.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید عمار کلانتری آقای مهاجرانی! اشتباه نکنید(ديدگاه)
سید عمار کلانتری(ادامه)
نماز جمعه این هفته به امامت رهبر معطم انقلاب
(ادامه)
هاشمی رفسنجانی: فضای کشور کاملا انتخاباتی است
(ادامه)
برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره )
(ادامه)
بی‌حرمتی به حضرت زهرا(س) و سکوت رسانه‌های داخلی
(ادامه)
راهیابی 329 دانش آموز مازندرانی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور
(ادامه)
زنگ بیعت وعهد درمدارس مازندران نواخته شد
(ادامه)
سید محمد کریمی چهارشنبه در بازدید از هئیتهای عزاداری مازندرانی مستقر در مشهد با گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدای عاشورا، هدف هجمه های دشمنان را رسوخ درعزاداریهای حسینی عنوان کرد... بازدید استاندار از هئیتهای مازندرانی مستقر در مشهد مقدس
سید محمد کریمی چهارشنبه در بازدید از هئیتهای عزاداری مازندرانی مستقر در مشهد با گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدای عاشورا، هدف هجمه های دشمنان را رسوخ درعزاداریهای حسینی عنوان کرد...(ادامه)
مرتضی طلایی لبیک به رهبری، تمییز حق و باطل(ديدگاه)
مرتضی طلایی(ادامه)
غزه کربلاست ! درد اسلام این بود که پوستین آن را وارونه پوشیدند ، حق را ناحق و ناحق را حق جلوه دادند و اینها در پناه کلام، زمزمه ، جلسه ها و زرق و برق دنیای مادی ممکن شد برای ناحق جلوه دادن حق استدلها کردند ، و در جامعه اسلامی پراکندند . بر تارک گفتار ، ... غزه کربلاست (عافیت طلبی خواّص ، دنباله روی عواّم)
غزه کربلاست ! درد اسلام این بود که پوستین آن را وارونه پوشیدند ، حق را ناحق و ناحق را حق جلوه دادند و اینها در پناه کلام، زمزمه ، جلسه ها و زرق و برق دنیای مادی ممکن شد برای ناحق جلوه دادن حق استدلها کردند ، و در جامعه اسلامی پراکندند . بر تارک گفتار ، ...(ادامه)
۱۴ آبان به عنوان " روز مازندران" نامگذاری شد
روز ۲۵ رمضان المبارک سال ۲۵۰ هجری قمری برابر با ۱۴ آبان ۲۴۳ هجری شمسی که سرآغاز بیعت مردم مازندران با حسن بن زید علوی بنیانگذار اولین حکومت شیعی علوی در جهان بوده و به جهت نقش مذهب تشیع در فرهنگ مازندران و ارادت عمیق ، ‌خالصانه و تاریخی مازندران به ائمه اطهار، ‌این روز به عنوان روز مازندران با شعار " مازندران دیار سبز علویان " پیشنهاد و به تصویب رسید...(ادامه)
14 آبان روز مازندران نامگذاري شد
(ادامه)
ناطق نوري در گرگان: نفی سلطه، هدف امام در سطح بین المللی
(ادامه)
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
قبلي 1 ... 14 15 16 17 18 19

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.