.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان جنگهای هوایی، دریایی ،سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری و به منظور تجدید ...
مراسم گرامیداشت «امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری» در رامسر برگزار می شود
شمال نیوز: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان جنگهای هوایی، دریایی ،سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری و به منظور تجدید ... (ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد. آمادگی نیروی هوایی ارتش برای انجام رزمایش مرکب با کشورهای همسو
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد.(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
(ویدئو) بیعت دو عنصر انتحاری عملیات تروریستی کرمان با خلیفه این گروهک
داعش ویدئویی از بیعت ۲ عنصر انتحاری در عملیات تروریستی کرمان منتشر کرد.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
رئیس جمهور نیجریه روز سه شنبه دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص حادثه کشته شدن ده‌ها زن و کودک نیجریه‌ای در پی حمله اشتباه پهپادی ارتش این کشور صورت گیرد. حمله اشتباه پهپاد ارتش نیجریه به کشته شدن ۸۵ نفر منجر شد
رئیس جمهور نیجریه روز سه شنبه دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص حادثه کشته شدن ده‌ها زن و کودک نیجریه‌ای در پی حمله اشتباه پهپادی ارتش این کشور صورت گیرد.(ادامه)
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود.  برای عزای فاطمیه ۱۴۰۲ شعار پیشنهاد دهید
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود. (ادامه)
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی ) هفته مازندران ، نماد پیشتازی دینی مردم علویان
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی )(ادامه)
قدیمی‌ترین موکب مردمی مازندران با استقرار در کربلا روزانه به ۲۵۰۰ زائر خدمات می‌دهد. برپایی قدیمی‌ترین موکب مردمی مازندران در کربلا معلی
قدیمی‌ترین موکب مردمی مازندران با استقرار در کربلا روزانه به ۲۵۰۰ زائر خدمات می‌دهد.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری گفت بعد از پایان مسوولیت در وزارت کشور پیشنهاد کار دولتی دادند «اما گفتم افتخار من اینست که استخدام امام حسینم و مستخدم او هستم.»

گفتند بیا استخدام دولت بشو،گفتم افتخارم این است که استخدام امام حسین هستم
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری گفت بعد از پایان مسوولیت در وزارت کشور پیشنهاد کار دولتی دادند «اما گفتم افتخار من اینست که استخدام امام حسینم و مستخدم او هستم.» (ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)
امام در زمان حیاتشان جامعه را با کلام قرآن، دعوت به خدا کردند و به مناسبت‌های مختلف قرآن خواندند. پس از شهادت‌شان نیز سر بریده سیدالشهدا هم قرآن خواند جایگاه قرآن در نهضت امام حسین (ع)
امام در زمان حیاتشان جامعه را با کلام قرآن، دعوت به خدا کردند و به مناسبت‌های مختلف قرآن خواندند. پس از شهادت‌شان نیز سر بریده سیدالشهدا هم قرآن خواند(ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرزن آباد در نشست خبری با اشاره به جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه شروع می شود، گفت: برپایی جشن غدیر و پیاده روی از جمله برنامه ها است.

شهردار مرزن آباد : جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه آغاز می شود
شمال نیوز : شهردار مرزن آباد در نشست خبری با اشاره به جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه شروع می شود، گفت: برپایی جشن غدیر و پیاده روی از جمله برنامه ها است. (ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)
هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم/ باید دولت فراگیر تشکیل شود/ طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است/ مسأله حقابه با بیانیه حل نمی‌شود / برجام خوب یا بد، یا دارای نقاط ضعف و قوت، امروز سندی بین‌المللی است که در مقابل ما قرار دارد ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه‌ای معکوس، ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد. رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد/ به عقب باز نمی‌گردیم
فرمانده کل سپاه گفت: رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه‌ای معکوس، ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد.(ادامه)
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود. ارکان عدالت حضرت علی (ع) در دوران زمامداری مسلمین
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.(ادامه)
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند. جزئیات جدید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ از زبان متهم ردیف سوم
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند.(ادامه)
ریاض اعلام کرد که دو شهروند این کشور به جرم تروریسم و تعرض به نیروهای امنیتی اعدام شده‌اند. ۲ شهروند سعودی اعدام شدند
ریاض اعلام کرد که دو شهروند این کشور به جرم تروریسم و تعرض به نیروهای امنیتی اعدام شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور،‌ بیانیه ای صادر کرد. بیانیه وزارت اطلاعات درباره مسمومیت دانش‌آموزان + جزئیات
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور،‌ بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد. نحوه سازماندهی و پشتیبانی عناصر داعش در ایران / در دادگاه عاملین حادثه شاهچراغ چه گذشت؟
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.(ادامه)
مستندنگاران شیرازی، جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را با حضور متهم ردیف اول روایت کردند. روایت سوم از حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)
مستندنگاران شیرازی، جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را با حضور متهم ردیف اول روایت کردند.(ادامه)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب: ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد / کسی که از استقلال و باج ندادن به مستکبر عبور کند، صلاحیت اشتغال در نظام را ندارد / اختلاف سیاسی طبیعی است اما نباید تبدیل به گسل شود/ اتحادملی سد محکم در مقابل دشمن است(خبر)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها منهدم شدند. انهدام ۲ تیم وابسته به داعش در سیستان و بلوچستان
پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها منهدم شدند.(ادامه)
با ما همراه باشید تا با چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوید. چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س)
با ما همراه باشید تا با چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوید.(ادامه)
یک سخنران مذهبی، درمورد ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) و عفت و حیاء ایشان توضیحاتی داد. حضرت زهرا (س)؛ اسوه زنان عفیف عالم(يادداشت)
یک سخنران مذهبی، درمورد ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) و عفت و حیاء ایشان توضیحاتی داد.(ادامه)
حضرت زهرا (س)؛ اسوه زنان عفیف عالم
یک سخنران مذهبی، درمورد ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) و عفت و حیاء ایشان توضیحاتی داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.