.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احداث پل شهدای غواص با اعتبار 7 میلیارد تومان در ساری
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پل شهدای غواص بر روی رودخانه تجن با اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان در دست احداث است.(ادامه)
تاریخ شرمنده وفاداری حضرت ابوالفضل العباس استگروه استان ها دفاع پرس- عصمت دهقانی: السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین،  سلام بر تو که بازهم شورشی در خلق عالم  افکنده ای به قامت تاریخ مظلومیت هابیلیان. تاریخ شرمنده وفاداری حضرت ابوالفضل العباس است(يادداشت)
تاریخ شرمنده وفاداری حضرت ابوالفضل العباس استگروه استان ها دفاع پرس- عصمت دهقانی: السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین، سلام بر تو که بازهم شورشی در خلق عالم افکنده ای به قامت تاریخ مظلومیت هابیلیان.(ادامه)
شمال نیوز : عهدهای با کفار را که بستید، اگر آنها سر جنگ ندارند و می خواهند معاهده کنند، به دو شرط می توانید اجرا بکنید وگرنه آن عهدنامه را پرت کنید به سمت خودشان و هیچ از اینها کم نیاورید. این دو شرط چیست؟.... ماجرای تذکر به علی لاریجانی درباره برجام و شروط رهبری / برجام نرمش منفعلانه بود نه قهرمانانه
شمال نیوز : عهدهای با کفار را که بستید، اگر آنها سر جنگ ندارند و می خواهند معاهده کنند، به دو شرط می توانید اجرا بکنید وگرنه آن عهدنامه را پرت کنید به سمت خودشان و هیچ از اینها کم نیاورید. این دو شرط چیست؟....(ادامه)
شمال نیوز : دبیر خانه کارگر مازندران افزود: وقتی به یکی از این نمایندگان گفتم که دست از هوچی‌گری بردار و منطقی باش، سر من فریاد کشید. حتی خواست دستش را روی من بلند کند. این در شرایطی بود که من از همین نماینده برای رای آوردن حمایت کردم اما نمک‌نشناسی دیدم....
برخی از نمایندگان ، پشت خرابکاران اقتصادی و اَبر اخلال‌گران پنهان شده‌اند!
شمال نیوز : دبیر خانه کارگر مازندران افزود: وقتی به یکی از این نمایندگان گفتم که دست از هوچی‌گری بردار و منطقی باش، سر من فریاد کشید. حتی خواست دستش را روی من بلند کند. این در شرایطی بود که من از همین نماینده برای رای آوردن حمایت کردم اما نمک‌نشناسی دیدم.... (ادامه)
وصیت بی‌سابقه امام محمد باقر(ع)
رهبر انقلاب معتقدند: شهادت امام باقر(ع) دارای پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت کرد که بعد از او تا ۱۰ سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود.(ادامه)
روز‌های خاص زیارتی امام رضا (ع) چه زمانی است؟
مصادف با روز ۲۳ ذی القعده، شما می‌توانید پاسخ چرایی به نامگذاری این روز را به زیارت مخصوص امام رضا (ع) در زیر بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابلسر با انتقاد از کم توجهی مسئولان استانی درخصوص توجه به موضوع سواحل، گفت: در حالی که مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان ایجاد یک منطقه در ساحل ویژه بانوان در بابلسر بود اما این مصوبه ... بانوان در مناطق شنا هیچ امنیتی ندارند / بازدید مسئولان استانی از سواحل نمایشی است
شمال نیوز : امام جمعه بابلسر با انتقاد از کم توجهی مسئولان استانی درخصوص توجه به موضوع سواحل، گفت: در حالی که مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان ایجاد یک منطقه در ساحل ویژه بانوان در بابلسر بود اما این مصوبه ...(ادامه)
عکس‌های جالب از کودکی و خانواده رهبر انقلاب
۲۸ سال پیش در چنین روزهایی، بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رای به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای داد. (ادامه)
تصاویر امام که در تاریخ جاودانه شدند
عکس‌هایی به یادماندنی از دوره‌های مختلف رهبری انقلاب از سوی امام خمینی (ره) به یادگار مانده است؛ عکس‌هایی که هر کدام قصه و روایت خاص خود را دارد.(ادامه)
رهبر انقلاب تاکید کردند: امروز برخی در کشور درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را به کشور تحمیل کنند، یک عده‌ای در داخل می‌گویند این نشود، جنگ می‌شود، نه آقا! این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است. دشمن می‌داند اگر یکی بزند، ده‌تا می‌خورد/دروغ است که می‌گویند اگر همین برجام معیوب نباشد، جنگ می‌شود(خبر)
رهبر انقلاب تاکید کردند: امروز برخی در کشور درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را به کشور تحمیل کنند، یک عده‌ای در داخل می‌گویند این نشود، جنگ می‌شود، نه آقا! این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است. (ادامه)
یزگزاری گردهمائی « سفیران هدایت ، سربازان ولایت »در ساری
(ادامه)

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد.
در دادگاه "متهمان حملات داعش در تهران" چه گذشت؟/ کیفرخواست هشت متهم قرائت شد/ خانواده شهدا: تقاضای اشد مجازات داریم (خبر)
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد. (ادامه)
سپاه بازوی ولایت و نماد مقاومت است
سپاه کربلا مازندران در بیانیه ای با گرامیداشت روز پاسدار، سپاه را بازوی ولایت، نماد مقاومت و یاور راستین اسلام و انقلاب دانست.(ادامه)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد. نقدی بر نامه سرگشاده ۳۰۰ نفر از فعالین دانشجویی سابق/افسران مدعی انقلاب که نه عمار و نه مالک بودند!(يادداشت)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد.(ادامه)
کسانی بودند که با اخلاص کامل، تا پای شهادت هم رفتند، اما آرام، آرام برگشتند! چطور چنین چیزی می‌شود؟ برخی افراد پست‌های مهمی داشتند، کارهای مهمی می‌کردند،‌ اما امروز با خودشان می‌گویند: «پس سهم ما چه شد؟!»‌ کنایه ی آیت الله مصباح یزدی به احمدی نژاد؟
کسانی بودند که با اخلاص کامل، تا پای شهادت هم رفتند، اما آرام، آرام برگشتند! چطور چنین چیزی می‌شود؟ برخی افراد پست‌های مهمی داشتند، کارهای مهمی می‌کردند،‌ اما امروز با خودشان می‌گویند: «پس سهم ما چه شد؟!»‌(ادامه)
امروز بیش از گذشته محتاج مشی و سیره فاطمی هستیم،سبک زندگی فاطمه زهرا (س)سبکی منبعث از منابع اسلامی و برگرفته از قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص)است، اینکه چگونه این گزاره‌های اخلاقی و مذهبی که در آن حضرت درونی شد و شخصیت برجسته او را متجلی کرد، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست. معاصر سازی سبک فاطمی، نیاز امروز ما(ديدگاه)
امروز بیش از گذشته محتاج مشی و سیره فاطمی هستیم،سبک زندگی فاطمه زهرا (س)سبکی منبعث از منابع اسلامی و برگرفته از قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص)است، اینکه چگونه این گزاره‌های اخلاقی و مذهبی که در آن حضرت درونی شد و شخصیت برجسته او را متجلی کرد، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است.


۲۲ بهمن امسال متفاوت بود/ باید از مردم و خدا عذرخواهی کنیم/ درباره‌ عدالت عقب‌مانده ایم ،خودمان اعتراف می کنیم/مردم گله‌مندند اما پای نظام(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است. (ادامه)
اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است
رهبر معظم انقلاب اسلامی «حرکت به سمت اشرافی‌گری»، «دل سپردن به طبقات مرفه به جای توجه به مستضعفان و قشرهای ضعیف» و «تکیه و اعتماد به خارجی‌ها به جای تکیه بر مردم» را نمونه های حرکت ارتجاعی خواندند و تأکید کردند: نخبگان جامعه حواسشان جمع باشد، مدیران کشور به‌شدت مراقب باشند و مردم هم با حساسیت، رفتار ما مسئولان و مدیران را تحت نظر داشته باشند تا اینگونه حرکات ارتجاعی در کشور اتفاق نیفتد.(ادامه)
نسبت به گرانی و اشتغال باید ضربتی عمل کنیم/ مردم در 22 بهمن گُل کاشتند
امام جمعه موقت ساری گفت: در جامعه نسبت به گرانی، اشتغال و بیکاری هم باید ضربتی عمل کنیم نباید این دست و آن دست کرد مردم توقعشان از نظام و دولتمردان این است.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود..... مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است
شمال نیوز : فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.....(ادامه)
پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ در مازندران با قرائت قطعنامه
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ در شهر‌های مختلف مازندران با صدور قطعنامه‌ به پایان رسید.(ادامه)
چرا 22 بهمن 96 متفاوت است؟شهیدخبر: مراسم 22 بهمن که همیشه به عنوان یک نماد بیعت مردم با انقلاب شناخته می‌شده، امسال بروز و ظهور فوق‌العاده‌ای پیدا خواهد کرد.
چرا 22 بهمن 96 متفاوت است؟(يادداشت)
چرا 22 بهمن 96 متفاوت است؟شهیدخبر: مراسم 22 بهمن که همیشه به عنوان یک نماد بیعت مردم با انقلاب شناخته می‌شده، امسال بروز و ظهور فوق‌العاده‌ای پیدا خواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.....
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت/چرا من حکم مهندس بازرگان را خواندم؟
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است..... (ادامه)
دعوت از مردم مازندران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.(ادامه)
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت
در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.(ادامه)
۲۲بهمن امسال، تماشایی خواهد بود
به مناسبت نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.(ادامه)
تصاویردیدارفرماندهان و کارکنان نیروی هوایی با رهبری
در سالروز بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی در ۱۹ بهمن ۵۷، فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.(ادامه)
ملت ما در چهارچوب دین‌باوری، انقلاب بزرگ شیعه را در عصر غیبت با دست خالی رقم زد
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم ما بدون لکنت زبان در برابر مسؤولان حرف خود را می‌زنند و مطالبه‌گری می‌کنند و این یکی از دستاوردها انقلاب است و آنچه که به‌دست آوردیم با آنچه که حق مردم ما است، هنوز فاصله دارد.(ادامه)
پاسخ کوبنده مردم به ادعاهای بدخواهان انقلاب در 22 بهمن
بی‌تردید عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایت‌مدار مازندران، همگام و هم‌صدا با مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی يوم‌الله 22 بهمن سبب تقويت اقتدار نظام، خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان شدند و پاسخي كوبنده به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا خواهند داد.(ادامه)
مازندران نگین گردشگری ایران است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از مازندران به عنوان نگین و بهشت گردشگری ایران یاد کرد و گفت: این استان در تمام طول سال با انبوه گردشگران مواجه است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.