای دومین سال روشن شد اما همچنان چراغ برنج در شالیکوبی ها و بازار قرمز و خاموش است. برنج بورس نشین شد و شالیکار خانه نشین/ شالی‌ها روی دست ماند
شمال نیوز : نماد برنج در بازار بورس برای دومین سال روشن شد اما همچنان چراغ برنج در شالیکوبی ها و بازار قرمز و خاموش است.(ادامه)
دانشگاه‌ها بهترین جایگاه برای گفتگو درباره رخدادهای اخیر است/ مهمترین راهکار تقویت نظم در دانشگاه‌ها تبیین و رفع گره‌های ذهنی دانشجویان و اساتید است / سیاسی بودن دانشگاه یعنی اینکه دانشگاه باید بیشتر و بهتر از هر بخش دیگری جامعه و ....(خبر)
(ادامه)
واکنش‌ها به پُست محسن تنابنده درباره کشته شده‌های هالووین
پست محسن تنابنده در صفحه شخصی مجازی خود درباره کشته شدن ۱۵۰ نفر در مراسم هالووین کره جنوبی باعث واکنش‌های بسیاری شد.(ادامه)
شمار مبتلایان جدید کرونا در مازندران به ۳۴ نفر رسید
تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۳۴ بیمار کرونایی جدید، به ۶۵ نفر رسید که از این تعداد ۱۶ نفر بدحال هستند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۹ آبان
روایت شبکه‌هایی که با هزینه دولت سعودی تغذیه می‌کنند تیتر بخشی از روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
مدیرکل دامپزشکی مازندران نسبت به خطر بروز و ایجاد کانون بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان در پرورش گله ای اردک در شالیزارهای استان هشدار داد و گفت : پرورش دهندگان نباید گله های اردک را در شالیزارها رها کنند.

هشدار دامپزشکی مازندران نسبت به خطرسرایت آنفلوآنزای پرندگان درگله های پرورش اردک
مدیرکل دامپزشکی مازندران نسبت به خطر بروز و ایجاد کانون بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان در پرورش گله ای اردک در شالیزارهای استان هشدار داد و گفت : پرورش دهندگان نباید گله های اردک را در شالیزارها رها کنند. (ادامه)
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند. واکنش علی دایی به توییت های حاشیه ساز | من اصلا نیازی به این رسانه ها ندارم! +عکس
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند.(ادامه)
خودروهای هیوندا اکسنت، هیوندا ای 10، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس 35، ام جی 3 و ام جی 6، سیتروئن سی 3 و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) به عنوان خودروهای در محدوده 10هزار یورو برای واردات اعلام شد. اسامی خودروهای در محدوده 10هزار یورو برای واردات اعلام شد
خودروهای هیوندا اکسنت، هیوندا ای 10، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس 35، ام جی 3 و ام جی 6، سیتروئن سی 3 و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) به عنوان خودروهای در محدوده 10هزار یورو برای واردات اعلام شد.(ادامه)
استقلال برای دیدار سوپرجام و تقابل با تیم نساجی، تنها محمدحسین زواری و آرمان رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. عت بازی فوتبال استقلال - نساجی در سوپرجام
استقلال برای دیدار سوپرجام و تقابل با تیم نساجی، تنها محمدحسین زواری و آرمان رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.(ادامه)
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود. کدام غذاها ضد استرس هستند؟
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود.(ادامه)
آغاز ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۲
فرآیند ثبت نام در اولین نوبت کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آغاز شد.(ادامه)
نحوه واگذاری فیش حج تمتع اعلام شد
معاون سازمان حج و زیارت، سامانه تشرف را پل ارتباطی بین واگذارکننده و متقاضی فیش حج اعلام کرد.(ادامه)
بازیگر سریال بی همگان مجری شد
فصل جدید مسابقه بزرگ کهکشان در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای با اجرای سپند امیرسلیمانی به کمک فناوری واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) تهیه و تولید شده است و شرکت کنندگان در مسابقه سفری را در دل تاریخ آغاز می‌کنند.(ادامه)
حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده خبر داد.(ادامه)
سوتی عجیب رسانه‌های معاند این بار برای دو خواهر ساروی + تصاویر
در حالیکه برخی رسانه‌های خارجی ادعا کردند دو خواهر ساروی ربوده و کشته شدند اسناد نشان می‌دهد از فوت این دو خواهر یکسال می‌گذرد.(ادامه)
دستگیری سه اغتشاشگر با سلاح جنگی در لرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.(ادامه)
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده خبر داد. حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده خبر داد.(ادامه)
کاسبی رسانه‌های غربی از درگذشت مائده جوانفر
(ادامه)
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد. تبدیل وضعیت نیروی ها شرکتی به رسمی از قول های عملی نشده رئیس جمهور است
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد.(ادامه)
میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری اعلام شد
نمایندگان مجلس با افزایش حقوق ۹۰۰ هزار تومانی و افزایش پنج درصدی نسبت به حکم حقوقی شهریور ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری و لشکری موافقت کردند.(ادامه)
گوشی های آیفون ۱۴ در بازار قاچاق هستند
سامانه همتا ضمن هشدار به فروشندگان گوشی های آیفون ۱۴ اعلام کرد کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند.(ادامه)
رایگان شدن تغییر کاربری اراضی شهرستان بهشهر به گردشگری
(ادامه)
شروع رقابت‌های فوتسال کارکنان بهزیستی کشور در بابلسر
(ادامه)
جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.