.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دییر مجمع نمایندگان مازندران در سالروز تاسیس دفتر مجمع استان؛
مازندران از کشمکش های سیاسی خسارت دید/ میانکاله بخش جداناپذیر مازندران است/ نمایندگان مازنی پایتخت 3 را قبل از پخش می‌بینند
شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مازندران از گذشته تاکنون از کشمکش های سیاسی خیلی خسارت دیده گفت: نباید موضوعات جزیی هم رسانه ای شود، چراکه موجب آزردگی خاطر مردم خواهد شد.

شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مازندران از گذشته تاکنون از کشمکش های سیاسی خیلی خسارت دیده گفت: نباید موضوعات جزیی هم رسانه ای شود، چراکه موجب آزردگی خاطر مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، قاسم احمدی لاشکی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران پارلمانی، اظهار داشت: در زمینه کشمکش های سیاسی، هرچه شکاف در مجموعه استان اضافه شود ، مردم ضرر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نباید به سمت اختلافات رفت افزود: دامن زدن به اختلافات  دشمن را خوشحال می کند.

احمدی با اشاره به لزوم تعامل بیشتر مسئولین بیان کرد: نمایندگان به لحاظ قانونی حق پرسش از متولیان اجرایی را دارند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مازندران از گذشته تاکنون از کشمکش های سیاسی خیلی خسارت دیده گفت: نباید موضوعات جزیی هم رسانه ای شود. چراکه موجب آزردگی خاطر مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: معتقدم نباید در عزل و نصب ها خیلی ریز شویم ولی از آنطرف نیز مسئولین حوزه اجرایی باید نظرات مشورتی را بگیرند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نیاز به حمایت دارد افزود: در مقابل هم بودن اصلا عاقلانه نیست چراکه همه ی ما یک هدف را دنبال می کنیم و آنهم بهبود وضعیت زندگی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: بعنوان دبیر مجمع نمایندگان از مجموعه ی نمایندگان استان راضی هستم.

 میانکاله بخش جداناپذیر مازندران است

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: میانکاله بخش جداناپذیر استان است و هیچگاه اجازه نخواهیم داد که جزو لاینفک استان از آن جدا شود.

وی با بیان اینکه کار هیئت دولت مورد تایید نیست افزود: میانکاله فقط یک موضوع درون استانی نیست.

احمدی ادامه داد: به استناد قانون تقسیمات کشوری، جایی که حق مرزی با یک کشور هم به حساب آید، خط مرزی کشور محسوب می شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه این مرز کم یا زیاد شود بایستی با نظر مجلس شورای اسلامی باشد.

احمدی لاشکی خاطرنشان ساخت: منتظر هستیم تا پس از بررسی در کمیته ی انطباق، مجلس این مصوبه دولت را ابطال شده اعلام کند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: حماسه سیاسی با عزت و افتخار رقم خورد، و با آرامش اقتصادی حاضر نیز کلید حماسه
اقتصادی خورده شده است.

قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه وقوع حماسه اقتصادی با یک زمان محدود اتفاق نخواهد افتاد، اظهار داشت: تا ریل گذاری درست در استان نشود و برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت درست تصویب نشود نباید انتظار داشت کارهای کلان اقتصادی استان را که سال های سال از آن غافل ماندیم را جبران کنیم.

وی با اشاره به افزایش چندصدم درصدی بودجه مازندران نسبت به سال گذشته افزود: مازندران نسبت به سایر استان ها رتبه سوم کشور را در دریافت بودجه سال 93 بدست آورد و این یعنی آغاز حرکت اولیه به سمت حمایت اقتصادی.

احمدی در رابطه با توزیع سبد کالای دولت گفت: با ایستادگی مجمع نمایندگان مازندران درصورت عدم استفاده از برنج مازندران در سبدکالا استیضاح وزیر صنعت را کلید خواهند زد، بنا شد تا 20 هزارتن برنج از کشاورزان مازندرانی در تهیه سبدکالای دوم خریداری شود.

وی با اشاره به بحران برف امسال در غرب مازندران اظهار داشت: هیات دولت 15 میلیارد تومان تنخواه اولیه را تصویب کرده است که مبلغ 95 میلیارد تومان نیز رقم تصویبی بعدی بوده است که در حال حاضر بحث هایی بر روی روش ها و شیوه پرداخت وجود دارد.

وی در ادامه افزود: مقرر شده برای 500 واحد خسارت دیده مبلغ 5 میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات 20 میلیون تومانی پرداخت شود.

احمدی لاشکی ادامه داد: برای واحدهایی که نیاز به تعمیرات دارد نیاز است که دولت اعتباری را اختصاص دهد .

وی خاطرنشان کرد: مبلاغی نیز به کشاورزانی که در بحران برف خسارت دیده اند اختصاص یافته که این رقم در برابر خسارت 890 میلیارد تومانی که صورت گرفته پاسخگو نخواهد بود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران افزود: مشکلات بحران برف تازه شروع شده و اگر امروز به داد کشاورزان نرسیم ممکن است شاهد تغییر کاربری اراضی در بخش کشاورزی باشیم.

نمایندگان مازندران سریال پایتخت 3 را قبل از پخش می‌بینند

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: نمایندگان مازندران قسمت‌های از سریال پایتخت سه را قبل از پخش می‌بینند.

 قاسم احمدی لاشکی درباره درخواست نمایندگان مجلس مازندران از دولت برای پرداخت تنخواه به استان در ایام عید گفت: نامه مجمع نمایندگان مازندران برای دریافت تنخواه ارسال شد و تا این لحظه جوابی دریافت نشد.

این مسئول در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره سریال پایتخت سه و دغدغه مردم در این باره مازندران افزود: دغدغه مردم درباره سریال پایتخت سه را به طور ویژه پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: در همین ارتباط نامه‌ای نیز به رئیس صدا و سیما نوشته و قرار شد که مجمع نمایندگان مازندران قسمت‌های سریال پایتخت سه را ببینند و اگر احساس کنیم که به هویت مازندران در این سریال آسیب می‌زند در ابتدا اصلاح و اگر غیر قابل اصلاح باشد از پخش آن جلوگیری می‌شود.

وی  ادامه داد: ممکن است مشکلی در پخش  سریال پایتخت سه وجود نداشته باشد و مردم هم بپسندند.

لاشکی درباره پیگیری برای مستقل شدن مازندران گفت: بحث پیگیری ایجاد استان در غرب مازندران توسط ستاد مردمی در حال انجام است و ممکن است این افراد نیز دلایلی برای این موضوع داشته باشند.

وی در پایان متذکر شد: سرکشی‌ها به برخی از روستاهای غرب استان مناسب نیست و اگر به غرب مازندران رسیدگی شود این مسائل مطرح نمی‌شود.



/250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 اسفند 1392
اینو به عبوری شجاعی و استاندار باید بگی که دارن تو آتیش اختلافات می دمند ظاهرا نون اینها تو تفرقه هستش
نا شناس 15 اسفند 1392
مجمع محترم نمایندگان. این شیوه مناسبی نیست که بادیدن بخشی از سریال انرا مورد ارزیابی قرار دهید. اگر واقعا قصددفاع از فرهنگ مازندران رو دارین همت کنیدو اجازه پخش ندید. اصلا هم هراسی نداشته باشین چون اگه شماها واقعا بخواین هیچ قدرتی نمیتونه جلوی شمارو بگیره چون بنمایندگی از ملت مازندران در اون جایگاه حرف میزنید پس خودی نشون بدین . منتظرخبرهای خوش هستیم.یاعلی
نا شناس 15 اسفند 1392
موضوع اختلافات و مسائل داخلی به خودمون برمیگرده ومیشه حلش کرد. بیاید در سطح ملی از هویت استان مظلوممان دفاع کنیم.قاطعانه جلوی پخش این سریال رو بگیرید. شما باید پاسخگو باشید اقایان نماینده.برید از دیگر استانها یاد بگیرید که چطور رئیس صداوسیمارو مجبور کردن که عذر خواهی کنه.واقعا به حال خودمون متاسفیم
نا شناس 15 اسفند 1392
جای تاسف داره هفتاد میلیون ایرانی با دیدن پایتخت بدترین برداشت ها را از فرهنگ و زبان ما داشتند ولی شماها بجای اعتراض قاطع باز هم در پی فرصت دادن به آنها هستید.مگر در پایتخت 1 و 2 کم توهین و نمسخر وجود داشت که شماها را قانع نکرد؟الان که پای مسئله سرزمین کهن وسط آمد بهترین زمان است که از پخش این پایتخت چلوگیری کنید.
مملی 14 اسفند 1392
امیدواریم ببینیم و تعریف کنیم چکار می کنید
نا شناس 14 اسفند 1392
آقای محترم عبوری و شجاعی تو کدوم قسمت تفرقه هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز من اولا که عبوری اصلا تو این کارها نیست فقط داره بی سر وصدا کار می کنه که خدا نگهدارش باشه
ثانیا آقای شجاعی از برنامه استاندار بعنوان نماینده مردم حرف می زه کجاش تفرقه است؟
نماینده نباید از گل کمتر به استانداربگه ؟
اگه اینجوریه که همه استاندارها با حفظ سمت بشن نماینده مردم آن استان.
نا شناس 15 اسفند 1392
اقای نماینده شیعه. برو حرف نماینده کلاله رو بشنو
محسن 16 اسفند 1392
اقای احمدی شما با شعار تشکیل استان جدید در غرب مازندران رای مردم چالوس و نوشهر را بدست اوردید.حالا زدید زیر قول و قرارتون.
نا شناس 16 اسفند 1392
آقایون نماینده خجالت بکش که با این نوع توزیع سبد کالایی دم نزدید
عامه 16 اسفند 1392
آقای احمدی تفرقه دشمن شاد کن را شما راه انداختید هی استان استان کردید وگرنه دکتر شجاعی حرف درستی زدند استاندار باید مراقب چند مساله باشد
1)به کارگرفتن نیروها براساس شهر خودش
2)به کار گرفتن نیروهای بازنشسته
3)اینکه تاکنون هیچ برنامه مدونی برای استان ندارد

نا شناس 16 اسفند 1392
سلام:متاسفم برای شمابخاطراینکه خیلی سیاست دوگانه داریدبهتراست به اطراف خودنگاه کنیدتاشایدکمی هم عبرت ازگذشته بگیریدوگرنه دوسال باقی مانده عمرنمایندگی شما تیره وتاریک می شود
نا شناس 18 اسفند 1392
دکتر احمدی از اینکه مسائل اسنان را پیگیری ودقیق مطرح می کنی بسیار سپاسگزاریم
نا شناس 19 اسفند 1392
تنها راه نجات مردم غرب استان تشکیل استان جدیده حالا با احمدی یا بی احمدی
به ... چشم بعضی ها که سربلندی مردم عزیز غرب استان رو نمی تونن ببینن
ما ناامید نیستیم انشالله به حقمون(تشکیل استان )میرسیم
خدایا"چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی وما رستگار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.599 seconds.